Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind je 5 oefeningen voor biceps met barbell curl als 4e oefening niet teveel van het goeie?
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Heb mijn cijfer binnen van mn laatste tentamen op het HBO!! 7.2!!! Heb mijn HBO-Propedeuse dus! mijn plaats op de uni in september is dus verzekerd!!!
Hele dag cheatennet naar de mac geweest
![]()

Even een tussen foto1e abs aangespannen 2e ontspannen . Cutting...maar deze hele week eet ik op of net iets boven onderhoud (tentamens en een soort diet-break)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij berekening moet ik 78kg wegen met dezelfde VVM als nu. als ik op 10% BF wil staan.
Zit nu op 82.5kg @ 15% ...klopt mijn berekening beetje??

Achja..komt in de bulk wel verandering in, nu zit er ook cardio achteraan he, en om nou zware training + cardio savonds na werk te doen zie ik niet zitten![]()
Gister refeed gehad, merkte het vanochtend meteen in de gym..stond er ook "voller" bij, training vandaag abs en bi..en 15min cardio op het eind..helaas iets korter kunnen trainen omdat de gym eerder dicht ging.
Ben nu een iets andere trainingsrichting ingeslagen, wat veel pro's ook doen tijdens contest prep. Meer reps en veel supersets.
Dus oefeningen blijven vrijwel hetzelfde, alleen nu 15-20reps, meer gericht op "houding" en squeezen. en minder rust tussen door (soms supersets). fotos die ik gemaakt heb waren van vrijdag ochtend, stond er daar ook echt depleted bij dus verwacht er niet te veel van.
Zal ze icm met de progressie pics posten over paar weken!
ik zie ondertussen ook wel sneller het vet eraf vliegen trouwens, uitlijning van obliques komt nu mooi door en vet onder bij de navelstreek begint snel af te nemen. Vermoed dat het die avond cardio is waardoor het opeens geboost wordt![]()