Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Tja niet iedereen kan maar eten wat ie wil en niet aankomen![]()
Ik doelde vooral op de pre-weekend 'cardio'...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja niet iedereen kan maar eten wat ie wil en niet aankomen![]()

Dat is een deel van het Marvinnen..preventieve strafcardio, zodat ook wij in het weekend een beetje kunnen vreten

Dat is een deel van het Marvinnen..preventieve strafcardio, zodat ook wij in het weekend een beetje kunnen vreten![]()

In 3x5 minuten vrbrand je nagenoeg niks..ongeacht de intensiteit

In 3x5 minuten vrbrand je nagenoeg niks..ongeacht de intensiteit![]()
!Zal meevallen..geloof niet dat veel vrouwen erop zitten te wachten om 30 minuten aan een stuk helemaal de t*ring in geneukt te worden..

Zal meevallen..geloof niet dat veel vrouwen erop zitten te wachten om 30 minuten aan een stuk helemaal de t*ring in geneukt te worden..
Ze is in ieder geval nog steeds niet bij me weg gegaan![]()

De seksprestaties van de mannen op DBB zijn ongeveer gelijk aan de e-d**ks en vetpercentages...maar ik bemoei me nietDan is ze gewoon niets gewend!
Oh en goede woordkeuze ook!

De seksprestaties van de mannen op DBB zijn ongeveer gelijk aan de e-d**ks en vetpercentages...maar ik bemoei me niet![]()

Iedereen hier op DBB heeft een p**mel van 20cm of groter... e-d*ck statsMijn vetpercentage is flink gedaald, maar mijn seksprestaties niet...
Althans, ze is nog niet bij me weg
Wat is een e-d*ck nou weer? Ken wel een e-book...![]()

Iedereen hier op DBB heeft een p**mel van 20cm of groter... e-d*ck stats![]()

Iets er tussenin zal ook prima zijn denk..Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert...![]()

Zal meevallen..geloof niet dat veel vrouwen erop zitten te wachten om 30 minuten aan een stuk helemaal de t*ring in geneukt te worden..
Ze is in ieder geval nog steeds niet bij me weg gegaan![]()
De seksprestaties van de mannen op DBB zijn ongeveer gelijk aan de e-d**ks en vetpercentages...maar ik bemoei me niet![]()
? 

Spread the word...spread the virus!Het gainen zonder trainen virus zal hier wel van kracht zijn..