XXL Nutrition

MacB's Lifetime BB Log : L. Norton Bulk/Cut cycle & Anabolic Extreme Stack!

• Topic Starter Topic Starter
even een kleine update:

vanaf morgen ga ik mijn kcal verhogen naar 3000kcal per dag. vooral in de middag zullen de carbs omhoog gaan. Dit ivm mijn tentamen volgende week dinsdag..en ik kan echt niet goed leren als ik honger heb of iig laag bloedsuikernivo :(
Om dit een beetje te compenseren ga ik de ochtend cardio wat verlengen. zodat ik nog wel een caloriedeficit houd.

Succes gozer, ben benieuwd. Die Norton weet wel waar hij het over heeft...

Worden er nog trainingen gepost trouwens? ;)

Trainingen gaan momenteel beetje rommelig helaas :( dus schaam me ook om ze hier te posten :P. Vanaf het moment dat ik begin met die Norton bulk (met evt. AX stack)..zullen ze bij mij in de gym ook wel klaar zijn met verbouwen en de nieuwe apparaten. Dus dan zal ik con(sitent)sequent mijn trainingen posten! :D Tot eind feb. blijft het rustig :D

Trainingen gaan momenteel beetje rommelig helaas :( dus schaam me ook om ze hier te posten :P. Vanaf het moment dat ik begin met die Norton bulk (met evt. AX stack)..zullen ze bij mij in de gym ook wel klaar zijn met verbouwen en de nieuwe apparaten. Dus dan zal ik con(sitent)sequent mijn trainingen posten! :D Tot eind feb. blijft het rustig :D

Schijt aan, iedereen moet ergens beginnen. Het gaat om je progressie.
Je wordt echt niet uitgelachen hoor.
En we kunnen je nog op je fl**ker geven als je niet of slecht traint :D

weg

Laatst bewerkt:
Cutting...maar deze hele week eet ik op of net iets boven onderhoud (tentamens en een soort diet-break)

Laatst bewerkt:
looking nice!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Heb mijn cijfer binnen van mn laatste tentamen op het HBO!! 7.2!!! Heb mijn HBO-Propedeuse dus! mijn plaats op de uni in september is dus verzekerd!!!

Hele dag cheaten :D net naar de mac geweest :D

Van harte gefeliciteerd jonge:clap:

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Heb mijn cijfer binnen van mn laatste tentamen op het HBO!! 7.2!!! Heb mijn HBO-Propedeuse dus! mijn plaats op de uni in september is dus verzekerd!!!

Hele dag cheaten :D net naar de mac geweest :D

wat zei ik nou? ;)

gefeliciteerd dude :D

ghehe thx :D

gefeliciteerd man,

log ga ik volgen succes

gefeliciteerd ! en deze ga ik ook eens volgen

Thx :D

Meteen even een update, heb nu zo een 1.5 week ge"bulkt" ivm tentamens.
Morgen ga ik weer 3 weken cutten met HOT-ROX EXTREME , de 4 week is mijn wintersport (weinig cutten dan :P ) waarschijnlijk houd ik dan nog wat hot-rox over na die 3 weken, en zal dan nog (afhankelijk van het resultaat) een tijdje in Maart verder cutten.

Na het cutten komen 2-3 weken "rust" kwa supplementen etc, dus clean bulk zonder spulletjes. En daarna (eind Maart/begin april) begin ik met de AX stack!
---------

Omdat ik morgen met mijn nieuwe baan (fulltime) begin, heb ik een nieuw schema:
Alle dagen cardio uiteraard 30-40min (40 op non-KT dagen)

Donderdag Abs/Biceps
Decline Twists
Decline Sit-Up
-
Laying Cable Curl
Cable Curl
Hammer Curl
Barbell Curl
Concentration Curl

Vrijdag Back/Traps
Seated Cable Row
Reverse (Close) Grip Pull down
Pull Down
dumbbell Row
SLDL
-
Barbell Shrugs Front
Barbell Shrugs Back
dumbbell Shrugs Side

Zaterdag Chest/Triceps/Shoulders
Incline DP
Flat DP
Bench Press (Close Grip)
Cable Flyes
-
Dips
Pull Down
Pull Down Rope ext.
Push Down
-
Arnold Press
Lateral Raises
Front Raises

Zondag Legs
Squat
Lunges
Leg Press
Leg Extension
-
Calf Raises (smith)
Calf Raises (DB)

Tijdens de Cut alle oefeningen 2-3 sets en 15-20reps
Tijdens de Bulk zal het schema is veranderen, maar dat zien we tegen die tijd wel!

Voeding gaat weer terug naar 2300kcal met zelfde sups als eerst.

Laatst bewerkt:
Rare schema, voor biceps en abs trek je een hele dag uit terwijl jeborst, schouders en triceps in 1 dag doet. ???

ik zou het anders verdelen..

Rare schema, voor biceps en abs trek je een hele dag uit terwijl jeborst, schouders en triceps in 1 dag doet. ???

ik zou het anders verdelen..

ik trek geen hele dag uit, Abs en biceps doe dus ik savonds NA het werk, vandaar dat het een kortere training is dan chest/tri/sh. die ik op mijn vrije dag doe. Ma t/m Do heb ik niet zo veel tijd, vandaag dat ik dan mijn kortste training doe.

ik trek geen hele dag uit, Abs en biceps doe dus ik savonds NA het werk, vandaar dat het een kortere training is dan chest/tri/sh. die ik op mijn vrije dag doe. Ma t/m Do heb ik niet zo veel tijd, vandaag dat ik dan mijn kortste training doe.

lol beetje raar geformuleert door mij maar ik vond het dus raar dat je zo weinig deed op de ene dag en op de andere dag juist zoveel :)

je doet btw veelste veel oefeningen voor biceps triceps en traps. Heb je daar een reden voor?

vind je 5 oefeningen voor biceps met barbell curl als 4e oefening niet teveel van het goeie?

Terug
Naar boven