Fitness Seller

"Fitness model" kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik blaas nogal snel op zal ik zeggen, nuja, zal nog eens een nieuw schema opstellen en mijn best doen :-p
 
Als je goed op je eten let is het wel vrij makkelijk en als je daarbij AAS gebruikt nog een stukje makkelijker.

Wat is dit voor een idioot statement ?
:stupid:

Jullie kennen er zelf 0,0 van en geven andere mensen advies.
Lees gewoon mee en geef mensen die geen AAS nodig hebben en het toch
willen gebruiken aub geen duwtje in de rug.



Ik blaas nogal snel op zal ik zeggen, nuja, zal nog eens een nieuw schema opstellen en mijn best doen :-p
Klinkt al beter , start met een nieuw trainingsschema en herbekijk je voeding , wissel ook van voeding en knal er weer tegenaan !
 
Wat is dit voor een idioot statement ?
:stupid:

Jullie kennen er zelf 0,0 van en geven andere mensen advies.
Lees gewoon mee en geef mensen die geen AAS nodig hebben en het toch
willen gebruiken aub geen duwtje in de rug.

Je hebt gelijk, het slaat nergens op om te zeggen dat als je goed op je eten let makkelijker droog kunt blijven staan/een laag vetpercentage kan behouden.

Denk is na man, als je na een cut op bijvoorbeeld 8% staat en je hebt goed uitgerekend wat je onderhoud is en je gaat daar nauwelijks boven zitten kan iedereen op dat vetpercentage blijven staan. Als je daarbij nog ondersteuning van bepaalde AAS gebruikt gaat dit nog gemakkelijker, spreekt voor zich.
 
Je hebt gelijk, het slaat nergens op om te zeggen dat als je goed op je eten let makkelijker droog kunt blijven staan/een laag vetpercentage kan behouden.

Denk is na man, als je na een cut op bijvoorbeeld 8% staat en je hebt goed uitgerekend wat je onderhoud is en je gaat daar nauwelijks boven zitten kan iedereen op dat vetpercentage blijven staan. Als je daarbij nog ondersteuning van bepaalde AAS gebruikt gaat dit nog gemakkelijker, spreekt voor zich.

In deze positie staat hij niet.
Hij moet hiervoor gainen.
 
Beste tip die ik kan geven om het met zo min mogelijk AAS te doen is bulken totdat je je ideale vvm berekt hebt en dan cutten met low dose aas om je massa vast te houden.

Je bent bvb 2 meter en je wil 100 kilo aan 10% wegen, dus dan bulk je pakweg tot 110kg aan 20%, gooit er 250mg test E in en in je cut probeer je 10kg zuiver vet kwijt te spelen en 0 gram spier. Niet easy, maar lijkt beste plan met de minst mogelijke middelen. (tenzij naturel, maar groot EN droog naturel zijn is echt geen grap)
 
Als ik nog eens zou kuren, moet ik dan echt test nemen? Ik blaas echt op, zelfs al ben ik niet aan het bulken.
Ik heb een schema van een bb'er, voeding is dus best oke. Mensen zien direct dat mijn gezicht opblaasd, terwijl mijn lichaam droger en vasculairder wordt. Of low dose test ivm met ari 0,5mg eod?
 
In deze positie staat hij niet.
Hij moet hiervoor gainen.

Daar gaat het toch helemaal niet over, ik maakte een statement dat iedereen het kan. Ga je me eerst afzeiken en nu een beetje terug krabbelen.
 
Als ik nog eens zou kuren, moet ik dan echt test nemen? Ik blaas echt op, zelfs al ben ik niet aan het bulken.
Ik heb een schema van een bb'er, voeding is dus best oke. Mensen zien direct dat mijn gezicht opblaasd, terwijl mijn lichaam droger en vasculairder wordt. Of low dose test ivm met ari 0,5mg eod?

Post je voeding dan.. en als je echt zon last van vocht heb neem er dan winny of masteron bij.
 
Daar gaat het toch helemaal niet over, ik maakte een statement dat iedereen het kan. Ga je me eerst afzeiken en nu een beetje terug krabbelen.

