- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
toch nog aardig wat gedaan maat netjes. waneer krijg je je delt-transplantatie?
Thnx bro! Ging best lekker idd

Eind mei, begin juni is de planning .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toch nog aardig wat gedaan maat netjes. waneer krijg je je delt-transplantatie?

Pssst.. Heb me ingeschreven voor de meet van Bodybuilding United..
https://www.facebook.com/bodybuildingunited/?fref=ts
Jij ook toch?![]()

NoeeeeesLas het op FB.
Nee ikke niet, ben een beetje pech loop ik dan in een mitella na m'n operatie....![]()
.
Noeeeees.
Maar.. Maar.. Je kan iets met je benen doen? Ik sleep voor jou met alle liefde met plates hoor
Ha, nee, ik begrijp het.. Wel erg jammer, maar er komt vast een volgende mogelijkheid ^^.

Lijkt me erg leuk en gezelligErg lief van je
Volgens mij wonen we zo dicht bij elkaar dat we best makkelijk een date kunnen maken![]()
.Sinds ik jou op een bord spaghetti bolognese heb zien squatten ben ik een beetje bang voor je geworden..

Sinds ik jou op een bord spaghetti bolognese heb zien squatten ben ik een beetje bang voor je geworden..![]()

DBB strikes again.. Het ijzeren bloed stroomt waar het niet zou mogen stromen![]()

Sinds ik jou op een bord spaghetti bolognese heb zien squatten ben ik een beetje bang voor je geworden..![]()

Lijkt me erg leuk en gezellig.
Volgens mij woon je inderdaad heeuul erg dichtbij, we zouden eens plannen moeten maken ^^.

Samen trainenThat's how DDB romances are born, regardless of what's at home
![]()

Als je graag met iemand van het andere geslacht omgaat hoef dat niet te betekenen dat je plekjes waar de zon nooit schijnt wilt zien hoorSamen trainenThat's how DDB romances are born, regardless of what's at home
![]()
.Hahaha