- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die training moet erg lekker hebben gevoeld, eindelijk weer eens aan het ijzer!
Jeetje, vind het trouwens nog best lang wachten voor je aan de beurt bent wat de operatie betreft..
Je weet me te vinden als je graag wat benenwerk wilt doen en iemand zoekt om gewichten voor je op te hangen hè..![]()
Z'n middelste been zeker?Denk dat ie liever ander benenwerk doet met je huehuehuehue

Ik snap het ook niet..heb zowel de blauw witte pot als mijn rode proefzakjes bestudeerd...maar ze lijken excact hetzelfde. De werking daarentegen.Thnx Marv! Ja die is lekker, zeker na een week zonder stims
Weet niet wat erin zit maar 2 of meer scheppen is idd niet tof meer....
![]()

Die training moet erg lekker hebben gevoeld, eindelijk weer eens aan het ijzer!
Jeetje, vind het trouwens nog best lang wachten voor je aan de beurt bent wat de operatie betreft..
Je weet me te vinden als je graag wat benenwerk wilt doen en iemand zoekt om gewichten voor je op te hangen hè..![]()

Denk dat ie liever ander benenwerk doet met je huehuehuehue
Goeie training weer als half-invalide.
Z'n middelste been zeker?![]()

Ik snap het ook niet..heb zowel de blauw witte pot als mijn rode proefzakjes bestudeerd...maar ze lijken excact hetzelfde. De werking daarentegen.
Er wordt dus blijkbaar vaak zat spul verkocht waarvan dingen niet op de label staan...maar dat wisten we natuurlijk al.
Toevallig komen de proefzakjes ook bij B&F vandaan![]()

Hoop niet dat je al pwo op hadDacht dat gym gewoon de hele dag open was vandaag...maar helaas maar
tot 13:00 ...vanmorgen toch geen tijd..
Morgen ook geen tijd kutzooi..![]()

Nee gelukkig niet, heb ik wel eens gehad trouwens. Leuk als je opeens ergens anders naartoe moet![]()
..Ik zie het al voor me.. zwetend, nerveus, onrustig.. ogen wijd open met zo'n agressieve blik..

PWO is ook voor mietjes
Heb je thuis geen spullen liggen zodat je daar beetje kan trainen?
bb/db/wat gewichten?

Wat met full body aan het klooien, denk dat dat iets meer zoden aan de dijk gaat zetten