MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hoi fitness seller,

Ik heb mijn bestelling 21 december 2009 betaald en vroeg me af wat de status hiervan was.

bestelnummer 105567

Groet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
Status wordt verwerkt betekent dat de bestelling nog wordt verwerkt (verrassing :p)

Over levertijden van specifieke bestellingen kan ik niets aangeven in verband met de drukte, het is momenteel gewoon even afwachten tot de bestelling wordt verzonden.

03/11/2009 Bestelnr.: 105159
ik wacht geduldig.. maar ben wel benieuwd wanneer ik een mail zal krijgen

gisteren mijn dumbbells gekregen, helemaal in orde, levering viel in deze tijdsperiode (nieuwjaar, kerstmis, verhuis,...) nog heel goed mee. Weeral een tevreden klant. Merci fitness seller! :clap:

ti's gewoon afwachten idd.
ik heb 28 december pas besteld. hopelijk zal het geen weken gaan duren nog.

Fitness Seller, klopt het dat je word gebeld om een afspraak te maken als je grote spullen gaat bestellen?

Fitness seller,

Kan ik aan bestelling (Bestelnummer: 105567) nog een product toevoegen zodat deze in 1 keer geleverd word? (de bestelling is al betaald maar staat al weken op ''Wordt verwerkt''

Groet.

• #2.072
Fitness seller,

Kan ik aan bestelling (Bestelnummer: 105567) nog een product toevoegen zodat deze in 1 keer geleverd word? (de bestelling is al betaald maar staat al weken op ''Wordt verwerkt''

Groet.
Dat kan op dit moment helaas niet, je moet dan een hele nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling wordt dan geannuleerd en je dient het verschil in totaalbedrag met de nieuwe bestelling dan bij te betalen onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.

Is er informatie over bestelnr 105668 ? Kan namelijk niet wachten om weer te beginnen trainen :).

Dat kan op dit moment helaas niet, je moet dan een hele nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling wordt dan geannuleerd en je dient het verschil in totaalbedrag met de nieuwe bestelling dan bij te betalen onder vermelding van het nieuwe bestelnummer.

Bedankt voor uw reactie. Ik zal morgen even kijken wat ik ga doen, ik laat het nog horen ;)

grtz

• #2.075
Is er informatie over bestelnr 105668 ? Kan namelijk niet wachten om weer te beginnen trainen :).
Je betaling is gisteren ontvangen, zoals aangegeven tijdens de bestelprocedure dien je rekening te houden met een verwerkingstijd van enkele weken!

Daarnaast heeft het bestelde rack een levertijd van twee weken (zie actuele productstatus in de webshop).

heb nog 5 maanden abbo van de sportschool dus gelukkig geen nood aan de man :D

2 dagen geleden een mail ontvangen dat alles verzonder was. Deze morgen heb ik het al mogen ontvangen.

Looks good!

Hallo, Fitness-Seller.nl ;)

Ik zie dat de barbarian dipping belt niet leverbaar is, wanneer zou dat weer wel het geval kunnen zijn?

Hallo fitness-seller,

Enig idee wanneer bestelling 105105 de deur uit gaat, heb 27 oktober betaald, dus het mag onderhand wel eens. Heb de klantenservice zaterdag gemaild, maar nog geen antwoord, daarom probeer ik het hier ook even.

mvg, mark

Terug
Naar boven