Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ey Fitness-Seller ik heb een paar vragen:

1: Ik wil het Barbarian Half-Rack incl. Multi Bench kopen, maar ik heb net paar weken geleden halterstang 167cm 30mm gekocht (omdat ik dacht dat mijn vorige 150cm was, maar die bleek dus 160cm te zijn dus ben nog niet veel opgeschoten xD) en nu vroeg ik me af of ik met die stang ook met het rack kan trainen, want het is best vervelend om nu ook nog een nieuwe halterstang aan te moeten schaffen :p

2: Als ik Barbarian Half-Rack incl. Multi Bench koop krijg ik er dan ook echt die Barbarian multi bench bij, want ik heb bij een paar mensen gezien dat ze een alternatief hebben gekregen dat niet van Barbarian is. (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p477_Barbarian-Half-Rack-incl--Multi-Bench.html)

3: Als ik Barbarian Half-Rack incl. Flat-Workbench koop, krijg ik dan echt dit http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p364_Barbarian-Half-Rack.html + dit http://www.fitness-seller.nl/produc...n-Flat-Workbench-incl--Bicep-Curl-Option.html voor maar €399,- ? Als dat zo is dan is dat echt de beste aanbieding die ik ooit heb gezien, want dan krijg je in principe heel die bench plus curl optie voor €10,-! (http://www.fitness-seller.nl/produc...Barbarian-Half-Rack-incl--Flat-Workbench.html)

4: En de 4e vraag zijn deze producten allemaal op voorraad, want als dat zo is bestel ik zo spoedig mogelijk! :D (moet alleen nog de afweging maken tussen het pakket met multi bench of flat bench incl curl optie)

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo fitness-seller.nl gozertjes.
Ik heb een week geleden een product besteld namelijk: Gietijzer-Gripper Dumbbell Set 2 x 18,5 kg.
Ik vraag me eigenlijk af of jullie hier al iets meer over weten?

thank you very much.

wanneer is de safety squat bar weer beschikbaar ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.004
Daarnet telefoon gehad dat ze mijn rack maandag komen leveren :thumbs:
Veel plezier met trainen! :)

Jullie hebben geen Leg extension meer of wel? (die basic line machine vond ik ideaal.. komt deze ook niet meer terug?)
Die komt waarschijnlijk niet meer terug nee, helaas.

Ook weer een bestelling geplaatst. Ik krijg zeker iets te horen als de spullen verstuurd worden?
Zoals altijd ja ;)

Heb een mailtje gehad van de klanten service dat de barbarian dip bar deze week weer binnen zou komen bij jullie. De status van mijn bestelling is nog niet gewijzigd, dus vandaar mijn vraag: Zijn de dip bars al binnen? En zo niet wanneer worden ze dan verwacht?
Die zijn inderdaad weer binnen! Openstaande bestellingen zullen worden verwerkt, je krijgt automatisch bericht als de bestelling is verzonden.

m'n riem en straps waren sneller binnen dan verwacht (ongeveer een week na betaling) dus bedankt :)
Super :)

Ik wou me nog bedanken voor de goede service!

De afspraak was om mijn verbogen slede van de Wallpulley met stel ringen de gewichten tegen te houden. Toen ik de ringen binnen kreeg, hebben jullie alsnog zonder dat ik er om vroeg of jullie informeerde of het met de ringen werkte, gewoon de zelfde week nog een nieuwe slede opgestuurd.

Super Service dus! Wou ik even vermelden op het forum ;) :cool:
Bedankt ;) De sluitingen waren enkel gestuurd omdat er geen slede meer beschikbaar was, zodra die weer waren binnengekomen is er alsnog een opgestuurd! :)

Zijn er ook 30mm 7.5kg schijven voor op de 45mm stangen?
Die zijn er helaas niet.

1: Ik wil het Barbarian Half-Rack incl. Multi Bench kopen, maar ik heb net paar weken geleden halterstang 167cm 30mm gekocht (omdat ik dacht dat mijn vorige 150cm was, maar die bleek dus 160cm te zijn dus ben nog niet veel opgeschoten xD) en nu vroeg ik me af of ik met die stang ook met het rack kan trainen, want het is best vervelend om nu ook nog een nieuwe halterstang aan te moeten schaffen :p
Zoals aangegeven dient de minimale greep-/binnenmaat van de halterstang 125 cm te zijn, de 167 cm 30 mm halterstang past helaas dus niet (binnenmaat 105 cm)

2: Als ik Barbarian Half-Rack incl. Multi Bench koop krijg ik er dan ook echt die Barbarian multi bench bij, want ik heb bij een paar mensen gezien dat ze een alternatief hebben gekregen dat niet van Barbarian is. (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p477_Barbarian-Half-Rack-incl--Multi-Bench.html)
Ja natuurlijk...

Bij een paar mensen al? Dat was een hele tijd geleden toen andere bankjes waren binnengekomen, die zijn een aantal klanten toen aangeboden en toegestuurd.

