- Waardering
- 3.522
ik dacht als het warm in je hol was....
zo schreef je dat....ik vond de woordkeuze nogal dubieus maar zal wel weer aan mij liggen![]()
Blijkbaar kan Rambo niet wachten.

Jij kwam toch ook?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo schreef je dat....ik vond de woordkeuze nogal dubieus maar zal wel weer aan mij liggen![]()

Blijkbaar kan Rambo niet wachten.
Jij kwam toch ook?![]()

Zou ik niet doen man... met zijn zwabberende lifts krijg je geheid een barbell tegen je harses![]()

*Denkt dat zijn manier de enige juiste is en staat niet open voor kritiek*
*Begrijpt lift niet - tracht onwetendheid te maskeren met de term zwabberlift*

Waar dan? Ik verneem kritiek en ga daar op in. Leg uit waarom ik deze techniek hanteer. Robke gaf kritiek maar stond daarna niet open voor kritiek op zijn kritiek zoals Kleurplaat duidelijk maakte. Hij blijft de lift maar vergelijken met zijn manier van liften, een andere manier is schijnbaar niet goed. Zal de komende weken hier natuurlijk over door blijven zagen.*Denkt dat zijn manier de enige juiste is en staat niet open voor kritiek*

Waar dan? Ik verneem kritiek en ga daar op in. Leg uit waarom ik deze techniek hanteer. Robke gaf kritiek maar stond daarna niet open voor kritiek op zijn kritiek zoals Kleurplaat duidelijk maakte. Hij blijft de lift maar vergelijken met zijn manier van liften, een andere manier is schijnbaar niet goed. Zal de komende weken hier natuurlijk over door blijven zagen.![]()
Heb je die artikels wel gelezen wat ik in je log heb gepost?Yup gelezen, en ik zeg ook nergens dat dit niet goed zou zijn. Het is gewoon een andere techniek van OH pressen.
Heb je mijn filmpjes gezien hoe gewichtheffers een press in het verleden uitvoerde toen het nog een olympische oefening was? En mijn betoog hoe je een strict log uitvoert? Met beide technieken heb ik geen enkel probleem. Jij zit er schijnbaar nogal mee.
weet je ook waarom de press nu niet meer een officiele olympische lift is?
was nogal blesure gevoelig doordat iedereen er een incline press van maakte daarom is het eruit gehaald.
Onzinweet je ook waarom de press nu niet meer een officiele olympische lift is?
was nogal blesure gevoelig doordat iedereen er een incline press van maakte daarom is het eruit gehaald.