Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi fitness seller,
Ik heb mijn bestelling 21 december 2009 betaald en vroeg me af wat de status hiervan was.
bestelnummer 105567
Groet.

Status wordt verwerkt betekent dat de bestelling nog wordt verwerkt (verrassing)

Dat klopt, bij grote toestellen of pakketten zwaarder dan 40 kg!Fitness Seller, klopt het dat je word gebeld om een afspraak te maken als je grote spullen gaat bestellen?
Dat kan op dit moment helaas niet, je moet dan een hele nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling wordt dan geannuleerd en je dient het verschil in totaalbedrag met de nieuwe bestelling dan bij te betalen onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.Fitness seller,
Kan ik aan bestelling (Bestelnummer: 105567) nog een product toevoegen zodat deze in 1 keer geleverd word? (de bestelling is al betaald maar staat al weken op ''Wordt verwerkt''
Groet.
Dat kan op dit moment helaas niet, je moet dan een hele nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling wordt dan geannuleerd en je dient het verschil in totaalbedrag met de nieuwe bestelling dan bij te betalen onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.

Je betaling is gisteren ontvangen, zoals aangegeven tijdens de bestelprocedure dien je rekening te houden met een verwerkingstijd van enkele weken!Is er informatie over bestelnr 105668 ? Kan namelijk niet wachten om weer te beginnen trainen.
Dat klopt, bij grote toestellen of pakketten zwaarder dan 40 kg!
Daar ga ik wel aan komen met 195k aan rauw gewicht en een powerrack
Super, ik zet mn bestelling een dezer dagen