3: Als ik Barbarian Half-Rack incl. Flat-Workbench koop, krijg ik dan echt dit http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p364_Barbarian-Half-Rack.html + dit http://www.fitness-seller.nl/produc...n-Flat-Workbench-incl--Bicep-Curl-Option.html voor maar €399,- ? Als dat zo is dan is dat echt de beste aanbieding die ik ooit heb gezien, want dan krijg je in principe heel die bench plus curl optie voor €10,-! (http://www.fitness-seller.nl/produc...Barbarian-Half-Rack-incl--Flat-Workbench.html)
Jup. Zo staat het er hè :)

4: En de 4e vraag zijn deze producten allemaal op voorraad, want als dat zo is bestel ik zo spoedig mogelijk! :D (moet alleen nog de afweging maken tussen het pakket met multi bench of flat bench incl curl optie)
Ja, ook de voorraad-indicatie staat gewoon op de website aangegeven!

Hallo fitness-seller.nl gozertjes.
Ik heb een week geleden een product besteld namelijk: Gietijzer-Gripper Dumbbell Set 2 x 18,5 kg.
Ik vraag me eigenlijk af of jullie hier al iets meer over weten?

thank you very much.
Hallo gozertje :rolleyes::) zonder bestelnummer kan ik helaas niet veel. Wel kan ik je vertellen dat je automatisch per e-mail bericht ontvangt zodra je betaling is ontvangen en je bestelling door ons wordt verwerkt. Vervolgens ontvang je wederom per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden.

Als je bestelling dus nog niet is verzonden zul je gewoon nog even moeten afwachten. Aangezien je afgelopen week hebt besteld heb je tijdens de bestelprocedure de mededeling gezien betreffende de actuele verwerkingstijden van bestellingen, toen aangegeven als twee tot drie weken, momenteel is dat circa anderhalve week.

wanneer is de safety squat bar weer beschikbaar ?
Dat is nog niet bekend, zodra de levertijd bekend is zal dat op de website worden aangegeven bij de actuele status van het artikel.

Laatst bewerkt:
Ik heb direct geantwoord op je mail donderdag 10 december 2009 om 14:47 maar helaas nog geen reactie via mail. Vandaar dat ik hier ook nog eens plaats:

Van: Yannick .... <....@.....>
Datum: 10 december 2009 14:47
Onderwerp: Re: vordering bestelling
Aan: Klantenservice Fitness Seller <.......@...............>

Dag Wil

Het hoeft niet geannuleerd te worden want ik moet de bestelling toch doen. Verzend gewoon al wat je binnen hebt (olympische baar met gewicht, bankje en dumbbellstangen), dan kan ik daar toch al even mee voort. De cage zelf komt dan achter zodra je hem binnen hebt.
Is dat goed voor jou dan? In dat geval moet je mij niet terugstorten.
Mvg

Yannick

Op 10 december 2009 14:41 schreef Klantenservice Fitness Seller <info@fitness-seller.nl> het volgende:

Hallo Yannick,

De aanlevering van de Barbarian Power Cage, zowel de zwarte als de zilveren uitvoering, heeft helaas vertraging opgelopen. Wij verwachten deze pas weer in 2010 binnen te krijgen.

Indien u hier niet langer op wenst te wachten kan de bestelling uiteraard, compleet of gedeeltelijk, geannuleerd worden. Stuurt u in dat geval ook uw bankgegevens (IBAN nummer en de naam van de rekeninghouder) zodat uw betaling kan worden teruggestort.

Excuses voor het ongemak.

Met sportieve groet,
Wil ................

Fitness Seller
Vielderweg 10
6439 BH, Doenrade
Tel: +31 (0)46 442 41 16
............@...........................l
www.fitness-seller.nl

Laatst bewerkt:
  • #2.006
Ik heb direct geantwoord op je mail donderdag 10 december 2009 om 14:47 maar helaas nog geen reactie via mail. Vandaar dat ik hier ook nog eens plaats:
Wacht nou gewoon even de reactie per e-mail van mijn collega af... Er zat sowieso nog een weekend tussen en vanwege alle drukte rondom onze verhuizing lukt het momenteel niet altijd om alle e-mails direct te beantwoorden! Afgelopen vrijdag en vandaag hebben we niet veel tijd gehad hiervoor.

Runnen jullie de zaak maar met z'n tweeen ?

Ik dacht ook dat jij dat was, vandaar. Excuseer hiervoor. Je moet begrijpen dat het raar leek om je hier op het forum te zien posten zonder dat mijn mail beantwoord werd :)
Als het om 2 personen gaat is het echter iets anders.

op dinsdag 1 december kreeg ik bericht dat mijn bestelling werd verwerkt, heb sindsdien echter niks meer gehoord. Ik weet dat het door de verhuizing allemaal wat langer duurt maar ik dacht dat de levertijd met deze verhuizing 2 weken was?:)

105379

Bestelnummers hebben zes cijfers, als ik kijk naar bestellingen die nog verwerkt worden ga ik ervan uit dat je bestelling 105271 bedoelde;

Zowel de 10 kg als de 0,5 kg 30 mm Barbarian halterschijven zijn een tijd niet leverbaar geweest, zullen normaal gesproken deze week of begin volgende week echter nog binnenkomen. Je bestelling zal dan spoedig worden verzonden, hiervan ontvang je automatisch per e-mail bericht :)

En zijn de 10 en 0,5 kilo schijven al binnen:D?

