XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb zonet de powerhooks besteld maar nog niet betaald, toen ik even checkte zag ik dat
deze niet op voorraad waren en/of tijdelijk niet leverbaar zijn. Kunnen jullie daar een termijn
op plakken wanneer deze nog binnen komen? En of ze nog leverbaar gaan zijn? Want dan
wacht ik nog even met betalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
komt in 2010 de nieuwe versie van Barbarian Power Cage.
Er wordt continu doorgewerkt aan de Barbarian Line toestellen, er verschijnen gedurende het hele jaar dus toestellen met kleine wijzigingen. Verwacht voor 2010 echter geen heel nieuw model Power Cage zoals in 2009 het geval was.

Tot hoeveel kg zijn die Barbarian Dipping Belts belastbaar? > 70kg?
Mwah, wij houden de belastbaarheid op 50 kg (ook voor de PowerSports Dipping Belt) maar ik denk dat er wel mensen zijn hier op DBB die de riemen zwaarder belast hebben.

is het bij jullie ook mogelijk om in termijnen te betalen?
Dat is helaas niet mogelijk.

Is het normaal dat de gietijzeren 50mm sluitingen uit elkaar springen als je ze aan probeert te draaien? Afgelopen keer sprong er een veer uit en nu doet ie het niet meer...

Deze bedoel ik dus:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p137_Sluitingen-50-mm-Gietijzer.html
Een veer sprong eruit? :) Stuur even mail met fotootje naar de klantenservice!

Ik heb zonet de powerhooks besteld maar nog niet betaald, toen ik even checkte zag ik dat
deze niet op voorraad waren en/of tijdelijk niet leverbaar zijn. Kunnen jullie daar een termijn
op plakken wanneer deze nog binnen komen? En of ze nog leverbaar gaan zijn? Want dan
wacht ik nog even met betalen.
Over de verwachte levertermijn is nog niets bekend, zodra hierover meer informatie is zal dit ook worden aangegeven bij de actuele status van het artikel. Misschien zijn de Power Hooks over circa twee weken weer leverbaar maar dit zou dus ook nog vier weken kunnen duren. Ik verwacht dat hier snel duidelijkheid over is!

Vraagje

Er is net iets afgeleverd bij moi. Heel mooi!
Alleen het bankje was het.

Geen stang + gewichten + sluitingen

Uuuuh, snap er niets van.
Komen die andere dingen met andere bezorger of faalde deze gewoon hard of ?

edit/
Handleiding om bankje inelkaar te zetten, klopt ook niet helemaal. Geen probleem maar goed.

Laatst bewerkt:
Bij transport zendingen kan dit soms inderdaad wat langer duren, dit is namelijk afhankelijk van het schema en de drukte bij de transporteur. Bestellingen die via de pakketdienst worden verzonden worden normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.
Er valt dus moeilijk een termijn op te kleven?

Het punt is dat ik eigenlijk van plan ben om nog een grotere bestelling te plaatsen, maar dat de service, wat transport betreft, ondermaats is imo. Het zijn spullen die nu ondertussen al 10 dagen onderweg zijn. Ik ben er eigenlijk wat op aan het wachten, omdat ik die zware dumbbells en het diprack/pressrack nodig heb voor bepaalde oefeningen. Ik krijg ook geen info over wanneer ik de spullen nu ten laatste kan verwachten. Het gaat over bestelling 105213. Een bepaalde termijn waarbinnen ik de spullen zeker zal ontvangen en liefst niet te lang meer, zou iig handig zijn.

Vandaag is mijn pakketje aangekomen, ik had 2 gele schijven van 15 kg besteld en magnesium. Deze laatste ontbreekt echter geheel? Wordt deze later nog apart verzonden of is vergeten deze bij te voegen in de verzending?

Mijn bestelnummer is 105298

ik heb voor het weekend mijn bestelling betaald maar nog geen bevestiging gekregen.
is dit gebruikelijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.947
Vraagje

Er is net iets afgeleverd bij moi. Heel mooi!
Alleen het bankje was het.

Geen stang + gewichten + sluitingen

Uuuuh, snap er niets van.
Komen die andere dingen met andere bezorger of faalde deze gewoon hard of ?

edit/
Handleiding om bankje inelkaar te zetten, klopt ook niet helemaal. Geen probleem maar goed.
Stuur even een mailtje naar de klantenservice met het bestelnummer enzo. De bestelling is volledig verzonden dus ik ga ervan uit dat de pakketten gescheiden zijn geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst.

Normaal gesproken worden de ontbrekende pakketten binnen enkele werkdagen (waarschijnlijk morgen al) alsnog aangeboden op het afleveradres.

Zie ook de info op deze pagina (niemand schijnt dit ooit te lezen :p:o)

Er valt dus moeilijk een termijn op te kleven?

Het punt is dat ik eigenlijk van plan ben om nog een grotere bestelling te plaatsen, maar dat de service, wat transport betreft, ondermaats is imo. Het zijn spullen die nu ondertussen al 10 dagen onderweg zijn. Ik ben er eigenlijk wat op aan het wachten, omdat ik die zware dumbbells en het diprack/pressrack nodig heb voor bepaalde oefeningen. Ik krijg ook geen info over wanneer ik de spullen nu ten laatste kan verwachten. Het gaat over bestelling 105213. Een bepaalde termijn waarbinnen ik de spullen zeker zal ontvangen en liefst niet te lang meer, zou iig handig zijn.
Deze bestelling is pas zes werkdagen geleden verzonden hoor, op onze website (wederom zelfde pagina als hierboven) staat aangegeven dat transportzendingen een levertijd van drie tot zeven werkdagen hebben dus je had rekening kunnen houden met een wat langere levertijd.

