AndroidHealthClinic

First Blood Rambo's logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Lekkere supersetjes weer gedaan afgelopen zaterdag! Ik doe sinds een paar weken ook de incline in de smith, best lekker!

• #4.424
Vandaag wel getraind maar geen zin om te loggen. Wat armen en kuiten gedaan + 20 minuten cardio. Motivatie is even weg, het niet kunnen trainen/ knallen zoals je wilt gaat toch wel irriteren nu.

Laatst bewerkt:
Vandaag wel getraind maar geen zin om te loggen. Wat armen en kuiten gedaan + 20 minuten cardio. Motivatie is even weg, het niet kunnen trainen/ knallen zoals je wilt gaat toch wel irriteren nu.
Ik moet ws. een stukje terugbladeren voor het antwoord... maar wat gaat niet zoals je wilt? Blessures?

Het wordt altijd eerst erger voor het beter wordt :) Komt goed man. Keep ya head up!

Fucked up Rambo!! Keep it up!!

• #4.428
Ik moet ws. een stukje terugbladeren voor het antwoord... maar wat gaat niet zoals je wilt? Blessures?

Ja ontstoken bicepspees, moet geopereerd worden binnenkort.

Het wordt altijd eerst erger voor het beter wordt :) Komt goed man. Keep ya head up!

Ja hopelijk na de operatie :) Die halfbakken trainingen zijn niet echt motiverend. Moet vd week bellen om operatie te plannen

Fucked up Rambo!! Keep it up!!

Thnx bro doe mn best !

Damn, dat is naar! Sterkte en hopelijk kun je snel weer knallen! Het is echt hatelijk als je niet 100% kunt geven tijdens de training.

• #4.430
up the dose.
Herstel je sneller :D

stay strong rambro

Oei, ontstoken bicepspees..wat gaat ze doen bij de operatie? Beterschap man, ik weet hoe klote het is om stil te liggen door een blessure.

• #4.434
up the dose.
Herstel je sneller :D

Deca?? 400mg genoeg denk je?:)

Thnx bro!

Oei, ontstoken bicepspees..wat gaat ze doen bij de operatie? Beterschap man, ik weet hoe klote het is om stil te liggen door een blessure.

Wat ik begreep was pees losmaken bij het ontstoken gedeelte en weer vastzetten in bot van de schouder...
Yep nu modder ik wat aan tot de operatie....

Balen man, van die schouder. En rust en zo was allemaal geen oplossing? Ik zou niet zo gauw iemand vertrouwen om in mijn lichaam te gaan hakken, maar dat ben ik .... :o

• #4.436
Balen man, van die schouder. En rust en zo was allemaal geen oplossing? Ik zou niet zo gauw iemand vertrouwen om in mijn lichaam te gaan hakken, maar dat ben ik .... :o

Rust, 6-7 maanden fysio, injecties...het helpt allemaal maar tijdelijk..
Tja ik zit er ook niet op te wachten maar ja dit is volgens de chirurg de beste optie op de lange termijn.

Tja, met zo'n lange geschiedenis moet je idd wat anders doen... helaas.

• #4.438
Vandaar dat je zoveel tijd hebt om bij andere mensen in hun log te schrijven :D

Terug
Naar boven