AndroidHealthClinic

First Blood Rambo's logje

Geen strafcardio doen joh.. Denk aan je gains! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.145
Training dinsdag : PULL

PWO
Shatter
Beta Alanine
INTRA
Amino X (bsn)

Niet zoveel tijd, niet bijzonder sterk ook vandaag.,,

Deadlift
15 x bar
10 x 60
10 x 100
5 x 140
6 x 160
3 x 180 niet de mooiste reps
F x 190
7 x 140
Blijft een frustrerende oefening voor mij, ga hem er denk ik maar weer uitgooien en mn energie in zware rows stoppen

Lat pull down wide naar borst
15 x 30
12 x 60
10 x 75
8 x 90
Door met driehoekje
10 x 60
10 x 80
10 x 80

Db row op bankje (reps per kant)
3x10x30

Face pulls
15 x 40
15 x 50
12 x 60

BB shrugs
15 x 40
10 x 60
10 x 80
10 x 100
8 x 120
4 x 140 das wel weer nice
Lee Haney style
12 x 80
12 x 80

Cable curls met stangetje
15 x 30
15 x 40
10 x 50 biceps al aardig gaar

Single arm cable hammer curls (zonder rope gewoon onder aan de kabel pakken, gelijk ook goeie knijp oefening)
3x10x25
(reps per arm)

• #4.146
Dat zijn beste gains Rambo! 108kg bij 1.85 is flink groot:eek!:

Thnx, zie het zelf nooit zo eigenlijk maar gisteren stond ik in de gym toevallig voor een spiegel naast iemand van 1.80 en iets van 80/85 kg schat ik...toen viel het mij zelfs op idd :D
Toch een stukje groter :D

Fuckin stupid DL ook. Ik haat hem ook de tieves :p

En idd, zware shrugs :)

• #4.148
Ja man zorgt alleen maar voor negatieve energie :o
Ik stap wel over op t bar en bor :)

Yep traps tot je oren :)

Ik snap die lui ook niet wat dat leuk vinden :p Idem voor SQ. Ik heb nou eens nog nooit bij die oefeningen gedacht: hé, dat was leuk,
laat ik dat nog eens doen :) Nadien wel eens gehad: ok dit was best bruut. Maar fun? Nooooooo

Thnx, zie het zelf nooit zo eigenlijk maar gisteren stond ik in de gym toevallig voor een spiegel naast iemand van 1.80 en iets van 80/85 kg schat ik...toen viel het mij zelfs op idd :D
Toch een stukje groter :D

Ben je nu serieus 108KG op 1.85m en 14% zonder AAS etc? Ben je zo genetisch bevoorrecht??

• #4.152
Ik snap die lui ook niet wat dat leuk vinden :p Idem voor SQ. Ik heb nou eens nog nooit bij die oefeningen gedacht: hé, dat was leuk,
laat ik dat nog eens doen :) Nadien wel eens gehad: ok dit was best bruut. Maar fun? Nooooooo

Lol heel herkenbaar :) Ga zelf ook liever curlen ;)

Ben je nu serieus 108KG op 1.85m en 14% zonder AAS etc? Ben je zo genetisch bevoorrecht??

Bij die 108 zat wel een heel weekend vreten dus zakt wel weer naar 105. VP is een meer een schattig op basis van foto's.
Blijkbaar heb ik niet te klagen ;)

Nou ik vind het nogal wat.. Een VP Schatting hebben we natuurlijk niets aan :p Maar als het echt klopt, ben je goed bedeeld in elk geval ;)

• #4.156
Nou ik vind het nogal wat.. Een VP Schatting hebben we natuurlijk niets aan :p Maar als het echt klopt, ben je goed bedeeld in elk geval ;)

Op pagina 196 staan nog 2 pics :o
Of misschien traint die gewoon wat beter dan jij :trollface:

Lol doe gewoon wat ik denk dat goed is ;)

Ja zou zo maar kunnen :D Ik zet AAS dus ik hoef mijn best niet te doen ;)

Nee, maar ben serieus onder de indruk.. Wellicht een keer samen trainen, kijken wat ik nog kan leren :)

Lol onder de indruk hoeft niet hoor ;) Samen trainen is prima hoor :)

Jaaa foto's met kleren daar doen we het niet voor natuurlijk :eyebrow:

Meh... natty op 14% tov geared op 14% is nog wat anders op het zicht imo. Geared zie je er altijd wat 'harder' en 'pumped' uit imo.

Ja true, daarnaast blijft de 14% ter discussie staan natuurlijk :D Daarom eigenlijk mijn klere(n)post..

• #4.160
Lol zal wel keer betere (naakt) foto's maken :)

Terug
Naar boven