Fitness Seller

First cycle on 40

• Topic Starter Topic Starter
[/SIZE]

[/COLOR]@TS: om jouw geval zou ik het volgende doen:

Test/Primo 250/200 mg gedurende 8 weken

Cools kuurtje maar dan 3 weekjes langer

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

excuses: 2 weken langer dan Cools kuurtje[/QUOTE]

Thx!

Denk dat dat hem wordt... :-)

Je kan niet meer eten, maar je eet veel te weinig.
Je kan niet meer eten, maar je wilt gaan kuren.
Je kan niet meer eten, maar in je kuur moet je nog veel meer gaan eten.

Geen goede basis voor een kuur.

De eiwitten uit whey (en überhaupt elke bron van eiwit) zijn opgebouwd uit aminozuren. In je maag en dunne darm worden de eiwitten afgebroken tot aminozuren, net als dat de koolhydraten worden afgebroken tot glucose / fructose / galactose.

:roflol: no shit

Wilde getxxl ff trollen en hij hapte inderdaad :trollface:

Als je een mild kuurtje wil doen met weinig bijwerkingen, denk ik dat je is moet gaan rondneuzen in de topics waar COOLS KUURTJES in voorkomen. Testonly 250mg per week of primo 200mg per week, vind ik persoonlijk toch wat te weinig. Combineer ze dan tenminste toch. Dan is het nog altijd een zeer licht kuurtje. Dan zit je al in de stijl van Cools kuurtjes. En zijn kuurtjes duren maar 6 weken wat ik persoonlijk ook te kort vind. Ik zou eerder voor kuurtjes van 12 weken gaan, maar ja, wie ben ik. Levertoxiteit is ook fel overdreven bij orals. 6 weken winny of anavar in combinatie met testosteron, daar ga je geen leverprobs van krijgen. Mijn levertesten zijn volkomen normaal 2 weken na een winnykuur van 6 weken.

Ballen niet meer gebruiken? ik ben 54 jaar en ik doe het nog altijd een paar keren per week. Mijn vrouw is ook veel jonger. Dacht je nu echt dat 40 jaar oud is? Misschien dat jij op je veertigste al uitgeblust bent. Gasten die niet roken, drinken, blijven trainen, gezond eten, zien er op hun vijftigste nog altijd jong uit en gebruiken hun ballen nog evenveel als iemand van 25 jaar. Het duurt enkel allemaal wat langer maar als je nog in vorm bent, heb je evenveel zin als op je 30ste.

Hmm. Je vrouw zei wat anders

Ok, ik ga eind januari starten met men 1e kuurtje!

Heb reeds goede adviezen gekregen maar of het nu een test only of een 'cools'kuurtje wordt daar ben ik nog niet volledig uit. Het zal i.i.g. 1 van deze worden. Ik ga ook trachten een logje bij te houden!

1 ding verontrust me echter nog.

Dat steroïden sides (kunnen) geven daar ben ik me van bewust, maar ik lees hier toch heel wat onheilspellende berichten over heftige bijwerkingen van nolvadex... zoals o.a. zichtverlies

Dat kan ik me in mijn job echt niet veroorloven.

Stel dat je, door heftige bijwerkingen nolva de dosering pct moet minderen of zelfs afbreken wat heeft dit dan qua herstel tot gevolg?

Gezien mijn leeftijd is herstel dan alleen langzamer of kans op geen voledig herstel?

En is er in dat geval een ander alternatief?

Ik ken zelf echt niemand die op 20 mg Nolva last had van zichtverlies, volgens mij is dat wel ietwat overrated.

Ik ken zelf echt niemand die op 20 mg Nolva last had van zichtverlies, volgens mij is dat wel ietwat overrated.

I hope so... Want dit is toch echt een bijwerking waar we niet echt op zitten wachten he!

Zou dit ook zoals het met DHT-gerelateerde produkten (haaruitval) het geval is, dat erfelijkheid hiervoor bepalend is?

En zijn er in noodgevallen andere, mildere middelen met evt een iets langzamer herstel?
Ik wil goed voorbereid zijn, vandaar... ;-)

Inderdaad. Da's weer uitgevonden door bb'ers. Er zijn vrouwen die dat jaren moeten nemen. Indien dat zo zou zijn, was het toch al lang uit de markt genomen.

Inderdaad. Da's weer uitgevonden door bb'ers. Er zijn vrouwen die dat jaren moeten nemen. Indien dat zo zou zijn, was het toch al lang uit de markt genomen.
Staat al eeuwen in de bijsluiter van tamoxifen hoor, dat hebben bb'ers niet uitgevonden.

Staat al eeuwen in de bijsluiter van tamoxifen hoor, dat hebben bb'ers niet uitgevonden.

Tja enerzijds overdrijven ze soms met hun bijwerkingen om zich juridisch in te dekken, anderzijds staat het letterlijk in de bijsluiter van tamoxifen van Sandoz dat gezichtsverlies vaak voorkomt. (Zie bijlage)
Naar wat ik hier lees komt het toch niet zo vaak voor en als het zich voordoet is het niet permanent.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I hope so... Want dit is toch echt een bijwerking waar we niet echt op zitten wachten he!

Zou dit ook zoals het met DHT-gerelateerde produkten (haaruitval) het geval is, dat erfelijkheid hiervoor bepalend is?

En zijn er in noodgevallen andere, mildere middelen met evt een iets langzamer herstel?
Ik wil goed voorbereid zijn, vandaar... ;-)

Pak beter Clomid.

Lees maar eens Cools topic (Androgene-Oestrogene dillemma) met Test/Primo 250-200.
Daar zul je een hoop van opsteken.

Ik ga precies deze kuur maar dan 8 weken ipv 6 doen in het voorjaar 2014 en ik ben ook al 43 jaar

Pak beter Clomid.

Lees maar eens Cools topic (Androgene-Oestrogene dillemma) met Test/Primo 250-200.
Daar zul je een hoop van opsteken.

Ik ga precies deze kuur maar dan 8 weken ipv 6 doen in het voorjaar 2014 en ik ben ook al 43 jaar
Ik lees juist regelmatig dat Clomid vaker bijwerkingen geeft?

Ik lees juist regelmatig dat Clomid vaker bijwerkingen geeft?

Ik lees dat ook. Heb laatst nagekuurd met Nolva + Clomid en letterlijk nergens last van gehad (buiten wat meer emo).
Nogmaals bewijs dat werking én bijwerking van middelen erg persoonsgebonden is.

Terug
Naar boven