XXL Nutrition

First Blood Rambo's logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
ik dacht als het warm in je hol was....
zo schreef je dat....ik vond de woordkeuze nogal dubieus maar zal wel weer aan mij liggen :dunno:

Daar schrok ik ook een beetje van idd... :(

Blijkbaar kan Rambo niet wachten. :eyebrow:
Jij kwam toch ook? :cool:

Je begint er zelf over, ik dacht het pas in lente zou gebeuren..:p

Zou ik niet doen man... met zijn zwabberende lifts krijg je geheid een barbell tegen je harses :D

Ik duw die arch wel ff recht, misschien kan ik hem nog meer tips geven. Wordt ie toch nog eens een sterke jongen... ;)

*Begrijpt lift niet - tracht onwetendheid te maskeren met de term zwabberlift*

• #1.247
*Denkt dat zijn manier de enige juiste is en staat niet open voor kritiek*

*Denkt dat zijn manier de enige juiste is en staat niet open voor kritiek*
Waar dan? Ik verneem kritiek en ga daar op in. Leg uit waarom ik deze techniek hanteer. Robke gaf kritiek maar stond daarna niet open voor kritiek op zijn kritiek zoals Kleurplaat duidelijk maakte. Hij blijft de lift maar vergelijken met zijn manier van liften, een andere manier is schijnbaar niet goed. Zal de komende weken hier natuurlijk over door blijven zagen. :D

Waar dan? Ik verneem kritiek en ga daar op in. Leg uit waarom ik deze techniek hanteer. Robke gaf kritiek maar stond daarna niet open voor kritiek op zijn kritiek zoals Kleurplaat duidelijk maakte. Hij blijft de lift maar vergelijken met zijn manier van liften, een andere manier is schijnbaar niet goed. Zal de komende weken hier natuurlijk over door blijven zagen. :D

:roflol: Heb je die artikels wel gelezen wat ik in je log heb gepost?

Yup gelezen, en ik zeg ook nergens dat dit niet goed zou zijn. Het is gewoon een andere techniek van OH pressen.
Heb je mijn filmpjes gezien hoe gewichtheffers een press in het verleden uitvoerde toen het nog een olympische oefening was? En mijn betoog hoe je een strict log uitvoert? Met beide technieken heb ik geen enkel probleem. Jij zit er schijnbaar nogal mee.

miauwwwwwwww

Ja een andere techniek. En met die techniek deed ik de eerste dat ik ooit een strikt log deed 95kg. Sanca stond er bij FYI
Bizar dat je niet eens eraan denkt om dit te overwegen.

En het verleden? Owh brother.
En ermee zitten? Tja... het voelt een beetje zoals ik nu blockpulls doe en ze deads zou noemen omdat ik het anatomisch moeilijk zou hebben

Yup gelezen, en ik zeg ook nergens dat dit niet goed zou zijn. Het is gewoon een andere techniek van OH pressen.
Heb je mijn filmpjes gezien hoe gewichtheffers een press in het verleden uitvoerde toen het nog een olympische oefening was? En mijn betoog hoe je een strict log uitvoert? Met beide technieken heb ik geen enkel probleem. Jij zit er schijnbaar nogal mee.

weet je ook waarom de press nu niet meer een officiele olympische lift is?

was nogal blesure gevoelig doordat iedereen er een incline press van maakte daarom is het eruit gehaald.

• #1.257
Wat een drukte hier zonder nieuwe geposte training :)

weet je ook waarom de press nu niet meer een officiele olympische lift is?

was nogal blesure gevoelig doordat iedereen er een incline press van maakte daarom is het eruit gehaald.
Onzin
Was omdat de lift niet meer goed te beoordelen was door de hoek die bepaalde lifters wisten te bereiken. Lifters die die niet lukte waren duidelijk in het nadeel. Daarnaast hadden ze nog een snatch en clean waardoor de keus simpel was gemaakt. Het was ook een olympische oefening dat is de powerlift bewegingen nog nooit gelukt.

Ik zie vergelijkbare zaken bij de bench press. Sommige gasten hebben zo'n extreme arch dat het ook een decline bench press is geworden. Lifters die dit niet kunnen zijn in het nadeel. Je kunt ook hier weer om gaan huilen of gewoon accepteren dat het zo is. Sommige pressen goed bank met een flinke arch en sommige oh pressen goed met een flinke arch. Maak jullie daar nou eens niet druk om, net als ik.

Inn :).

• #1.260

Welkom :)

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Training van 14:30

Supps
Fully Loaded
Amino1

Deadlift
10 x 20
10 x 60
8 x 80
5 x 100
3 x 120
3 x 140
2 x 160
1 x 170
F x 180

Blijft een haat-liefde relatie hebben met deze oefening :mad:
M'n LB was ook nogal gaar van het squatten.

Pull ups
6 x bw
5 x bw
5 x bw

DB Row (reps met arm)
10 x 28
8 x 40
8 x 40

Machine shoulder press
10 x 35
10 x 50
10 x 60