MuscleMeat

First cycle on 40

250mg test 8weekjes ...40jaar.....HCG??? Hou toch op.

In mijn ogen echt niet nodig om voor deze lage dosis hcg ernaast te zetten

Ten eerste omdat ts 40jaar is en zijn ballen toch niet meer gaat gebruiken.
En ten 2de volstaat nolva 4weken op 20mg zat om te herstellen!

Voor de 500e keer bro, HCG wel of niet gebruiken is niet AAS-dosis afhankelijk. Je eigen productie ligt 8 weken plat, of je dat nou op 1000 mg Test doet of op 250.

Waarom zou ie z'n ballen niet meer gebruiken? Heb je na je 40e geen test in je donder meer nodig?

Voor de 500e keer bro, HCG wel of niet gebruiken is niet AAS-dosis afhankelijk. Je eigen productie ligt 8 weken plat, of je dat nou op 1000 mg Test doet of op 250.

Waarom zou ie z'n ballen niet meer gebruiken? Heb je na je 40e geen test in je donder meer nodig?

Je heb hier weer is wat gelezen op dbb ....

Broscience.

Gtfo.

Week 1-12 250mg test E e5d
200mg mastE e5d
12 dagen na je laatste inject 20mg nolva ed voor 4 weken.
Bloed checken voor je kuur en na je kuur.

80g vet
270g eiwit
300g carbs

zoek6

• Topic Starter Topic Starter
Week 1-12 250mg test E e5d
200mg mastE e5d
12 dagen na je laatste inject 20mg nolva ed voor 4 weken.
Bloed checken voor je kuur en na je kuur.

80g vet
270g eiwit
300g carbs

zoek6

Waarom mast toevoegen? Betere definitie? Primo-mast welke is de betere? Doel: kwalitatieve spiermassa met behoud

Ik ben 44 en heb Cools kuurtje gedaan. 6 weken 250 test en 200 primo. Geen libido problemen, geen sides en alleen Nolva als nakuur. Geen problemen opgedaan. Ligt natuurlijk bij elke persoon weer anders. Je moet het gewoon proberen.

Ben je van plan om vaker te gaan kuren? en zo ja wat wordt je volgende kuur dan?

Heb je mij dat horen zeggen?

Gast ...de helft van je posts is papagaaien

Wanneer is HCG dan geschikt volgens jou, leg dat dan uit in plaats van gewoon dom je waffel los te trekken dat het niet hoeft? Waarom zou ie geen HCG nemen als je zelf kennelijk met me eens bent dat je eigen productie ook op 250 mg EW plat ligt. Mag ook in PM, wie weet leer ik nog wat!

Oke ....

Veel verschillende meningen, maar ik denk dat ik met een test only of een
'Cools' kuurtje niet veel mis kan doen!

Got 2 give it a try ;-)

Ben wel blessuregevoelig, laatste jaren regelmatig niet kunnen trainen daardoor... :-(

Welke v de 2 raden jullie hiervoor aan?

Veel verschillende meningen, maar ik denk dat ik met een test only of een
'Cools' kuurtje niet veel mis kan doen!

Got 2 give it a try ;-)

Ben wel blessuregevoelig, laatste jaren regelmatig niet kunnen trainen daardoor... :-(

Welke v de 2 raden jullie hiervoor aan?

test only of test-primo maakt volgens mij niet veel uit voor blessuregevoeligheid.
Test only is waarschijnlijk wel een goedkopere optie, aangezien primo hoog gedoseerd moet worden.

Mijn voorstel:

Test E only @ 250mg/wk

Of

Primo only @ 200mg/wk

10-12wk

4wk Nova

Wens zowiezo kwaliteitsmassa op te bouwen en ook te kunnen behouden.

Wat denken jullie, gezien mijn leeftijd, waar ik het best op ga met zo min mogelijk sides en een goed herstel.

Andere voorstellen ook welkom. Orals niet gezien de levertoxiciteit.

