AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Weten jullie al wanneer jullie weer op volle kracht kunnen werken? Ik bedoel daarmee: wanneer is de verhuis klaar :P

de status staat net op verzonden. dat is al heel snel ineens Fitness seller.
ik kijk uit naar het pakket

Hallo fitness-seller,

Enig idee wanneer bestelling 105105 de deur uit gaat, heb 27 oktober betaald, dus het mag onderhand wel eens. Heb de klantenservice zaterdag gemaild, maar nog geen antwoord, daarom probeer ik het hier ook even.

mvg, mark

Moet je hier echter zo lang op wachten :eek:?

Moet je hier echter zo lang op wachten :eek:?

Tsja, het is volgens mij een samenloop van omstandigheden. Een wat langere levertijd op bepaalde onderdelen + een verhuizing + de feestdagen. Maar vervelend is het natuurlijk wel, vooral omdat mijn abonnement bij de sportschool over 2 weken afloopt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.085
Hallo, Fitness-Seller.nl ;)

Ik zie dat de barbarian dipping belt niet leverbaar is, wanneer zou dat weer wel het geval kunnen zijn?
Er is nog geen levertijd bekend, het is momenteel nog onduidelijk of deze belt terugkeert in ons assortiment!

Hallo fitness-seller,

Enig idee wanneer bestelling 105105 de deur uit gaat, heb 27 oktober betaald, dus het mag onderhand wel eens. Heb de klantenservice zaterdag gemaild, maar nog geen antwoord, daarom probeer ik het hier ook even.

mvg, mark
Kan niet direct zien waarom deze bestelling nog niet is verzonden, buiten dat het Squat Rack een tijd niet leverbaar is geweest. Ik ga ervan uit dat de bestelling spoedig wordt verzonden.

Weten jullie al wanneer jullie weer op volle kracht kunnen werken? Ik bedoel daarmee: wanneer is de verhuis klaar :P
Zo snel mogelijk als het even kan ;) Voor de opening van de nieuwe winkel hebben we nog geen datum!

de status staat net op verzonden. dat is al heel snel ineens Fitness seller.
ik kijk uit naar het pakket
Veel plezier gewenst met trainen! :)

Tsja, het is volgens mij een samenloop van omstandigheden. Een wat langere levertijd op bepaalde onderdelen + een verhuizing + de feestdagen. Maar vervelend is het natuurlijk wel, vooral omdat mijn abonnement bij de sportschool over 2 weken afloopt.

mijne is al maand ofzo afgelopen :/
Ik train nu 1x/week op onderhoud maar zit dus met hetzelfde probleem. hopelijk is dat barbarian rack snel weer binnen :)

Postadres
Fitness Seller
Vielderweg 10
6439 BH, Doenrade
Nederland

Is dit het oude of het nieuwe adres?

Heb bij de bestelling niet opgelet op welke locatie jullie zaten en het blijkt maar 16km hier vandaan te zijn, is het eventueel makkelijker voor jullie dat ik deze ophaal ipv verzending?
Of is dat nog niet mogelijk met de verhuizing op het moment?

Bestelnummer 105610

hmm als dat verzenden zo lang duurt dan zal ik mn bestelling ook alvast wel plaatsen anders zit ik zometeen ook te wachten op mn powerrack en daar heb ik geen zin in...

• #2.089
Postadres
Fitness Seller
Vielderweg 10
6439 BH, Doenrade
Nederland

Is dit het oude of het nieuwe adres?

Heb bij de bestelling niet opgelet op welke locatie jullie zaten en het blijkt maar 16km hier vandaan te zijn, is het eventueel makkelijker voor jullie dat ik deze ophaal ipv verzending?
Of is dat nog niet mogelijk met de verhuizing op het moment?

