- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt voor je herstel niets uit denk ik, of je nu test only of test primo pakt. Je legt je eigen productie sowieso helemaal plat.

Topicstarter wou geen orals doen in verband met leverschade. Nu de schade van 4 weken kickstart valt waarschijnlijk goed mee. Maar aangezien hij liever niet te veel bijwerkingen had zou ik de dianabol toch links laten liggen persoonlijk.Duidelijk weer een warm dbb welkom hier. Op die stats kan ts er heel erg prima bijstaan hoor.
1-12 500mg test enth ew
1-4 30-50mg dianabol pd
14-17 20mg Nolva
Eventueel vanaf wk 4 tot aan je nakuur hcg 2x 500iu pw.
Succes
Het hele concept van die cools kuur is dat het net maar 6 weken duurt.Of je doet het "cools style" lol.
Cools stel voor om 6 weken test-e @ 250/week en primo @ 200/week te doen.
Ik heb hem zelf ook gedaan en het was best een goed eerste kuurtje.
Alleen zou ik het 8 weken doen, niet langer.
Na 7 - 8 weken is de rek er bij de meesten toch uit (gemerkt in mijn laatste 9 weken kuur).
Heb me reeds uitvoerig ingelezen en de meeste raden aan om ineens 500mg test te zetten, maar ik denk dat de gemiddelde gebruiker hier op het forum een stuk jonger is dus gezien mijn leeftijd stel ik me de vraag of mijn herstel niet te moeilijk/lang zal duren op die dosis...
Wat zou ik nog kunnen gainen op 250mg test/12wk wanneer training en voeding ok zijn?
En is evt. 250mg test icm zeer lage dosering primo (125mg) een goede combinatie?
En minder sides en beter herstel dan 375mg test??
---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------
Iemand ervaring met het verschil in sides tss een jonge gebruiker en iemand van pakweg mijn leeftijd?
Lijkt me een wijs besluit
Voor je herstel maakt het denk ik niet zo gek veel uit of je nu 8/10 of 12 weken gaat kuren.
Als je HCG erbij zet 2x400iu per week, blijven je nootjes op formaat en dat zal je herstel zeker ten goede komen.. Zelfs op jouw leeftijd![]()
Of je doet het "cools style" lol.
Cools stel voor om 6 weken test-e @ 250/week en primo @ 200/week te doen.
Ik heb hem zelf ook gedaan en het was best een goed eerste kuurtje.
Alleen zou ik het 8 weken doen, niet langer.
Na 7 - 8 weken is de rek er bij de meesten toch uit (gemerkt in mijn laatste 9 weken kuur).
Duidelijk weer een warm dbb welkom hier. Op die stats kan ts er heel erg prima bijstaan hoor.
@ts zelf heb ik ook pas op m'n 39e een eerste kuurtje genomen. Denk dat je er veel baat bij gaat hebben juist op deze leeftijd. Ik zou niet meer aan middelen als deca en tren beginnen omdat die zwaar je eigen axis onderdrukken en het verschil met jongere jongens is dat het herstel na een kuur moeizamer gaat. Daarnaast om nog wat andere redenen maargoed.
Normaal gesproken zou ik test only adviseren, zeker geen primo only ivm mogelijke libido problemen.
1-12 500mg test enth ew
1-4 30-50mg dianabol pd
14-17 20mg Nolva
Eventueel vanaf wk 4 tot aan je nakuur hcg 2x 500iu pw.
Succes
Topicstarter wou geen orals doen in verband met leverschade. Nu de schade van 4 weken kickstart valt waarschijnlijk goed mee. Maar aangezien hij liever niet te veel bijwerkingen had zou ik de dianabol toch links laten liggen persoonlijk.
---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------
Het hele concept van die cools kuur is dat het net maar 6 weken duurt.
Als je dan toch langer wilt kuren, ga dan voor 10 weken op een normale dosis.
250 test / 200 primo is een lekker kuurtje .. Ow en let niet teveel op mensen die hier roepen dat je nog niet klaar bent voor een kuur ,, 9 v/d 10 hier op t forum zijn zelf ook te vroeg begonnen met kuren .. In mijn opinie ben je klaar voor kuren als je genoeg kennis hebt verzameld , een x aantal trainings jaren. Achter de rug hebt en je goed verdiept hebt in voeding .. Verder kan ik je niks vertellen over het herstel op jouw leeftijd .. De meeste mannen van jouw leeftijd die kuren die ik ken doen trt.
250 test / 200 primo is een lekker kuurtje .. Ow en let niet teveel op mensen die hier roepen dat je nog niet klaar bent voor een kuur ,, 9 v/d 10 hier op t forum zijn zelf ook te vroeg begonnen met kuren .. In mijn opinie ben je klaar voor kuren als je genoeg kennis hebt verzameld , een x aantal trainings jaren. Achter de rug hebt en je goed verdiept hebt in voeding .. Verder kan ik je niks vertellen over het herstel op jouw leeftijd .. De meeste mannen van jouw leeftijd die kuren die ik ken doen trt.
Ik ben 44 en heb Cools kuurtje gedaan. 6 weken 250 test en 200 primo. Geen libido problemen, geen sides en alleen Nolva als nakuur. Geen problemen opgedaan. Ligt natuurlijk bij elke persoon weer anders. Je moet het gewoon proberen.
Ik had ongeveer na 2 maand na de nakuur een 4kg overgehouden.
Dit was mijn eerste kuurtje op leeftijd 35j.
Herstel was ok.
de eerste weken na de nakuur een iets verminderd libido, maar trok daarna weer bij.
Zoek maar even in de sectie kuurlogs op cools style...
Op 44 jarige leeftijd, dus vrij recent. Was in principe 1e goede kuur. Vorige kuur had ik rommel uit Iran. Ik heb effectief rond de 4 kilo overgehouden met 1% minder vet. Ik vond het verstandig om op mijn leeftijd de cycle niet te lang te maken. Ben toch voorzichtig met prostaat. Hiervoor de maca gebruikt op advies van Cools.
HCG zou ik niet pakken. Test250mg per week is namelijk mild.
En wat verliest meneer er mee als hij wel HCG zou gebruiken? Punt is dat je de axis sowieso onderdrukt en HCG laten meelopen altijd beter is voor het herstel ongeacht de dosering van de middelen. Nog beter zou het zijn om 14 dagen na de laatste inject iedere dag 75 IU HMG te prikken voor er begonnen wordt aan de Nolvadex als de financien het toelaten. In zo'n geval kan er ook 750 mg test-e gebruikt worden en zullen de gains veel beter gespaard blijven. Besparen op PCT is besparen op gains.