- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt vervelend die blessure. Ik heb dan slechts een paar dagen last van mijn rug gehad en dan word ik er al gek van. Operatie was toch ook pas ergens in mei? En dan ook nog maanden herstel.. Echt vervelend (en dat is nog zacht uitgedrukt).
Wist je dat je vandaag een epische legday gaat hebben?!![]()

Zieke legday Rambo!!
Geniet van de pannenkoeken vandaag![]()

yw bro, ja had me wekker gezet om extra vroeg een comment in je log te posten
yw bro, ja had me wekker gezet om extra vroeg een comment in je log te posten
ik word er bijna verlegen van
Ook wel eens lekker om een tijdje (al is het noodgedwongen) goed op de benen te knallenLekker!
En pannekoeken, mmmm![]()

Zie je, prima legday, wist dan al van tevoren joh..
Enne.. Eet zelf bijna iedere dag pannenkoeken.. Fit goed in macro's als je ze met havermout maakt hoor.

Haha, zo ontzettend herkenbaar! Als je maar genoeg eiwitten binnenkrijgt joh.. Dan komt alles goedHaha leef nu op shakes en repen anders gaat het vanmiddag helemaal niet passen![]()
.Haha, zo ontzettend herkenbaar! Als je maar genoeg eiwitten binnenkrijgt joh.. Dan komt alles goed.

ligt eraan hoe groot je pannekoeken zijnDat gaat wel lukken, in 15 pannenkoeken zullen toch ook wel de nodige eiwitten zitten?![]()

Nieuwe broeken vanwege de pannekoeken is nou ook weer niet de bedoelingYep straks weer noodgedwongen nieuwe broeken aanschaffen
Hhnngg zin in![]()