Als je een mild kuurtje wil doen met weinig bijwerkingen, denk ik dat je is moet gaan rondneuzen in de topics waar COOLS KUURTJES in voorkomen. Testonly 250mg per week of primo 200mg per week, vind ik persoonlijk toch wat te weinig. Combineer ze dan tenminste toch. Dan is het nog altijd een zeer licht kuurtje. Dan zit je al in de stijl van Cools kuurtjes. En zijn kuurtjes duren maar 6 weken wat ik persoonlijk ook te kort vind. Ik zou eerder voor kuurtjes van 12 weken gaan, maar ja, wie ben ik. Levertoxiteit is ook fel overdreven bij orals. 6 weken winny of anavar in combinatie met testosteron, daar ga je geen leverprobs van krijgen. Mijn levertesten zijn volkomen normaal 2 weken na een winnykuur van 6 weken.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Ballen niet meer gebruiken? ik ben 54 jaar en ik doe het nog altijd een paar keren per week. Mijn vrouw is ook veel jonger. Dacht je nu echt dat 40 jaar oud is? Misschien dat jij op je veertigste al uitgeblust bent. Gasten die niet roken, drinken, blijven trainen, gezond eten, zien er op hun vijftigste nog altijd jong uit en gebruiken hun ballen nog evenveel als iemand van 25 jaar. Het duurt enkel allemaal wat langer maar als je nog in vorm bent, heb je evenveel zin als op je 30ste.

Als je een mild kuurtje wil doen met weinig bijwerkingen, denk ik dat je is moet gaan rondneuzen in de topics waar COOLS KUURTJES in voorkomen. Testonly 250mg per week of primo 200mg per week, vind ik persoonlijk toch wat te weinig. Combineer ze dan tenminste toch. Dan is het nog altijd een zeer licht kuurtje. Dan zit je al in de stijl van Cools kuurtjes. En zijn kuurtjes duren maar 6 weken wat ik persoonlijk ook te kort vind. Ik zou eerder voor kuurtjes van 12 weken gaan, maar ja, wie ben ik. Levertoxiteit is ook fel overdreven bij orals. 6 weken winny of anavar in combinatie met testosteron, daar ga je geen leverprobs van krijgen. Mijn levertesten zijn volkomen normaal 2 weken na een winnykuur van 6 weken.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Ballen niet meer gebruiken? ik ben 54 jaar en ik doe het nog altijd een paar keren per week. Mijn vrouw is ook veel jonger. Dacht je nu echt dat 40 jaar oud is? Misschien dat jij op je veertigste al uitgeblust bent. Gasten die niet roken, drinken, blijven trainen, gezond eten, zien er op hun vijftigste nog altijd jong uit en gebruiken hun ballen nog evenveel als iemand van 25 jaar. Het duurt enkel allemaal wat langer maar als je nog in vorm bent, heb je evenveel zin als op je 30ste.

Amen to that! :-)

test only of test-primo maakt volgens mij niet veel uit voor blessuregevoeligheid.
Test only is waarschijnlijk wel een goedkopere optie, aangezien primo hoog gedoseerd moet worden.

Ik wil echt wel op een degelijke en veilige manier kennis maken met AS dus ik ga niet op een euro meer of minder kijken... Dus primo geen probleem maar de meesten raden me aan in de 1e kuur niet te stacken, tja...

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

[/COLOR]

Ballen niet meer gebruiken? ik ben 54 jaar en ik doe het nog altijd een paar keren per week. Mijn vrouw is ook veel jonger. Dacht je nu echt dat 40 jaar oud is? Misschien dat jij op je veertigste al uitgeblust bent. Gasten die niet roken, drinken, blijven trainen, gezond eten, zien er op hun vijftigste nog altijd jong uit en gebruiken hun ballen nog evenveel als iemand van 25 jaar. Het duurt enkel allemaal wat langer maar als je nog in vorm bent, heb je evenveel zin als op je 30ste.[/QUOTE]

Idd, we zijn nog lang niet afgeschreven na 40! ;-)

Ivm blessuregevoeligheid zit ik nu weer te denken aan toevoeging minimale dosis deca, alhoewel ik hier niet echt een voorstander van ben ivm vocht houden en herstel, zeker op onze leeftijd ;-)

Jij hier ervaring mee op, laat ons zeggen, gezegende leeftijd? :-)

Als je een 250/200 test/primo doet zul je niet in 1 keer 30 kg meer gaan benchen dus qua blessures zal het niet veel uit maken. Deca zou ik niet zomaar toevoegen persoonlijk. Gewoon met beleid trainen, geen achterlijke dingen gaan doen omdat je dan ON bent zoals ik veel mensen zie doen :p

?

Ik quote zijn zin:
Voldoende eiwitten, koolhydraten, Shakes, BCAA'S,s etc. :-(

Blijkbaar zijn shakes en BCAA'S iets heel anders dan carbs en proteïne sinds hij beide opsomt wat hij binnen krijgt , dit vond ik grappig maar nu is het een slechte grap die niemand snapt , jammer.

Terug
Naar boven