- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Is goed baas

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed bezig! Ben wel benieuwd wat je eet op een dag!?Ja ik ook
Ja heel scherp nu, cravings zijn ook helemaal weg eigenlijk. Zelfs in het weekend blijf ik nu aardig on track.
Goed bezig! Ben wel benieuwd wat je eet op een dag!?

Damn! Je zit flink hoog in eiwitten en voor iemand van 100kg flink laag in kcals...Komt ie Marv, dit is vandaag
07.15 40 gram whey + Multi / D3
09:30 2 Protein Bagels van Muscle Meat belegd met 2 plakjes kaas + 1 appel (normaal eet ik hier 2 hele eieren + 3 eiwitten ipv bagels)
12:00-12:30 (pauze) 200 gram Chicken Meats balls + 200 gram komkommer / tomaat
14:30 40 gram whey + 1 banaan
17:45 200 gram kip + 100 gram rijst + 100-200 gram groente
21:00 500 gram magere kwark
Dit is ongeveer 2.400 kcals
E : 307 dit wat hoger dan normaal, dan zit ik rond 250-260
K : 168
V : 50
Zal best beter kunnen maar buiten de pauze om wordt het niet echt gewaardeerd om hele maaltijden achter je bureau te gaan zitten eten..
Damn! Je zit flink hoog in eiwitten en voor iemand van 100kg flink laag in kcals...
Gewoon steady cut? Of carb-cycle?
Of heb je gewoon een traag metabolisme?

Laag is het ook niet..maar als je de 'stelregel' volgt van 2-3g/kg lichaamsgewicht (of was het vetvrije massa?) dan valt het eigenlijk mee..250-260 gram is niet zo gek veel toch?
Traag metabolisme idd en zit ook de hele dag...
Steady cut hoop ik...blijf zo best makkelijk op gewicht![]()
Laag is het ook niet..maar als je de 'stelregel' volgt van 2-3g/kg lichaamsgewicht (of was het vetvrije massa?) dan valt het eigenlijk mee..
Doelde eigenlijk op de 300g vandaag..

Wis helemaal niet dat jij net zo een kut/cut leven had als ik..Tja ben het gewend
We zitten niet allemaal op 4100
Laatste bulk was op 3000, kwam zo ruim 10 kg aan.

Wis helemaal niet dat jij net zo een kut/cut leven had als ik..![]()

Qua eten wel iig, zou ook graag iedere dag 5k kunnen eten maar helaas![]()

er is heel veel verborgen leedWis helemaal niet dat jij net zo een kut/cut leven had als ik..![]()

Dan draait je lichaam wel zuinig.... en je bent een stukje groterder dan ikTja ben het gewend
We zitten niet allemaal op 4100
Laatste bulk was op 3000, kwam zo ruim 10 kg aan.

Dan draait je lichaam wel zuinig.... en je bent een stukje groterder dan ik
Mijn metabolisme zit op 2350 ongeveer, zonder beweging, daar moet ik al mijn trainingen en cardio dan nog bij optellen.