Fitness Seller

First cut-cycle by Supersized logboek

Waar blijven die pics

• Topic Starter Topic Starter
pics volgen na de cut, anders weinig vergelijkingmateriaal niet?

Volgens mij had je genoeg fapmateriaal aan je muur hangen :D

vanaf volgende week ga ik borst 2x per week pakken, naar mijn gevoel loopt deze achter op de rest. Op maandag train ik via 4x6 op donderdag 3x12. Schema gaat er als volgt uitzien:

ma borst+biceps+cardio
di benen+buik
wo rust
do borst+buik+cardio
vr rug+kuiten+cardio
za schouders+triceps+cardio
zo rust

Laatst bewerkt:
vandaag kwam ik op het briljante idee om mijn squat te filmen.
ik wou het er goed uit laten zien en ging er diep, ver onder parallel.
resultaat was dat ik niet meer omhoog kwam en vooroverboog met 160 kg in me nek, heb nog nooit zoveel botten horen kraken. Nu ****t up last van mn wervel, volgens mij een flinke blessure opgelopen. ff een paar dagen rustig aan doen, komt goed uit dat de gym va zondag paar daagjes dicht is. Hopen dat het morgen niet nog pijnlijker is, wat ik wel verwacht.

Wel nog positief nieuws: weer een kg gezakt, zit nu op ongeveer 82 kg, kwam van 85-86 af. Begin het nu goed te merken, aders worden al iets zichtbaar op mijn biceps en buikvet is al minder, maar er zit nog te veel spek op.

Als er nog iemand tips heeft om mn rug sneller te laten genezen (op rust nemen na) dan laat het weten!! (karma)

vandaag kwam ik op het briljante idee om mijn squat te filmen.
ik wou het er goed uit laten zien en ging er diep, ver onder parallel.
resultaat was dat ik niet meer omhoog kwam en vooroverboog met 160 kg in me nek, heb nog nooit zoveel botten horen kraken. Nu ****t up last van mn wervel, volgens mij een flinke blessure opgelopen. ff een paar dagen rustig aan doen, komt goed uit dat de gym va zondag paar daagjes dicht is. Hopen dat het morgen niet nog pijnlijker is, wat ik wel verwacht.

Wel nog positief nieuws: weer een kg gezakt, zit nu op ongeveer 82 kg, kwam van 85-86 af. Begin het nu goed te merken, aders worden al iets zichtbaar op mijn biceps en buikvet is al minder, maar er zit nog te veel spek op.

Als er nog iemand tips heeft om mn rug sneller te laten genezen (op rust nemen na) dan laat het weten!! (karma)

Damn dat klinkt k*t, beterschap met je rug man.. als je aanvullend verzekerd ben kan je na fysio gaan.

Post die fail anders een, ben wel benieuwd hoe dat uitziet.

In je schema zou ik vr en za om switchen

Post die fail anders een, ben wel benieuwd hoe dat uitziet.

ja thanks man, is al iets beter vandaag, hoop dat t volgende week over is.
Filmpje had mn vriendin meteen verwijderd, wel jammer want wou weten wat ik fout deed. Ik denk dat ik te snel en ongecontroleerd zakte, waardoor ik veels te diep ging. Ze zij ook dat mn kont zowat de grond raakte. Vervolgens had ik vooral met mijn tenen geduwd ipv hiel waardoor ik voorover kiepte. Had ik hem vorige week maar gefilmd aha

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:55 ----------

In je schema zou ik vr en za om switchen

dat is een goeie Killy, zo krijgen mijn triceps en schouders wat meer rust na borst :) thanks

Hoe gaat het met je rug?

ja is goed hersteld gelukkig, dacht dat het veel erger ging worden en miss wel een paar weken uit de running zou zijn. Maar morgenavond zijn ze weer open, dan ben ik er weer :D

vanavond knallen! heb er zin in;)

Training ging vrij lekker, vanaf nu dus begonnen met borst 2x per week om het beetje te laten bij trekken. Niet veel last van me rug gehad, het rare is dat ik nu geen last van me rug heb maar dat de pijn verplaatst is naar me borst, maar niet pijnlijk genoeg om niet te trainen gelukkig.
Morgen weer benen, maar vanwege mn blessure voor de zekerheid in de smith squatten totdat de pijn weg is. Misschien zie ik je dan, ga vrij vroeg.

Yoo hoelaat ga je dan?

haha vanavond pas, **** slapen is zo lekker bro

na de cut, kan wel before pics posten, heb ze op mn phone staan. heb je bluetooth op je telefoon mark? want heb geen kabeltje voor mijn laptop

Terug
Naar boven