AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb een bar van Fitness Seller "tot 250kg belastbaar" en er had nog nooit meer dan 150 opgehangen en nog nooit laten vallen op de pins.
Deze is zelfs al plastisch vervormd.

Goeie cages enz maar schijven en baren trekken op nix.
(asymmetrische knurling, 20kg plates not suited for deads...)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
De belastbaarheid is bij normaal gebruik, het ligt er natuurlijk allemaal aan wat je met je bar doet! Als jij bijvoorbeeld een bar met 200+ kg aan gewichten overhead wil laten vallen dan moet je wat meer uitgeven en een echte wedstrijdhalterstang kopen.

Stuur allebei even een e-mail met foto's van de verbuiging en daarbij je verhaal (gebruik v/d halterstang) naar de klantenservice :)

Goeie cages enz maar schijven en baren trekken op nix.
(asymmetrische knurling, 20kg plates not suited for deads...)
En op hoeveel bars en welk type halterschijven baseer je dat? Zoals hierboven gezegd, als jij perfect materiaal wil zul je wat meer moeten uitgeven en voor de wedstrijdhalterstang en bumperplates of color coded plates moeten gaan!

Laatst bewerkt:
De belastbaarheid is bij normaal gebruik, het ligt er natuurlijk allemaal aan wat je met je bar doet! Als jij bijvoorbeeld een bar met 200+ kg aan gewichten overhead wil laten vallen dan moet je wat meer uitgeven en een echte wedstrijdhalterstang kopen.

Stuur allebei even een e-mail met foto's van de verbuiging en daarbij je verhaal (gebruik v/d halterstang) naar de klantenservice :)

En op hoeveel bars en welk type halterschijven baseer je dat? Zoals hierboven gezegd, als jij perfect materiaal wil zul je wat meer moeten uitgeven en voor de wedstrijdhalterstang en bumperplates of color coded plates moeten gaan!

Idd ,de stang werkt, alleen spijtig dat ie van 150kg squats krom gaat. De verbuiging is zeer klein maar wel merkbaar.
Barbarian schijven zijn te klein om te deadliften.

Idd ,de stang werkt, alleen spijtig dat ie van 150kg squats krom gaat. De verbuiging is zeer klein maar wel merkbaar.
Ah, welnee man. Ze zijn idd wat kleiner dan de IPF/IWF diameter maar dat is juist prima. Als je wil kijken hoeveel je kan liften met normale schijven fl**ker je er gewoon een paar matjes onder.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Ik weet niet echt wat verstaan wordt onder normaal gebruik maar ik heb deze barbell nog nooit laten vallen omdat het m'n babytje was omdat ie zo lekker aanvoelde. Maar is goed!

• #2.026
Nouja zoveel scheelt het anders niet hoor, circa 3 cm... Maar de Barbarian halterschijven zijn dan ook gripper-halterschijven met handgrepen erin, de plates zijn daarom wat dikker gemaakt omdat ze anders sneller zouden kunnen breken. Daardoor is de diameter van de 20 kg Barbarian halterschijf slechts 39 cm in tegenstelling tot de ~45 cm diameter van normale gietijzeren of rubberen 20 kg halterschijven!

Zoals gezegd kun je als je het écht serieus wilt aanpakken altijd bumper plates of color coded plates aanschaffen, dan hebben alle plates een diameter van 45 cm en niet enkel de 20 kg plates :)

Ik weet niet echt wat verstaan wordt onder normaal gebruik maar ik heb deze barbell nog nooit laten vallen omdat het m'n babytje was omdat ie zo lekker aanvoelde. Maar is goed!
Prima ;)

Laatst bewerkt:
Hey fitness-seller even een vraagje,

Hebben jullie voor de 30 mm schijven alles tot en met 10 kilo nog op voorraad??:D Indien ja, hoelang duurt het als ik ze bestel en meteen betaal voordat ik ze binnen heb?

Thnx.

Gr!

De Powertec safety-spotters zijn niet los verkrijgbaar.

Even een foto waarop dit duidelijk te zien is (meetlint ofzo) naar de klantenservice sturen!

Oké, snel even een foto gaan maken dan. Enig idee hoelang het nog kan duren voordat de safety-squat bar leverbaar is? Zit de verhuis er inmiddels al op?

• #2.029
Hey fitness-seller even een vraagje,

Hebben jullie voor de 30 mm schijven alles tot en met 10 kilo nog op voorraad??:D Indien ja, hoelang duurt het als ik ze bestel en meteen betaal voordat ik ze binnen heb?

Thnx.

Gr!
Check de website voor levertijden, alle bestellingen die nu geplaatst worden zullen vanaf de tweede week van januari worden verwerkt!

Oké, snel even een foto gaan maken dan. Enig idee hoelang het nog kan duren voordat de safety-squat bar leverbaar is? Zit de verhuis er inmiddels al op?
Nog geen levertijd bekend, hou de actuele status van het artikel op de website in de gaten.

