- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
4 wc's? Dat klinkt haast als een uitdaging om die vol te poepen![]()
ja paar losse + in de badkamers (3stuks) ook nog.
Geloof me das aardig gelukt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 wc's? Dat klinkt haast als een uitdaging om die vol te poepen![]()

Dat zijn beste gains Rambo! 108kg bij 1.85 is flink grootHaha weegschaal gaf 108 aan dus gains genoeg schat
Nu wat meer shredded gaag![]()

Dat zijn beste gains Rambo! 108kg bij 1.85 is flink groot![]()

Fuckin stupid DL ook. Ik haat hem ook de tieves
En idd, zware shrugs![]()

Ja man zorgt alleen maar voor negatieve energie
Ik stap wel over op t bar en bor
Yep traps tot je oren![]()
Idem voor SQ. Ik heb nou eens nog nooit bij die oefeningen gedacht: hé, dat was leuk,
Nadien wel eens gehad: ok dit was best bruut. Maar fun? NoooooooThnx, zie het zelf nooit zo eigenlijk maar gisteren stond ik in de gym toevallig voor een spiegel naast iemand van 1.80 en iets van 80/85 kg schat ik...toen viel het mij zelfs op idd
Toch een stukje groter![]()
Stond je naast mij?Thnx, zie het zelf nooit zo eigenlijk maar gisteren stond ik in de gym toevallig voor een spiegel naast iemand van 1.80 en iets van 80/85 kg schat ik...toen viel het mij zelfs op idd
Toch een stukje groter![]()
Zie paar pagina's terug..Ben je nu serieus 108KG op 1.85m en 14% zonder AAS etc? Ben je zo genetisch bevoorrecht??
Ik snap die lui ook niet wat dat leuk vindenIdem voor SQ. Ik heb nou eens nog nooit bij die oefeningen gedacht: hé, dat was leuk,
laat ik dat nog eens doenNadien wel eens gehad: ok dit was best bruut. Maar fun? Nooooooo
Ga zelf ook liever curlen
Ben je nu serieus 108KG op 1.85m en 14% zonder AAS etc? Ben je zo genetisch bevoorrecht??

Nou ik vind het nogal wat.. Een VP Schatting hebben we natuurlijk niets aanMaar als het echt klopt, ben je goed bedeeld in elk geval
![]()

Ik zet AAS dus ik hoef mijn best niet te doen 

Nou ik vind het nogal wat.. Een VP Schatting hebben we natuurlijk niets aanMaar als het echt klopt, ben je goed bedeeld in elk geval
![]()

Ja zou zo maar kunnenIk zet AAS dus ik hoef mijn best niet te doen
Nee, maar ben serieus onder de indruk.. Wellicht een keer samen trainen, kijken wat ik nog kan leren![]()
Samen trainen is prima hoor 
Jaaa foto's met kleren daar doen we het niet voor natuurlijk![]()
Meh... natty op 14% tov geared op 14% is nog wat anders op het zicht imo. Geared zie je er altijd wat 'harder' en 'pumped' uit imo.
Daarom eigenlijk mijn klere(n)post..