XXL Nutrition

fitness of bodybuilder

Jos Thi

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik ben nu zelf 1.88 met nog 85kg en 12%bf maar ik vroeg me af als mijn streeffysiek meer richting ZYZZ, Jeff Seid, greg plitt. Ben ik dat eigenlijk aant werken richting fitness model of bodybuilder, ik bulk en cut wel trwns btw.

Als je richting zyzz gaat dan zul je wellicht sterven in een Thaise sauna door een "aangeboren hartaandoening".

Laatst bewerkt:
Werk eerst eens aan je zinsopbouw ???

Ik denk eerder naar Leroy kaikay

Dan ben jij een extreme bodybuilder ;)

Ik mis de optie All True Natural Bodybuilder

tja is wel een hele moeilijke vraag die je stelt, hangt er vooral vanaf hoe hardcore je bent

Volgens mij is zyzz een hele anderen klasse. de homofielen camera geilen idiote klasse...

Wtf, je bulkt en cut??
ben je wel in orde

Zit je ook aan de shakes?

In dat geval ben je een bodybuilder

de kinderen van dbb zijn weer online precies :)

Ik ga eerst voor de aesthetics, en later schakel ik over op arnold-mode

• Topic Starter Topic Starter
nee man only aesthetics, ik hoef niet zo'n beer van een gozer te worden. Vind arnold toch net iets te veel van t goeie niet dat ik dat ooit zou bereiken met mijn huidige levenstijl.:D

:roflol: Je kan beter altijd trainen en eten met de gedachte een huge m*ther****er te worden omdat je natty toch niet buiten proportie gaat raken. Sterker nog, ik denk dat de meeste die hier aan "bodybuilden" doen nog geen eens aan de massa geraken van de fysieken die wij aesthetic vinden.

Dus gewoon een kwestie van enorm veel massa bouwen en dan een keertje gaan cutten. Als je geluk hebt ziet er dan enigzins aesthetic uit. Daarbij gaat aesthetics puur om VP% en genetische aanleg.

:roflol: Je kan beter altijd trainen en eten met de gedachte een huge m*ther****er te worden omdat je natty toch niet buiten proportie gaat raken. Sterker nog, ik denk dat de meeste die hier aan "bodybuilden" doen nog geen eens aan de massa geraken van de fysieken die wij aesthetic vinden.

Dus gewoon een kwestie van enorm veel massa bouwen en dan een keertje gaan cutten. Als je geluk hebt ziet er dan enigzins aesthetic uit. Daarbij gaat aesthetics puur om VP% en genetische aanleg.

k*t dan blijf ik mijn hele leven lelijk denk ik

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

wat is cutten btw

Nou Ronnie Coleman vind ik anders wel iets te groot. En hij heeft ook nog nooit anabolen gebruikt.

[Link niet meer beschikbaar]

Daarom train ik nu ook nog niet zo hard, maar echt puur voor de aesthetics

Terug
Naar boven