- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem aan dat je bedoelt 350mm. Ok bedankt, en dan gaat de sluiter er zeker nog maar net op?Ik heb die van 50mm en daar passen iig maar 4 schijven van 5kg op..
Het ontbreken van veiligheidssteunen maakt het net een free rack. De bedoeling is dat het weinig plaats inneemt en makkelijk te verplaatsen/aan te passen is.
edit: lees ook eens bij de reviews:
Welk free rack van helisports heb je dan?Niet noodzakelijkerwijs, ik heb hier al een freerack staan met veiligheidssteunen. Die dingen nemen vrijwel geen ruimte in.
Dat is hier al meerdere keren gevraagd, op dit moment is het helaas nog niet duidelijk of de Powersports Powerliftriem zal terugkeren in het assortiment.Hoi,
hebben jullie al enig idee wanneer de PowerSports Powerliftriemen weer in andere maten binnen komen?
De betaling is vanmiddag ontvangen, hiervan heb je als het goed is al per e-mail bericht ontvangenbedrag is gewoon afgeschreven, mijn bestelnummer is 105379

Mooi zo, allebei veel plezier gewenst met trainen!

Goed om te horenOk, mijn excuses dan, ik had dat gedeelte over transportzendingen nog niet gelezen. Ik bedoelde ook gewoon 10 dagen, geen 10 werkdagen.
Gisteren ook nog telefoon gekregen van de transportfirma. Als alles goed gaat wordt het morgen om 13h geleverd.

Dat is de breedte van de greep, dus zonder schijfstoppen!Is dat exact van schroefdraad tot schroefdraad, dus inclusief de schijfstop?
Er zal geen uitvoering van het Barbarian Free Rack komen met veiligheidssteunen.Mijn vraag is dan ook of er wellicht een toepassing is die ik zelf kan bouwen/opzetten waardoor ik alsnog veilig kan trainen? Of wellicht dat er een update van dit rack komt in de toekomst die wel veiligheidssteunen bezit?
Leuk dat je tevreden bent (na dat geklaag over de transporteur/levertijdDe bestelling is vandaag aangekomen. Er miste wel een item nl: Korte halterstang schroefdraad 30 mm x 400mm. De 450mm korte halterstangen zijn aangekomen en er pasten 6 5kg schijven op per kant, geen klagen over dus.
Ik zal binnenkort een nieuwe bestelling plaatsen, het zal dan wel geen probleem zijn om de 400mm halterstangen er ook bij te steken.
Verder ben ik tevreden met het press/diprack. Ik had een beetje twijfels over de stabiliteit van het diprack owv de constructie, maar die zijn nu volledig weg. Ik had het eigenlijk gekocht om mn EZ-bar op te laten rusten voor triceps en biceps en om op te kunnen dippen. Dit was nog een oefening die ik niet kon op mn squatrack, en waar ik dikwijls voor moest improviseren. Het geheel is veel robuuster als het eruit ziet op foto, en het staat muurvast bij dips, terwijl ik die toch zwaar doe (BW+40kg*8 bij 105kg). Dikke meevaller dus.
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p626_Basic-Line-Multi-Rack.html
). De 400 mm dumbbell stangen zijn al een tijdje niet meer leverbaar, deze zullen worden nageleverd zodra ze weer voorradig zijn.Nee dat kan vanwege de drukte juist niet, vandaar de algemene mededeling op de website en tijdens de bestelprocedure. Je ontvangt vanzelf een e-mail zodra de bestelling is verzonden.Mijn bestelling wordt nu sinds dinsdag verwerkt. Hoelang zou het kunnen duren eer het word verstuurd? Ik weet dat het momenteel lang kan duren, maar kan je mij een duidelijke schatting geven?
Het gaat over een powertec powerrack, bestelnr.: 105349
Misschien in december nog maar dat is momenteel nog onduidelijk. De riemen zullen qua belastbaarheid ongeveer gelijk zijn.Is die dipbelt van Barbarian binnenkort terug beschikbaar?
Anders bestel ik die van Power Sports.
En is er verschil qua belastbaarheid tussen beiden?
Je had ook meteen kunnen zeggen dat het 7 werkdagen kon duren ipv "wat langer", dan had ik er ook niet meer over geklaagd. Ik had er in de voorwaarden gewoon over gelezen.Leuk dat je tevreden bent (na dat geklaag over de transporteur/levertijd). De 400 mm dumbbell stangen zijn al een tijdje niet meer leverbaar, deze zullen worden nageleverd zodra ze weer voorradig zijn.
Ik geloof dat het wel duidelijk was dat het afhankelijk is van de leverancier wanneer hij contact met jou opneemt, ik kan helaas niet van tevoren zeggen of dit twee, drie of zeven werkdagen gaat durenJe had ook meteen kunnen zeggen dat het 7 werkdagen kon duren ipv "wat langer", dan had ik er ook niet meer over geklaagd. Ik had er in de voorwaarden gewoon over gelezen.
Anyway, is het ook mogelijk om die gunracks op het barbarian multipress apart te verkrijgen? Ik zou een powerrack van barbarian willen kopen, maar ik wil er gunracks op kunnen monteren.

Hmm, welke bestelling is dat dan?Ik wacht helaas ook al sinds 17-11 op mijn bestelling. Gewoon wat gewichten+stangen. Heb een mail gehad een tijdje terug.
Maarja we blijven maar wachten wachten wachten.
Ik wil thuis de beuk er in kunne gooien![]()
de enige bar die jullie nog missen is de Supra Bar.
Misschien dat we die artikelen ooit nog eens toevoegen aan het assortiment, op dit moment echter geen plannen voorFitness seller,
Kunnen jullie ook aan het volgende komen ? [Link niet meer beschikbaar] ..het lijkt me een aanvulling en tevens erg handig.
bvd
Rooke

Daar is helaas geen levertijd van bekend, zodra die bekend is zal dat ook op de website vermeld worden.Hallo,
Ik had een vraagje over de 'Halterstang glad 30 mm x 200 cm'. Er staat momenteel niet leverbaar. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer die wel weer leverbaar is? Ik wil graag de barbarian multi squat halen, maar zonder een halterstang die past heb ik er niks aan.
alvast bedankt.