Fitness Seller

First Blood Rambo's logje

Echter...het werkt wel.

En dat kunnen we niet zeggen van ECA, Caffeine caps of bijvoorbeeld hydroxycut..

Dacht dat jij er niet zo over te spreken was toen?

Maarja dat betreft ben ik ook wel een schijter, zie al die bijwerkingen en dan durf ik al niet :P

Dacht dat jij er niet zo over te spreken was toen?

Maarja dat betreft ben ik ook wel een schijter, zie al die bijwerkingen en dan durf ik al niet :P
De side effects zijn niet misselijk nee. De eerste dag t*ring harde koppijn en zelfs na twee weken bleef ik trillerig als een idioot. Met trainen regelmatig kramp ondanks ik taurine, magnesium en kalium supplementeerde..

Zou ik het nog eens gebruiken? Yes I will...

Buiten wat trillen heb ik eigenlijk nooit sides van clen. Af en toe een kramp, maar dan weet ik dat ik mijn +4 liter die dag niet gedronken heb :p

De side effects zijn niet misselijk nee. De eerste dag t*ring harde koppijn en zelfs na twee weken bleef ik trillerig als een idioot. Met trainen regelmatig kramp ondanks ik taurine, magnesium en kalium supplementeerde..

Zou ik het nog eens gebruiken? Yes I will...

Misschien ook eens proberen tegen de zomer :) Maar ben bang om dan net wat meer aan vvm te verliezen..als ik er niets bij zet dan! Merkte je daar iets van?

Misschien ook eens proberen tegen de zomer :) Maar ben bang om dan net wat meer aan vvm te verliezen..als ik er niets bij zet dan! Merkte je daar iets van?
Als je niks hebt kun je ook niks kwijtraken:roflol:

On a serious note: ik vond het wel meevallen..

Nope. Bij T3 heb je er wel heel erg last van als je boven de 75 gaat. Bij clen totaal niet. Zelfs geen echt krachtverlies.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.371
Training donderdag UB freestyle

PWO
Devil Shot :heart:

Vandaag rustig aan gedaan, zelfs bijna niet gegaan...
Dochterlief loopt al paar weken te spoken s'nachts en het slaapgebrek gaat nu toch wel opspelen... :o
Gedaan waar ik zin in had vandaag, flinke pomp gepakt :)

Pull down wide grip
20 x 25
15 x 45
12 x 60
10 x 75

Chest supported row op incline bench
15 x 50
15 x 50
12 x 70
12 x 70

Seated machine chest press
30 x 40
20 x 60
15 x 80
15 x 80

Cable flys
15 x 22.5
12 x 25
12 x 25
12 x 25 zieke pomp

BB shrugs
15 x 60
12 x 80
12 x 100
12 x 100

Cable side raises
15 x 12.5
12 x 15
12 x 15

V bar pushdowns
15 x 40
15 x 55
15 x 55

Reverse grip triceps extensions
3 x 12 x 40

Machine preacher curls
15 x 20
12 x 32
12 x 32

DB hammer curls

3 x 15 x 16

Hnnnng..pump up the volume:fire:

Toch weer nice voor 'niks' te doen :)

• #6.374
Training zaterdagmorgen

PWO :
1 scoop Mesomorph + 1 scoop Amino1

Deadlift
Veel x bar
10 x 70
10 x 100
5 x 120
3 x 150
3 x 175
1+1 x 190
6 x 150
6 x 150

Bench
Veel x bar
15 x 50
10 x 80
4x6x100
Tussen de 100-120 lijkt beetje sweetspot voor mn schouder... :o

Squats
15 x bar
10 x 60
8 x 100
5 x 120
3x3x140 toen was het wel op, wilde eigenlijk 5x3

Leg extensions
10 x 60
10 x 80
10 x 100

Kuiten
6 reps seated calf, reps en gewichten ben ik ff kwijt

Toch een meer dan prima volume op de bench! En netjes even twee singles met 190kg DL en een mooie serie squats!

Die gewichten even niet meer weten is niet vreemd..je wordt ook een daagje ouders..:rolleyes:

Yay, een trainingen met de 3 compounds, vind ik helemaal leuk!

Toch weer eens een full-body sessie. Nice hoor!
Wat is nu eigenlijk de reden dat je niet echt vasthoudt aan een vast trainingsprogramma? Drukte/stress?

• #6.378
Toch een meer dan prima volume op de bench! En netjes even twee singles met 190kg DL en een mooie serie squats!

Die gewichten even niet meer weten is niet vreemd..je wordt ook een daagje ouders..:rolleyes:

Thnx man....I guess;)

Yay, een trainingen met de 3 compounds, vind ik helemaal leuk!

:):)

Toch weer eens een full-body sessie. Nice hoor!
Wat is nu eigenlijk de reden dat je niet echt vasthoudt aan een vast trainingsprogramma? Drukte/stress?

Thnx!
Hou van afwisseling en idd drukte...vind het lastig plannen als je geen vaste trainingsdagen hebt.

Kan ik begrijpen. Zolang je er maar wel plezier in blijft houden toch! :D

Ja, het is inderdaad een beetje ongestructureerd, jouw trainingen, maar wel wordt er altijd goed doorgeramd :)

Terug
Naar boven