Bestelnummer 105610
Dat is het oude adres en zoals aangegeven enkel een postadres! Je kunt de bestelling eventueel al komen afhalen in het nieuwe pand in Sittard, dit is echter nog niet geopend dus zal niet altijd mogelijk zijn. In dat geval zul je je bestelling wel moeten annuleren en opnieuw moeten plaatsen (en dan met de keuze afhalen)

Hallo fitness-seller,

mvg, mark

Kan niet direct zien waarom deze bestelling nog niet is verzonden, buiten dat het Squat Rack een tijd niet leverbaar is geweest. Ik ga ervan uit dat de bestelling spoedig wordt verzonden.

Vandaag een mailtje gehad dat het morgen verzonden wordt :thumb:.

ik heb het pakket vandaag ontvangen. meteen in elkaar gezet en al een training gedaan.
was allemaal goed in orde Fitness Seller.

alleen het was een toeval dat ik thuis was, er was niet van te voren gebeld.

• #2.092
ik heb het pakket vandaag ontvangen. meteen in elkaar gezet en al een training gedaan.
was allemaal goed in orde Fitness Seller.

alleen het was een toeval dat ik thuis was, er was niet van te voren gebeld.
Soms wil een lokale transporteur inderdaad nog wel eens proberen te leveren zonder afspraak :rolleyes:

Bevalt het toestel? In ieder geval veel plezier gewenst met trainen!

Dat is het oude adres en zoals aangegeven enkel een postadres! Je kunt de bestelling eventueel al komen afhalen in het nieuwe pand in Sittard, dit is echter nog niet geopend dus zal niet altijd mogelijk zijn. In dat geval zul je je bestelling wel moeten annuleren en opnieuw moeten plaatsen (en dan met de keuze afhalen)
Ik heb je een bericht gestuurt hierover :)

Fitness seller,

Mijn nieuwe bestelling is nu al een poosje betaald, (bestelling 105741) maar hij staat op de site nog als ''open'' .. is het geld wel ontvangen of is er iets mis gegaan vanwege het feit dat mijn oude bestelling geannuleerd was maar wel betaald en hier vanaf ging? ???

grtz

• #2.096
Fitness seller,

Mijn nieuwe bestelling is nu al een poosje betaald, (bestelling 105741) maar hij staat op de site nog als ''open'' .. is het geld wel ontvangen of is er iets mis gegaan vanwege het feit dat mijn oude bestelling geannuleerd was maar wel betaald en hier vanaf ging? ???

grtz
Zodra de betaling is ontvangen wordt de status van je bestelling natuurlijk gewijzigd. Vergeet niet dat er een weekend tussen zat, er zijn afgelopen zaterdag geen betalingen verwerkt ivm verhuizing!

Ik zie dat je hierover gisteren ook al gemaild hebt, ik ga ervan uit dat die mail bij deze dan ook beantwoord is. Wacht de volgende keer aub gewoon even het antwoord van de klantenservice af :)

Laatst bewerkt:
Is er enig zicht op de levertermijn? Ik neem namelijk een week vrij en het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als die spullen dan ook geleverd kunnen worden..

Zodra de betaling is ontvangen wordt de status van je bestelling natuurlijk gewijzigd. Vergeet niet dat er een weekend tussen zat, er zijn afgelopen zaterdag geen betalingen verwerkt ivm verhuizing!

Ik zie dat je hierover gisteren ook al gemaild hebt, ik ga ervan uit dat die mail bij deze dan ook beantwoord is. Wacht de volgende keer aub gewoon even het antwoord van de klantenservice af :)

Haha oké bedankt. Ik vroeg mij af of alles goed gelopen was omdat ik nogal lastig ben voor jullie administratie met mijn geanuleerde bestelling die al wel betaald was :thumbs:

Als jullie nieuwe zaak opent, hebben jullie dan ook een leuke kortingsactie of andere spetterende acties zodat ik dan mijn slag kan slaan?

Hoe staat het ervoor met bestelnummer 105565?

Terug
Naar boven