Fitness Seller

MacB's Lifetime BB Log : L. Norton Bulk/Cut cycle & Anabolic Extreme Stack!

• Topic Starter Topic Starter
Achja..komt in de bulk wel verandering in, nu zit er ook cardio achteraan he, en om nou zware training + cardio savonds na werk te doen zie ik niet zitten :P

vind je 5 oefeningen voor biceps met barbell curl als 4e oefening niet teveel van het goeie?

neehoor, doe voor biceps weinig sets, meestal 2 per oefeningen. en dan flink squeezen. Meer sets per oefening vind ik onnodig, imo kan je het dan beste je biceps op de meest verschillende manieren aanpakken (Zolang je geen massa trained he)

gaat lekker

Proficiat nog dat je geslaagd bent!

thx :D

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Heb mijn cijfer binnen van mn laatste tentamen op het HBO!! 7.2!!! Heb mijn HBO-Propedeuse dus! mijn plaats op de uni in september is dus verzekerd!!!

Hele dag cheaten :D net naar de mac geweest :D

gefliciteerd man goed bezig! :clap:

Over je trainingsschema;

beetje teveel oefeningen bro, dit is overkill. Je moet het zelf weten, maar het is niet zo efficiënt om zoveel oefeningen voor bepaalde spiergroepen te doen.

ben benieuwd naar je trainingen.

Even een tussen foto :D 1e abs aangespannen 2e ontspannen . Cutting...maar deze hele week eet ik op of net iets boven onderhoud (tentamens en een soort diet-break)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dacht dat jij dat was, in je avatar. Dan valt dit tegen zeg.:p
:jk:

Gefeliciteerd met je P nog. Succes met je logje.

nou nou nou :P :roflol:

zooo 3e dag vandaag gehad op mijn (nieuwe baan) moet elke dag om 6.15 op, voor een maand ofzo, tot ik rijbwijs heb...

Heb savonds als ik om 7 thuis ben echt geen zin meer in de gym, heb de dinsdag training naar donderdag verschoven, want vrijdag ben ik altijd vrij.

Cutten gaat vet makkelijk moet ik zeggen, aangezien ik op mijn werk hele tijd "bezig" ben denk je niet zo aan eten.

hot-rox beperkt honger goed, energy niveau valt wel mee.
Over 3 weken eens kijken wat ik weeg....na mijn bulk weekje zat ik weer op 82.5, eind deze week zal ik na wat cardio wel weer onder de 82 zitten.

Volgens mij berekening moet ik 78kg wegen met dezelfde VVM als nu. als ik op 10% BF wil staan.
Zit nu op 82.5kg @ 15% ...klopt mijn berekening beetje??

Volgens mij berekening moet ik 78kg wegen met dezelfde VVM als nu. als ik op 10% BF wil staan.
Zit nu op 82.5kg @ 15% ...klopt mijn berekening beetje??

Dat klopt!

VVM nu is 82,5 kg x 0,85 = 70,125 kg VVM.
82,5 kg x 0.15 = 12,375 Vetmassa op 15%.
Op 10% geeft dit 2/3 van 12,375 = 8,25 kg.

Dat geeft: 78,375 kg :D

Achja..komt in de bulk wel verandering in, nu zit er ook cardio achteraan he, en om nou zware training + cardio savonds na werk te doen zie ik niet zitten :P

Op een gegeven moment zou je wel moeten. Ik verplicht het mezelf en anders voel ik me klote.

werk ook 50 u p/w. Ma, di, woe en vr avond rammen!!!!

Man Man Man, Training vanavond ging niet door, vanaochtend 6 uur opgestaan, ben net pas om 21.00 uur weer thuis...heb het tijdbestek van mijn werk echt flink onderschat :(

eens kijken of ik morge wat bi's en abs bij mn normale training voor vrijdag kan doen.

Zo naar de gym mijn bi's & abs en back training combineren omdat gisteren training wegviel.

ik zit nu op 81.5kg, dus ben al mn overtollige vocht en voedsel in mn darmstelsel weer beetje kwijt. Hoop voor de wintersport (laatste week van feb.) onder de 80kg te zitten...wat neer komt op zo een 1.5kg vetverlies in 2.5week, wat goed te doen is imo.
Eind doel van gewicht staat nog op zo een 10%...weet niet zeker of dat ik dat bereik bij 78kg, maar dat zie ik dan wel, misschien dat ik gewoon begin met de 4 weken bulk ook al sta ikniet op 10%....update volgt!

Gister refeed gehad, merkte het vanochtend meteen in de gym..stond er ook "voller" bij, training vandaag abs en bi..en 15min cardio op het eind..helaas iets korter kunnen trainen omdat de gym eerder dicht ging.

Ben nu een iets andere trainingsrichting ingeslagen, wat veel pro's ook doen tijdens contest prep. Meer reps en veel supersets.

Dus oefeningen blijven vrijwel hetzelfde, alleen nu 15-20reps, meer gericht op "houding" en squeezen. en minder rust tussen door (soms supersets). fotos die ik gemaakt heb waren van vrijdag ochtend, stond er daar ook echt depleted bij dus verwacht er niet te veel van.

Zal ze icm met de progressie pics posten over paar weken!

ik zie ondertussen ook wel sneller het vet eraf vliegen trouwens, uitlijning van obliques komt nu mooi door en vet onder bij de navelstreek begint snel af te nemen. Vermoed dat het die avond cardio is waardoor het opeens geboost wordt :D

ok dan als je abs zichtbaar beginnen te worden dan ben je zeker op de goeie weg.

train ze bro

Heren,

Ik gebruik deze stack ook en dan ook nog in combinatie met de retainer. Wie heeft hier nog meer deze stack voor een langere tijd gebruikt?

Ik zit nu aan het eind van week 5. In de spiegel zie ik er beter uit. Ik ben zwaarder geworden/ 2/3 kg en vet is iets naar beneden gegaan. Prima zou je zeggen

Ik heb nu alleen sinds een paar dagen dat ik mijn nieren voel. Doet niet echt pijn (alleen als je er op drukt) alleen voel de hele tijd dat ze er zitten...

Volgens het innname schema moet ik nu 2 weken retainer doen en geen mass meer. Ik doe namelijk een 12 weken cyclus.
Denk dat de pijn misschien van de mass komt. niet echt lekker lijkt me.

wie o wie heeft dit ook gehad?

Ik drink veel water.

Ik ben er trouwens net achter dat het niet echt zo zuiver is als men denk de stack van anabolic extreme die quote hieronder

quote/ "Het product is ook compleet veilig, geen pro-hormoon, alleen plantenextracten. Mijn ervaringen met dit product zijn top, en ga net voor de zomer nog een stack doen!"/quote

Sinds wanneer is 6bromodione een plantenextract

Sinds wanneer doe jij aan gewichtheffen, MacB?

:D

Volgende week update :D zit volgens mijn briljante berekening ( paar posts hierboven ) dan op 12% BF (nog 0.5kg te gaan) :D

Goed bezig jonge:) klasse

Ooohke ondertussen op 80kg beland , wat volgens mijn berekening zo een 12% BF zou moeten zijn.

Laatst bewerkt:
hoe oud ben je? en hoe lang train je al?

Terug
Naar boven