Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moest die meadows row even opzoeken... lijkt die ook niet veel op landmines?

wat is er mis met avond trainen?
Ouwe man moet dan al slaapie doen?![]()

Train liever direct uit mn werk
Was idd bijna in slaap gevallen op de bank na het avondeten![]()

+1 als je op de bank durft te gaan zitten is het trainen plots veel moeilijker om aan te beginnen![]()
Vandaar dat ik het ook liever direct uit het werk doe dan kan ik na het eten tenminste een dutje doen 
+1. Op daagjes vrij moet ik ook niet besluiten laat op de middag pas te gaan. Ben echt niks meer waard dan!Train liever direct uit mn werk
Was idd bijna in slaap gevallen op de bank na het avondeten![]()

+1. Op daagjes vrij moet ik ook niet besluiten laat op de middag pas te gaan. Ben echt niks meer waard dan!![]()
?
Dat zou mooi kut zijn zeg!Motivatie is ver te zoeken..moet me echt naar de gym slepen....zou dit after cycle dipje zijn?
Dat zou mooi kut zijn zeg!
Hoe is je shape vooruit gegaan? Of heb je het allemaal niet zo bijgehouden qua afmetingen, vetpercentage, gewicht, stats etc.?
Desalnietteplus een mooie serie deadsWat is het nu van tenen omhoog bij hypers en hoe moet ik me dat voorstellen?
Heel lekker

Thanks voor de review, mede pre-workout junk!PWO Der Hammer (nieuwe van XXL) Voor een NL pwo zeker goed. Geen gejaagd gevoel maar gewoon lekkere energie
Wat opviel is dat ie na 45 min trainen nog een keer voorbij komt, kwamen opeens beta tintelingen opzettenHeel lekker
Niet slim om rond 20:00 te nemen...slapen ging wat moeizaam![]()
Thanks voor de review, mede pre-workout junk!
Gruwelijke workout trouwens! Goed om te lezen dat de motivatie weer wat beter zat!