Dit MOET je aan je ouders vertellen vanavond tijdens het gezellige avondmaal.
Hopelijk heeft mama lekker gekookt voor haar kleine knul.

Ben je wel 21 kneusje ?
En wat loop jij andere mensen advies tegeven als je nog geen 10x50kg benched.(leuk logje trouwens kloontje)


OT : Als je dan toch iets gaat zetten , ga voor primobolan only.
lekker mild en mooi resultaat. Geen plofkop maar wel paar kg vvm erbij en wat % naar beneden.
Vergeet de arimidex naast een low dose test , heb je niets aan imo.

(srry voor de topicvervuiling)
 
Primo met winstrol ofzo dan? 400mg/50mg? Qua, libido, geen probleem? Ik wil mijn schema posten maar het bestand is te groot. Iig zit er geen crap tss. Ik ga nu ff licht bouwen en dan volgend jaar zien voor een nieuw kuurtje.
 
Primo met winstrol ofzo dan? 400mg/50mg? Qua, libido, geen probleem? Ik wil mijn schema posten maar het bestand is te groot. Iig zit er geen crap tss. Ik ga nu ff licht bouwen en dan volgend jaar zien voor een nieuw kuurtje.

Zet er gewoon de eerste 4 weekjes 40mg anavar per dag naast.
Was mijn eerste cycle

1-10 wk : Primobolan 400mg
1-4 wk : Anavar 40mg/pd
Pct

Dit zal zeker volstaan als je er 100% voor gaat.
Goodluck !
 
Dit MOET je aan je ouders vertellen vanavond tijdens het gezellige avondmaal.
Hopelijk heeft mama lekker gekookt voor haar kleine knul.

Ben je wel 21 kneusje ?
En wat loop jij andere mensen advies tegeven als je nog geen 10x50kg benched.(leuk logje trouwens kloontje)


OT : Als je dan toch iets gaat zetten , ga voor primobolan only.
lekker mild en mooi resultaat. Geen plofkop maar wel paar kg vvm erbij en wat % naar beneden.
Vergeet de arimidex naast een low dose test , heb je niets aan imo.

(srry voor de topicvervuiling)

Haha, wat heeft kennis van de werking van het menselijk lichaam te maken met of ik nog met m'n ouders mee eet thuis? Goede redenatie!
 
Zet er gewoon de eerste 4 weekjes 40mg anavar per dag naast.
Was mijn eerste cycle

1-10 wk : Primobolan 400mg
1-4 wk : Anavar 40mg/pd
Pct

Dit zal zeker volstaan als je er 100% voor gaat.
Goodluck !


Ff noteren ;-)
Hoe waren de resultaten bij jouw?

Grtz
 
Mwa, heb met primo al veel tegenvallende resultaten gezien op lage doseringen, zeker aangezien de prijs. dan zou ik nog eerder 6 weken 40/50 mg winny doen.
 
Mwa, heb met primo al veel tegenvallende resultaten gezien op lage doseringen, zeker aangezien de prijs. dan zou ik nog eerder 6 weken 40/50 mg winny doen.

Jep... zet m op 600+ (1000 en je zult versteld staan)! Daaronder doet het vrijwel niets.
 
Jep... zet m op 600+ (1000 en je zult versteld staan)! Daaronder doet het vrijwel niets.

Is dat niet gewoon omdat het vaak gefaked/underdosed wordt? Kan me niet voorstellen dat je een gram van iets moet nemen voordat het echt effect heeft.
 
Jep... zet m op 600+ (1000 en je zult versteld staan)! Daaronder doet het vrijwel niets.

Hi,

1000mg Primo lijkt me wat veel voor mijn doel...maar ik twijfel er niet aan dat het mooie resultaten geeft;)
 
prima onder de 400 is waste of money, bij 600 wordt het eigenlijk de moeiste waard. Maarja is wel 6ml zetten p/w als je stacked dus nog meer.

1 gr primo ga ik voor de zomer 2012 doen, ben erg benieuwd.
 
Hmz start zeker een logje dan! Ben benieuwd!
 
Doe je nog voor-after pics?
 
Back
Naar boven