Hoe dan ook zal ik de status van de zending opvragen bij de transporteur.

Vandaag is mijn pakketje aangekomen, ik had 2 gele schijven van 15 kg besteld en magnesium. Deze laatste ontbreekt echter geheel? Wordt deze later nog apart verzonden of is vergeten deze bij te voegen in de verzending?

Mijn bestelnummer is 105298
Waarschijnlijk zijn de pakketjes gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst, ik zal het laten nakijken. Stuur in het vervolg a.u.b. even een e-mail over zulke zaken, zal normaal gesproken sneller behandeld worden.

ik heb voor het weekend mijn bestelling betaald maar nog geen bevestiging gekregen.
is dit gebruikelijk?
Dan is je betaling nog niet ontvangen, alle ontvangen betalingen van vandaag zijn gewoon verwerkt. Controleer je bankafschriften eens.

Hoi,

hebben jullie al enig idee wanneer de PowerSports Powerliftriemen weer in andere maten binnen komen?

Stuur even een mailtje naar de klantenservice met het bestelnummer enzo. De bestelling is volledig verzonden dus ik ga ervan uit dat de pakketten gescheiden zijn geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst.

Normaal gesproken worden de ontbrekende pakketten binnen enkele werkdagen (waarschijnlijk morgen al) alsnog aangeboden op het afleveradres.

Zie ook de info op deze pagina (niemand schijnt dit ooit te lezen :p:o)

hmmm oke, ja mij leek namelijk verzonden = verzonden en alles tegelijk.
Ik heb inderdaad een halterstang bestelt 200cm. ( ook 2x20, 2x15, 2 sluitingen )
Dan zal dat wel goed zitten dus.

Vandaag de rest binnen gekregen! :)

Deze bestelling is pas zes werkdagen geleden verzonden hoor, op onze website (wederom zelfde pagina als hierboven) staat aangegeven dat transportzendingen een levertijd van drie tot zeven werkdagen hebben dus je had rekening kunnen houden met een wat langere levertijd.

Hoe dan ook zal ik de status van de zending opvragen bij de transporteur.

Ok, mijn excuses dan, ik had dat gedeelte over transportzendingen nog niet gelezen. Ik bedoelde ook gewoon 10 dagen, geen 10 werkdagen.

Gisteren ook nog telefoon gekregen van de transportfirma. Als alles goed gaat wordt het morgen om 13h geleverd.

Zodra de betaling is binnengekomen ontvang je daarvan gewoon automatisch via e-mail bericht en wordt de status van je bestelling gewijzigd. Als je bestelling nog de status open heeft is de betaling dus nog niet ontvangen.

Vergeet niet dat internationale overschrijvingen enkele werkdagen in beslag nemen.
Idd, de status is gewijzigd naar "wordt verwerkt" :thumbs:

Nu nog verzenden :D

Waarschijnlijk zijn de pakketjes gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst, ik zal het laten nakijken. Stuur in het vervolg a.u.b. even een e-mail over zulke zaken, zal normaal gesproken sneller behandeld worden.

Update: Het pakketje is vandaag alsnog aangekomen.

Een vraag over het Barbarian Free Rack. Ik gebruik nu al tijden een oud free rack van Helisports dat tot ongeveer 180 kg belastbaar is. Ik voorzie dat hiermee trainen op de korte termijn zeer problematisch zal worden aangezien mijn squat nu rond de 175 kg ligt. Nu zit ik er dus aan te denken om dat free rack van de barbarian line aan te schaffen. Het enige wat me echter terughoudt is het ontbreken van veiligheidssteunen welke voor mij onontbeerlijk zijn.

Mijn vraag is dan ook of er wellicht een toepassing is die ik zelf kan bouwen/opzetten waardoor ik alsnog veilig kan trainen? Of wellicht dat er een update van dit rack komt in de toekomst die wel veiligheidssteunen bezit?

Een vraag over het Barbarian Free Rack. Ik gebruik nu al tijden een oud free rack van Helisports dat tot ongeveer 180 kg belastbaar is. Ik voorzie dat hiermee trainen op de korte termijn zeer problematisch zal worden aangezien mijn squat nu rond de 175 kg ligt. Nu zit ik er dus aan te denken om dat free rack van de barbarian line aan te schaffen. Het enige wat me echter terughoudt is het ontbreken van veiligheidssteunen welke voor mij onontbeerlijk zijn.

Mijn vraag is dan ook of er wellicht een toepassing is die ik zelf kan bouwen/opzetten waardoor ik alsnog veilig kan trainen? Of wellicht dat er een update van dit rack komt in de toekomst die wel veiligheidssteunen bezit?
Het ontbreken van veiligheidssteunen maakt het net een free rack. De bedoeling is dat het weinig plaats inneemt en makkelijk te verplaatsen/aan te passen is.

edit: lees ook eens bij de reviews:
Voor de veiligheid (to failure zonder spotter) doen twee zelfgeconstrueerde mdf-boxen dienst met rubber topping (tuintegel), simpel, goedkoop, compact en toch zeer veilig!

Laatst bewerkt:
Beste FS,

Bij de onderstaande producten staat overal bij:

Is dat exact van schroefdraad tot schroefdraad, dus inclusief de schijfstop? Dus bijvoorbeeld: 450mm -> (450mm - 145mm)/2 = 305/2 = 152.5mm schijfopname? Dus daar passen 5 schijven van 5kg (http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/fitness-seller-nl-120446/index82.html#post4141422) op plus de sluitschroef?

http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-schroefdraad-30-mm-x-350-mm.html
http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-schroefdraad-30-mm-x-400-mm.html
http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-schroefdraad-30-mm-x-450-mm.html

Terug
Naar boven