• #2.011
op dinsdag 1 december kreeg ik bericht dat mijn bestelling werd verwerkt, heb sindsdien echter niks meer gehoord. Ik weet dat het door de verhuizing allemaal wat langer duurt maar ik dacht dat de levertijd met deze verhuizing 2 weken was?:)

105379
Dat gaat lastig worden, die Gietijzer-Gripper aanbiedingen zijn uitverkocht ik denk niet dat je bestelling nog verzonden gaat worden als die nu nog niet verzonden is! :(

Heb je geen mailtje ontvangen hierover? Informeer anders even bij de klantenservice!

En zijn de 10 en 0,5 kilo schijven al binnen:D?
Als de bestelling nog niet is verzonden waarschijnlijk niet :) Als je de halterschijven snel nodig hebt kun je wellicht beter annuleren!

Heb geen bericht gehad oid. Ga nu een mailtje sturen naar de klantenservice.
Stel dat die grippers inderdaad niet meer verzonden worden, ik neem aan dat ik er dan op kan rekenen dat het betaalde bedrag terug gestort wordt?

Laatst bewerkt:
  • #2.013
Stel dat die grippers inderdaad niet meer verzonden worden, ik neem aan dat ik er dan op kan rekenen dat het betaalde bedrag terug gestort wordt?
Ja natuurlijk, als je geen andere artikelen wil bestellen ofzo kun je gewoon annuleren.

jonge, gegeven is gegeven zegge ze hier :p

Dat gaat lastig worden, die Gietijzer-Gripper aanbiedingen zijn uitverkocht ik denk niet dat je bestelling nog verzonden gaat worden als die nu nog niet verzonden is! :(

Heb je geen mailtje ontvangen hierover? Informeer anders even bij de klantenservice!

Als de bestelling nog niet is verzonden waarschijnlijk niet :) Als je de halterschijven snel nodig hebt kun je wellicht beter annuleren!

Najah ik wacht nog maar even veder af.

Op de site staat ook dat ze in voorraad zijn. Dus ik dacht misschien zijn ze wel binnen omdat je ook vorige week had gepost dat ze vorige week of begin deze week binnen zouden zijn.

Annuleren doe ik ook niet, want ik heb vooral die 10 kilo nodig om mee te trainen.

op de site staat trouwens nog steeds dat de betreffende set in 2 weken leverbaar is?

Kan het zijn dat de spullen worden bezorgd door een duits expeditie bedrijf "ernst franke"?

Er staat namelijk een vrachtwagen vast bij mij in de straat van dat bedrijf. Mijn spullen zouden zo snel mogelijk verzonden worden, maar ik heb nog geen telefonische afspraak gemaakt.

Heb de chauffeur al proberen aan te spreken, maar die zat daar schijnbaar niet op te wachten.

De bestelling zal zeer spoedig worden verzonden. Dit is vanwege onze verhuizing helaas niet eerder mogelijk geweest omdat de gietijzer-gripper halterschijven enkel nog in het nieuwe magazijn voorradig waren er er vanuit dit magazijn nog niet werd verzonden.

De 30 mm veersluitingen zijn momenteel helaas niet meer leverbaar, hiervoor in de plaats zullen echter ringsluitingen worden toegestuurd.

Met sportieve groet,
Wil

ik zal gewoon geduld hebben:D krijgen klanten een mail als de spullen verzonden zijn?
bedankt voor de reacties:)

Laatst bewerkt:
  • #2.020
Kan het zijn dat de spullen worden bezorgd door een duits expeditie bedrijf "ernst franke"?

Er staat namelijk een vrachtwagen vast bij mij in de straat van dat bedrijf. Mijn spullen zouden zo snel mogelijk verzonden worden, maar ik heb nog geen telefonische afspraak gemaakt.

Heb de chauffeur al proberen aan te spreken, maar die zat daar schijnbaar niet op te wachten.
Geen idee, onze transporteur (Raben) besteedt bestellingen vaak ook uit aan lokale leveranciersbedrijven maar niet iedere vrachtwagen rijdt voor ons hoor :o Heb je wel al bericht gekregen dat de bestelling is verzonden dan?

ik zal gewoon geduld hebben:D krijgen klanten een mail als de spullen verzonden zijn?
bedankt voor de reacties:)
Ja daarvan krijg je per e-mail bericht. Waarom reageer je nu in dit topic op een e-mail van de klantenservice? Die krijgen dat niet te lezen hoor ;)

Ik heb overigens liever niet dat e-mail conversaties hier gepost worden!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven