- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Al in verschillende calculators gegooid en ze komen allemaal rond of boven de 3000 uit. Maar ik blijf lekker doen wat ik nu doe

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als ik mijn onderhoud uitreken kom ik ook op 3500 kcal uit maar als ik dat ga eten groei ik dicht![]()

De formules gaan uit van gemiddelde mensen, en er zit nu eenmaal een flink verschil tussen individuen. Dus uitrekenen heeft maar een beperkte waarde![]()

Daarom hou ik me ook niet aan de uitkomst van de berekening anders kan ik ook wel aan de tren![]()
Ga je mond spoelen!Anders misschien toch eens wat cardio doen om alles een beetje te versnellen?![]()
. Dat doe ik ook wel hoor..loop vanmiddag misschien nog wel even een uurtje.Mwhaha. Ik wist het.
Ik doelde trouwens niet op gym cardio maar meer op 'functionele' cardio als lopen/fietsen.

Dat doe ik ook wel hoor..loop vanmiddag misschien nog wel even een uurtje.
Gym cardio daarentegen is echt lang geleden![]()
.1+1 = 3
Ja, de weerstand die mensen hebben tegen een stukje lopen of fietsen verbaast mij ook wel eens. Met de auto naar de gym .... tsssMwhaha. Ik wist het.
Ik doelde trouwens niet op gym cardio maar meer op 'functionele' cardio als lopen/fietsen.

Ja, de weerstand die mensen hebben tegen een stukje lopen of fietsen verbaast mij ook wel eens. Met de auto naar de gym .... tsss![]()