We zijn nog altijd druk bezig met de nieuwe winkel, de verbouwingen zijn nagenoeg afgerond en er wordt nu druk gewerkt aan het opbouwen van toestellen voor de showroom en het vullen van het magazijn! De opening zal nog wel eventjes op zich laten wachten hoor.

Ik las net op jullie site dat alle bestellingen pas na 4 januari verder zullen verwerkt worden maar mijn status staat al meer dan tien werkdagen op ''wordt verwerkt" dus mijn vraag is nu dat het nog voor Kerstmis zal worden opgestuurd ??? Bestelnummer: 105421

Het is allerminst mijn bedoeling om te klagen maar dan zou de levertijd in zijn beste geval naar 1.5 maand verschuiven.

Bedankt en prettige feestdagen :)

Laatst bewerkt:
  • #2.031
Ik las net op jullie site dat alle bestellingen pas na 4 januari verder zullen verwerkt worden maar mijn status staat al meer dan tien werkdagen op ''wordt verwerkt" dus mijn vraag is nu dat het nog voor Kerstmis zal worden opgestuurd ??? Bestelnummer: 105421

Het is allerminst mijn bedoeling om te klagen maar dan zou de levertijd in zijn beste geval naar 1.5 maand verschuiven. Bedankt

Bedankt en prettige feestdagen :)
Als de bestelling vandaag of morgen niet meer verzonden wordt zal deze inderdaad pas na 4 januari weer verwerkt worden. Als dat te lang zou duren zou je de bestelling altijd nog kunnen annuleren, excuses voor het ongemak :(

Nog geen levertijd bekend, hou de actuele status van het artikel op de website in de gaten.

We zijn nog altijd druk bezig met de nieuwe winkel, de verbouwingen zijn nagenoeg afgerond en er wordt nu druk gewerkt aan het opbouwen van toestellen voor de showroom en het vullen van het magazijn! De opening zal nog wel eventjes op zich laten wachten hoor.
Ok. Is het btw ook mogelijk om los dumbbellstangen te kopen die voor de pro-style DB's gebruikt worden? Ik had begrepen dat daarop dezelfde plates gemonteerd werden als die van de 30mm gietijzer. Deze hebben dan een gladde sleeve van 30mm? In principe dus ook bruikbaar om met 30mm veersluitingen te werken?

Als dit kan zou ik er daarvan wel een paar willen kopen. Veersluitingen werken toch sneller.

Check de website voor levertijden, alle bestellingen die nu geplaatst worden zullen vanaf de tweede week van januari worden verwerkt!

Vakantie/last van de sneeuw?
Heb ook een bestellinkje gedaan maar nog geen betalingsbevestiging gehad, dat duurt ook altijd al vrij lang bij jullie ondanks dat het van Rabo naar Rabo gaat...

• #2.034
Ok. Is het btw ook mogelijk om los dumbbellstangen te kopen die voor de pro-style DB's gebruikt worden? Ik had begrepen dat daarop dezelfde plates gemonteerd werden als die van de 30mm gietijzer. Deze hebben dan een gladde sleeve van 30mm? In principe dus ook bruikbaar om met 30mm veersluitingen te werken?

Als dit kan zou ik er daarvan wel een paar willen kopen. Veersluitingen werken toch sneller.

Dat kan helaas niet, de uiteinden van die dumbbellstangen dienen vastgezet te worden en kunnen niet met losse gewichten worden gebruikt.

Vakantie/last van de sneeuw?
Heb ook een bestellinkje gedaan maar nog geen betalingsbevestiging gehad, dat duurt ook altijd al vrij lang bij jullie ondanks dat het van Rabo naar Rabo gaat...
Feestdagen en verhuizing... Onze rekening wordt natuurlijk niet ieder half uur gecontroleerd op nieuwe betalingen en we hebben het momenteel erg druk in verband met de verhuizing! Een beetje geduld is wel op zijn plaats, als het allemaal te lang duurt en niet naar wens is kun je wellicht beter ergens anders bestellen :)

Laatst bewerkt:
  • #2.035
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat kan helaas niet, de uiteinden van die dumbbellstangen dienen vastgezet te worden en kunnen niet met losse gewichten worden gebruikt.

Feestdagen en verhuizing... Onze rekening wordt natuurlijk niet ieder half uur gecontroleerd op nieuwe betalingen en we hebben het momenteel erg druk in verband met de verhuizing! Een beetje geduld is wel op zijn plaats, als het allemaal te lang duurt en niet naar wens is kun je wellicht beter ergens anders bestellen :)

Dus na nieuwjaar zitten jullie in Sittard? Dan kom ik meteen eens kijken voor de uitbreiding van mijn homegym :)

Ik heb net een bestelling geplaatst van een power rack.
Als u het kunt laten weten dat de betaling is aangekomen.

Naam Mike oerlemans
bedrag 854,54€

Dan wacht ik geduldig af tot de bestelling verder verwerkt word op 4 januari.

Mvg,
Mike

• #2.038
Oké, komt die email dan binnenkort, of pas na 4 januari?
aangezien het wel om een bedrag gaat waarvan ik zeker wil weten dat het goed aangekomen is.

Terug
Naar boven