MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Het gaat om Bestelnummer: 10527
Bestelnummers hebben zes cijfers, als ik kijk naar bestellingen die nog verwerkt worden ga ik ervan uit dat je bestelling 105271 bedoelde;

Zowel de 10 kg als de 0,5 kg 30 mm Barbarian halterschijven zijn een tijd niet leverbaar geweest, zullen normaal gesproken deze week of begin volgende week echter nog binnenkomen. Je bestelling zal dan spoedig worden verzonden, hiervan ontvang je automatisch per e-mail bericht :)

Laatst bewerkt:
Misschien dat we die artikelen ooit nog eens toevoegen aan het assortiment, op dit moment echter geen plannen voor

jammer want kan geen enkele shop vinden die ze naar nederland shipt:mad:zeker met mn polsblessure lijkt die me erg handig. Maar ik hou de site in de gaten.

Die hebben we misschien nog wel liggen, zal dan waarschijnlijk rond de 50 euro kosten (afhalen).
Ok. Ik zou eventueel ook nog een paar lange safety-spotters willen kopen van het Powertec Half Rack. Is dat mogelijk?

Ik ben er vandaag btw achter gekomen dat 1 van mijn dumbbellstangetjes 3cm te kort is. 42cm ipv 45cm dus. Daar wil ik natuurlijk wel een nieuwe dumbbellstang voor. :D

Laatst bewerkt:
  • #1.984
Ok. Ik zou eventueel ook nog een paar lange safety-spotters willen kopen van het Powertec Half Rack. Is dat mogelijk?

Ik ben er vandaag btw achter gekomen dat 1 van mijn dumbbellstangetjes 3cm te kort is. 42cm ipv 45cm dus. Daar wil ik natuurlijk wel een nieuwe dumbbellstang voor. :D
De Powertec safety-spotters zijn niet los verkrijgbaar.

Even een foto waarop dit duidelijk te zien is (meetlint ofzo) naar de klantenservice sturen!

Bestelnummers hebben zes cijfers, als ik kijk naar bestellingen die nog verwerkt worden ga ik ervan uit dat je bestelling 105271 bedoelde;

Zowel de 10 kg als de 0,5 kg 30 mm Barbarian halterschijven zijn een tijd niet leverbaar geweest, zullen normaal gesproken deze week of begin volgende week echter nog binnenkomen. Je bestelling zal dan spoedig worden verzonden, hiervan ontvang je automatisch per e-mail bericht :)

Klopt er hord idd nog een 1 achter.
Bedankt voor je reactie. Ik zie het e-mailtje wel verschijnen.

Ik wacht helaas ook al sinds 17-11 op mijn bestelling. Gewoon wat gewichten+stangen. Heb een mail gehad een tijdje terug.

Maarja we blijven maar wachten wachten wachten.

Ik wil thuis de beuk er in kunne gooien:D

03-11 hier, ben al 5kg gewicht kwijt omdat ik de hele tijd niet kan trainen :-/

105159
1zn2a0z.jpg

staat nochtans overal bij actuele status: in voorraad?

• #1.989
105159
staat nochtans overal bij actuele status: in voorraad?
Hmm ja dat was is de status van het moment dat je de bestelling plaatste, de Barbarian Power Cage is dan kort daarna uitverkocht geraakt (ook de zilveren uitvoering).

Het is op dit moment nog niet duidelijk of de Power Cages nog in december binnenkomen en verzonden kunnen worden, er is ontzettend veel vraag naar. Als je een alternatief wil bestellen kan de bestelling altijd nog geannuleerd worden, je betaling wordt dan teurggestort.

Hoe zit het eigenlijk met het powerrack van powertec? Toen ik hem bestelde was hij op voorraad, maar is dat nog steeds zo?

Dat is helaas hetgene ik wil. Zou het anders mogelijk zijn de rest al te verzenden? Kan ik hier met dumbbells e.d. toch al wat trainen tijdens de vakantie want het is om de muren van op te lopen.
Dat zou heel vriendelijk zijn.

• #1.992
Hoe zit het eigenlijk met het powerrack van powertec? Toen ik hem bestelde was hij op voorraad, maar is dat nog steeds zo?
Jup :)

Dat is helaas hetgene ik wil. Zou het anders mogelijk zijn de rest al te verzenden? Kan ik hier met dumbbells e.d. toch al wat trainen tijdens de vakantie want het is om de muren van op te lopen.
Dat zou heel vriendelijk zijn.
Dat kan maar zoals al vaker hier gezegd gaan zulke dingen niet via dit topic op DBB.

Stuur even een e-mail naar de klantenservice met welke artikelen je precies wil annuleren, stuur meteen ook je bankgegevens (IBAN nummer en naam rekeninghouder) mee!

Daarnet telefoon gehad dat ze mijn rack maandag komen leveren :thumbs:

Jullie hebben geen Leg extension meer of wel? (die basic line machine vond ik ideaal.. komt deze ook niet meer terug?)

Ook weer een bestelling geplaatst. Ik krijg zeker iets te horen als de spullen verstuurd worden?

Heb een mailtje gehad van de klanten service dat de barbarian dip bar deze week weer binnen zou komen bij jullie. De status van mijn bestelling is nog niet gewijzigd, dus vandaar mijn vraag: Zijn de dip bars al binnen? En zo niet wanneer worden ze dan verwacht?

m'n riem en straps waren sneller binnen dan verwacht (ongeveer een week na betaling) dus bedankt :)

Ik wou me nog bedanken voor de goede service!

De afspraak was om mijn verbogen slede van de Wallpulley met stel ringen de gewichten tegen te houden. Toen ik de ringen binnen kreeg, hebben jullie alsnog zonder dat ik er om vroeg of jullie informeerde of het met de ringen werkte, gewoon de zelfde week nog een nieuwe slede opgestuurd.

Super Service dus! Wou ik even vermelden op het forum ;) :cool:

Laatst bewerkt:
Zijn er ook 30mm 7.5kg schijven voor op de 45mm stangen?

Terug
Naar boven