MuscleMeat

First cut-cycle by Supersized logboek

• Topic Starter Topic Starter
Ok, zal ze dan ff x naar je sturen kan jij ze f doormailen ofzo, lukt dat?

Ik ben er pik, kommmm

Hoelaat ga je morgen, dan zorg ik dat ik er ben. (zit nu op mn werk)

oke, half uurtje ben ik er ook tot zo

oke, het is weer tijd voor een update.
de vetverbranding is nu wat lager als in het begin maar dat is normaal. Ik kijk het deze week nog aan mocht ik niet tevreden zijn met het resultaat ga ik cardio verhogen, dus naar standaard 45 min.

Vandaag weer wezen squatten maar heb het rustig aan gedaan, merk nog steeds dat de blesurre nog niet helemaal geheeld is, na wat setjes squatten overgestapt op hack squat wat wel soepel verloopt.

Verder ga ik de aankomende tijd meer aandacht geven aan de buitekant van mijn biceps ( de lange kop ) heb altijd vooral de korte kop getraind dmv mijn handen smaller te houden dan mijn ellebogen. Vanaf nu dus mijn handen wijder als mijn ellebogen zetten.

Nog steeds geen pics maar volgende week krijg ik een nieuwe phone, dan drop ik ze !

Hoeveel weeg je nu?

Tevreden over de verloop van de cut?

Ps morgen trainen?

De Legpress is gemaakt.

Bro waar hang je uit

Yoo toon had verwacht je vandaag wel te zien in de gym...

Ben gisteren geweest, Vandaag kater, morgen trainen. ;)

het cutten ging mij makkelijk af, verlies snel vet en weet mn vvm goed vast te houden.
wel was ik veel vermoeid en merkte ik hier en daar wat krachtverschil, ik denk dat dit vooral te wijten was aan de low carbs. Ik was 6 kg kwijtgeraakt, maar ik vind mezelf nog niet droog genoeg staan. Alsnog ben ik nu begonenn met cleanbulk, over 6 weken gooi ik er weer een korte cut tegenaan van 2 weken and so on.

Nog een foto gemaakt van mn quadricep gisteravond, begint al ergens op te lijken maar mn hamstrings lopen wel veel achter.

plplplplpl.png

Beter dat je weer gaat bulken :x en flinke poten bro,

Kom je morgen trainen?

ja vanmiddag/vanavond

deleted post

Laatst bewerkt:
kracht begint weer goed terug te komen na de cut, nog 6 weekjes cleanbulken en dan 2-3 weken cutten

nog een updateje van hoe ik er momenteel bij sta:

20120313_202528_1.jpg

20120313_202553.jpg

Flinke massa, ziet er denk stukken beter uit op een laag vetpercentage.

Flinke massa, ziet er denk stukken beter uit op een laag vetpercentage.

Thanks, vind het zelf erg tegenvallen, maar dat is nu eenmaal met deze sport 'never satisfied'. Ik schat mezelf nu ongeveer op 15-16 procent. Kwam van 22 af denk ik. Had eerst aangegeven dat het 18 a 20 procent was maar had dit onderschat.

Ik wil nog wat droger komen te staan deze zomer, ik zat te denken aan 12-13 procent en max 1 kg bw inleveren. Dat zou beteken dat ik nog 2,24 spier moet aankomen en 3,24 vet moet kwijtraken ervanuitgaande dat ik op 16 zit en op de 12 wil uitkomen en 1 kg bw inlever. Dit doel probeer ik te halen binnen 14 weken, dan is het officieel zomer.

De lat is erg hoog gelegd, want met bulken kom je ook vet aan, maar vet raak ik makkelijk kwijt gelukkig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven