Ik heb ing en ik zou niet weten waar/hoe je al die verdere gegevens moet invullen bij internetbankieren.
Je bank kan je vast het beste verder helpen als je vast zit met internetbankieren! Normaal gesproken hoef je enkel het rekeningnummer van de ontvanger, de naam van de ontvanger en eventuele opmerkingen (bestelnummer + eigen naam) in te vullen.
Vraagje over dit product. Lijkt me wel handig om mn verstelbare dumbbells makkelijk en snel op te kunnen veranderen van gewicht. Staat die dumbbellhouder evenwijdig met de grond? Dat moet ik nl hebben omdat als het onder een hoek staat, mn schijven eraf zouden schuiven als ik ze wil verwisselen.
Die staat volgens mij onder een lichte hoek (model staat momenteel niet opgesteld).
Ik ben van plan om een homegym samen te stellen bij jullie, maar nog een paar vraagjes ivm de lat tower van
Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset. De schijfopname is 30mm of 50mm, standaard is 30mm, als je die 50mm wilt, betaal je dan meer en moet je dit dan bij opmerkingen zetten ?
Er zijn een paar klachten langsgekomen ivm het knappen van de kabel, is dit opgelost ?
Geen meerprijs, inderdaad even bij
opmerkingen aangeven tijdens de bestelprocedure.
Het betrof geen geknapte kabels maar losgeschoten verbindingen die niet volledig waren aangedraaid! De kabels zullen niet snel knappen

We gebruiken nog altijd dezelfde verbindingen, klachten zijn er niet meer geweest. Er komen overigens ook nieuwe verbindingen maar ik zou nog niet durven zeggen wanneer!
Edit: Ik lees al op de website, dat ik hierover gebeld ga worden voor een afspraak te maken wanneer ze langs kunnen komen.
met wat voor nummer word er dan gebeld en op wat voor tijdstip? ik werk op ma, wo, do, vr van 06.00 tot 12.00 of 13.00
Dat is afhankelijk van de leverancier, als er geen gehoor is zal er vast op een later tijdstip nogmaals gebeld worden of een voicemail bericht worden achtergelaten
Ik heb een tijdje geleden een bestelling gedaan, maar die is nog altijd in verwerking. Is het mogelijk om daar nog een paar straps bij te bestellen?
Dan dien je een nieuwe bestelling te plaatsen en de oude te annuleren, vervolgens het verschil in totaalbedrag bijbetalen onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.
Vraagje over deze:
http://www.fitness-seller.nl/produc...rbarian-Power-Cage-incl--145kg-Halterset.html
Is het ook mogelijk om daar zo'n zwarte barbell bij te krijgen ipv de verchroomde?
Je kunt tijdens de bestelprocedure bij
opmerkingen aangeven dat je graag de zwarte barbell ontvangt, kan echter niet garanderen dat deze altijd geruild zal worden! Normaal gesproken wordt de inhoud van voordeelpakketten niet veranderd.
Druk geweest vandaag Marv?

Pff, de hele week

Nog genoeg drukte voor de boeg met de opening van de nieuwe winkel in het vooruitzicht!
Hoeveel cm steken de gewichten naar voren/beneden met de safety squat bar. Dezelfde vraag voor de bankdruk halter....
En nog niet op voorraad zie ik? Hopelijk wel als jullie in Sittard zitten in februari?
Nog niet voorradig inderdaad, levertijd momenteel nog niet bekend. De uitsparing zal zo'n 10 cm diep zijn denk ik.
Enig idee wanneer jullie de bestellingen ongeveer gaan kunnen verwerken? Alleszins veel succes met de verhuis, het zullen wel drukke tijden zijn nu.
Em
15/12/2009 Bestelnr.: 105530
Bedankt! Verzending is sinds deze week weer langzaam op gang aan het komen. Je ontvangt per e-mail bericht zodra je bestelling is verzonden, ik kan nu op voorhand niets aangeven van een levertijd.