XXL Nutrition

First cut-cycle by Supersized logboek

Succes ;) Ik volg je zo nu en dan

• Topic Starter Topic Starter
Succes ;) Ik volg je zo nu en dan

ok welkom ;) en bedankt!

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 19:52 ----------

oke dan, have fun iig! abbo!

bodypump is vandaag niet doorgegaan, ik was om half 7 in de zaal waar dat gegeven word en het viel me op dat er alleen maar vrouwen waren. Maar goed ik laat me niet kennen en ga er tussen staan, bleek dat het zumba was!! toch maar snel gemaakt dat ik weg kwam en de volgende keer beter op het rooster kijken:cool: word vervolgd :D

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 19:59 ----------

de training van vandaag

borst

incline bp

opwarmen
3x6x85

flat bp

3x6x80

incline db press

6x3x32,5 (gewicht per dumbbell)

peck deck

3x10x65
vervolgens dropset vanaf 65

cable extension

10x80
2x10x85

pushdown machine?

3x10x?? woops, vergeten

de training wederom afgesloten met cardio, 35 minuten dit keer

De weegschaal geeft nu aan dat ik iets meer dan een kg ben afgevallen, over een weekje weer wegen.

Fijne avond!

Ga je morgen trainen? Ik ben er rond 12uur, gr

ja zag het, dom neer gezet dat ding

Training van vandaag

BOR (barbell)

opwarmen
3x8x90 pff zwaar

T-bar row (barbell)

3x8x90 lekkere oefening, die houden we erin

pulldown machine

2x10x90
1x6x100

Vervolgens snel naar groepsles bodypump, na kwartier mee gestopt, het is te intensief spierafbraak zal hiermee niet gespaard blijven. (en ja,was gewoon een b*ch en trok het niet)

30 minuten cardio

Morgen onderrug+buik+kuiten en cardio uiteraard

Nu genieten van me zalmfilets :D

Laatst bewerkt:
Lekker bezig bro, ik vind die pull up apparaat juist goed staan Hehe, nu staat die lekker in het hardcore stukje.

Lekker bezig bro, ik vind die pull up apparaat juist goed staan Hehe, nu staat die lekker in het hardcore stukje.

ze staan wel in de goeie sectie nu met als resultaat dat het er nog dichter op elkaar zit, indeling klopt gewoon niet. Wat komt er in dat hoekje waar ie eerst stond?

ja was wel de bedoeling eigenlijk, heb nu geen vervoer. Ben er morgenvroeg wel

Training van vandaag, beetje vreemde combinatie van training omdat ik het één en ander moest inhalen. Nu heb ik het zo ingedeeld dat ik vanaf morgen mn schema in de juiste volgorde kan hervatten.

MP
opwarmen
3x8x70 (al krachtverlies met MP merk ik, of zal het gewoon een slechte dag zijn geweest? Kijken wat de volgende keer gedrukt word)

standing side raises (altijd al zwak punt geweest)
3x10x10

upright rows
3x10x25 (gewicht excl ez bar)

barbell curl (gewicht excl ez bar)
opwarmen
8x30
9x30
7x30

Tricep pushdown machine?

2x10x100
8x100

cable extension
3x10x80

cardio half uur

Laatst bewerkt:
vandaag benendagje gehad, gaat weer de goeie kant op

Squatten

opwarmen
8x100
10x120
7x140
4x150

leg extension
10x95
2x10x95+7kg dumbbell

leg curl
3x10x35 (gaat nog steeds shit, nog opbouwen hiermee)

standing calve raises
3xfailure gewicht niet gechecked

40 minuten cardio

today

BOR (barbell)
opwarmen
3x8x90

T-bar (barbell)
2x10x90
1x10x95 Heerlijke oefening

pulldown machine

10x90
2x7x100

Geen deadlift, besloten deze voorlopig niet meer te doen. Wil mijn middel niet breder maken, mijn bovenrug juist wel (V-vorm)

cardio ongv 40 minuten 300+ kcals verbrand. Wil volgende week voor de 350 gaan.

Verder ben ik mijn voedingsschema aan t aanpassen, ben niet tevreden met het vetverlies, ga lager in carbs zitten en hoger in vet.

Tot morgen!

WO TODAY

flat bp
opwarmen
8x90
7x90
6x90

incline db press
2x6x35 (gewicht per dumbbell)
1x6x35 (2 laatste reps met lichte spot)

flyes
2x10x18
1x8x20

cable crossover
10x15
8x17,5

shrugs ( in smith)
3x10x50

Nog wat buikspieroefeningen, geen cardio vandaag!

ben niet van plan om mijn log erg up to date te houden met alle trainingen, zo nu en dan een kleine update wil ik nog wel vermelden. Is puur ook een beetje voor mezelf, om bij te houden of ik krachtverlies/vooruitgang en gewichtsdaling zie.

Met de training van vandaag van de 160 kg squat een feit gemaakt! Wel lekker om nog kracht te hebben in de cut, maar dit zal in een later stadium wel achteruit gaan.

Ben wel benieuwd naar het opbouwen na de cut, van zo weining carbs naar meer gaan, hoe doen jullie dat? als je in 1 keer zoveel carbs meer aan je voeding toevoegd stijgt je bf ook weer snel, moet ik niet hebben

Nice squat! En zag dat je ook flink wat Cardio had gedaan na je beentraining gister... Aleen volgende keer wel rennen ipv fietsen he ;-)

waarom rennen ipv fietsen? maakt niets uit

Gister een schoudertraining gehad. Heb het gevoel dat ik minder kracht heb, waarschijnlijk komt dit ook door een lage inname van carbs.

Zo kwam ik gister met moeite op 10x70 met MP, en vervolgens 4x80. Merk dat het voorheen een stuk makkelijker ging. Misschien is dit ook een gevolg van spierverlies maar voor spierverlies ben ik niet heel erg bang. Na de cut heb ik dit zo weer terug.
Cardio gaat me steeds beter af, lekker intensief fietsen nu, elke week niveau zwaarder gaan trappen.

Vraag me wel nog af hoe ik het straks na mijn cut moet gaan doen, van low carb rustig de carbs opbouwen? Wanneer je in 1 keer weer hoog gaat zitten in carbs zal je vetpercentage weer meteen stijgen, niet de bedoeling dus.

Nog steeds sterke MP! Wanneer ben je erweer?

vanavond ;) Heb weer zin in de bulk maar nog ff volhouden haha, wil weer pr's gaan verbreken

Terug
Naar boven