Fitness Seller

First cut-cycle by Supersized logboek

supersized

Huge Freak
Waardering
338
Beste buffels,

Zoals eerder aangekondigd begin ik nu met cutten. Mijn stats momenteel zijn: 85 kg bij 1.69. Vetpercentage is rond de 18% schat ik zo. Precieze meting heb ik niet kunnen doen, die slimmeriken wat zich instructeurs noemen hebben nog nooit een huidplooimeter aangeraakt. Maar goed, ik ga op de spiegel af, vind ik mezelf weer droog genoeg staan stappen we over op cleanbulk.

Voor de liefhebbers voeg ik mijn voedingsschema toe als bijlage, eventuele op of aanmerkingen zijn natuurlijk welkom.

Dus jongens/meiden, welkom bij mijn log, veel plezier met lezen en hou het netjes!

Laatst bewerkt:
Succes gozer

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema zijn jullie van mij nog schuldig, het uploaden wilt momenteel niet lukken dus hier kom ik nog op terug.

Gisteren mijn eerste training gehad, voelde me wat grieperig dus geen toptraining neergezet. De griep heeft flink doorgezet waardoor ik vandaag een rust dagje neem, hopelijk ben ik morgen fit genoeg om te trainen.

flatbenchpress:

8x70
10x80
7x90
4x100
7x90

incline pressmachine

10x90
8x90
8x90 (2 laatste reps met lichte spotter)

dumbbell flyes

3x10x18

pecdeck

10x60
10x65
10x65
vervolgens dropset vanaf 70

Cardio (fietsen) 30 minuten

Vandaag ook meteen ff wat bcaa (caps) besteld, zodra ze binnen zijn ga ik ze op het eind van mijn KT innemen en direct na cardio.

Later!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 16:01 ----------

Thanks!

Laatst bewerkt:
Succes bro, dat cutten komt vast goed, ik volg je!

Griep toch behoorlijk te pakken, geen kracht om te trainen # mad

K*tbegin van mn cut, mahja nog ff mn rust pakken en morgen/zaterdag flink knallen.

Mijn voedingsschema hou ik ondanks ik ziek ben wel goed aan. Alhoewel ik wel iets minder eet maar dit zijn vooral carbs dus die kan ik wel missen omdat ik toch niet train nu.

Beterschap, hopelijk zie ik je morgen in de gym.

Oke, ben alweer wat opgeknapt, mn oren zitten nog dicht en nog flink wat slijm in me keel maar fit genoeg om te gaan trainen. Word vanavond een rug training met misschien wat kuiten erbij + cardio. Nieuw potje whey binnen en mn bcaa caps, so im ready

Gister dus rug training gehad, wat erg slecht verliep. Was zieker dan ik dacht maar toch nog beetje getraind. Deadlift had ik eruit gegooid want daar had ik al helemaal geen energie meer voor. Maar de training:

Bent over barbell row:

10x40
10x50
10x70
10x80
8x90

Apparaat, weet niet precies hoe je die noemt. Vooral voor je lats (beide kanten kan je er schijven aan hangen en dan dmv handgrepen naar onder trekken)

10x30
10x60
10x80
10x80

dumbbell rows

10x32,5
10x32,5
10x35

Kuiten

legpress (op mn tenen)

two legs 10x110
one leg 3x10x80
two legs 12x110

En de training afgesloten met half uur cardio.

Deze avond ook lekker aan de sushi gegaan, eerste cheatmaaltijd sinds anderhalf week. 1x per week mag ik dit van mezelf, een bigmac, een boordje doner.. name it.

Vanmorgen toch de keuze gemaakt om ff uit te zieken en ben nu goed fit. Morgenvroeg de draad oppakken zodat ik deze week wat fatsoenlijke trainingen kan neerzetten.
Morgenvroeg word het schouders+armen

training van vandaag:

MP

opwarmen
10x60
10x70
8x75
10x75
10x70
10x60

bicep barbell curl (gewicht zonder ez bar)

opwarmen
10x25
8x30
10x25

concentration curl

3x10x18

Half uur cardio

Korte training ivm tijdgebrek, toch weer goed fit belooft een goeie week te worden.
Morgen word het bovenbenen, zal wel vermoeiend worden aangezien ik die al tijdje niet meer de volle aandacht geef. Hierna ff groeplesje pakken (bodypump) kijken hoe dat me bevalt

komen er before and after pics?
succes!

training van vandaag:

squat (los)

opwarmen
10x80
10x100
6x120
6x130
6x120

Ging nog vrij redelijk aangezien ik ze de laatste tijd vaak heb overgeslagen (wat we niet meer gaan doen)

leg extension

10x70
10x85
10x95
10x95

leg curl (hamstrings lopen achter)

10x40
10x40
8x45

leg press

10x160
10x190
12x190

Geen groepsles vandaag, te laat gaan trainen.
De training afgesloten met een half uur cardio.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 22:18 ----------

deze week ook wat zma bestellen, heb nu zink van de kruidvat maar hier zit vrij weinig in, en in zma zit ook nog es magnesium + b12 meen ik. Ook ff omega 3 bestellen, die dingen gaan hard ;)

Laatst bewerkt:
Bodypump is naise, powerpump daarnaast ook:)
Voedingsschema?

Bodypump is naise, powerpump daarnaast ook:)
Voedingsschema?

Ja hoorde gisteren dat het vrij licht is, gewichten zijn te licht om fatsoenlijk mee te trainen maar zal het vanavond wel ondervinden. Zal es kijken of ik nu wel mijn voedingsschema kan uploaden

het wil niet lukken dan maar zo:

magere melk 250 ml
brinta 60 gram
whey 28 gram
olijfolie 14 gram (eetlepel)

koolvis 200 gram
volkoren brood 150 g (4 snee)
sla/komkommer/tomaat
tonijn 130 gr

rijst 50 gram
spinazie 200 gram
kipfilet 125 gram
omega 3 caps2 caps

volkoren brood 70 g (2snee)
kalkoenfilet 100 g
banaan 150 g (1stuk)
olijfolie 14 gram (eetlepel)

rijst 50 gram
spinazie 200 gram
kipfilet 125 gram
omega 3 caps2 caps

koolvis 200 gram
walnoten20 gram

magere kwark500 g

Kcals: 2950
Kh: 244
Eiwit: 312
Vet: 63

Laatst bewerkt:
Naise, welk maaltijd is je pre workout?
Je het gelijk, bij beide lessen zijn de gewichten licht. Maar die lessen zijn volgens mij ook bedoeld voor vrouwen die sort off KT willen doen met gezellig een deuntje erbij. Alhoewel ik wel een paar dudes ken die dat ook doen.

pre workout maaltijd dat hangt ervan af op welke tijd ik ga trainen. Zorg in ieder geval dat die banaan voor mijn KT word genuttigd. Verder gebruik ik nog sups (ZMA,BCAA,MULTI VIT,OMEGA 3)

Ja ik word erin meegesleept door mijn vriendin haha, maar is het proberen waard. Ik verwacht er ook niet sterk van te worden het is puur bedoeld om kcals te verbranden en om het cutten leuk te houden. Ben erg benieuwd!

oke dan, have fun iig! abbo!

Terug
Naar boven