mistah
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus schaam me ook om ze hier te posten
. Vanaf het moment dat ik begin met die Norton bulk (met evt. AX stack)..zullen ze bij mij in de gym ook wel klaar zijn met verbouwen en de nieuwe apparaten. Dus dan zal ik con(sitent)sequent mijn trainingen posten!
Tot eind feb. blijft het rustig 
Trainingen gaan momenteel beetje rommelig helaasdus schaam me ook om ze hier te posten
. Vanaf het moment dat ik begin met die Norton bulk (met evt. AX stack)..zullen ze bij mij in de gym ook wel klaar zijn met verbouwen en de nieuwe apparaten. Dus dan zal ik con(sitent)sequent mijn trainingen posten!
Tot eind feb. blijft het rustig
![]()

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Heb mijn cijfer binnen van mn laatste tentamen op het HBO!! 7.2!!! Heb mijn HBO-Propedeuse dus! mijn plaats op de uni in september is dus verzekerd!!!
Hele dag cheatennet naar de mac geweest
![]()

) waarschijnlijk houd ik dan nog wat hot-rox over na die 3 weken, en zal dan nog (afhankelijk van het resultaat) een tijdje in Maart verder cutten.Rare schema, voor biceps en abs trek je een hele dag uit terwijl jeborst, schouders en triceps in 1 dag doet.
ik zou het anders verdelen..
ik trek geen hele dag uit, Abs en biceps doe dus ik savonds NA het werk, vandaar dat het een kortere training is dan chest/tri/sh. die ik op mijn vrije dag doe. Ma t/m Do heb ik niet zo veel tijd, vandaag dat ik dan mijn kortste training doe.