AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wacht de volgende keer aub gewoon even het antwoord van de klantenservice af :)
... Die heb ik vandaag nog eens gemaild omdat mijn mail van meer dan een week geleden niet beantwoord werd.

Een deellevering zou wel een mooie tegemoetkoming zijn voor de lange wachttijd. Kan ik toch al trainen.
03/11/2009 Bestelnr.: 105159

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Is er enig zicht op de levertermijn? Ik neem namelijk een week vrij en het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als die spullen dan ook geleverd kunnen worden..
Je hebt volgens mij vorige week ofzo besteld? Zoals aangegeven tijdens de bestelprocedure rekening houden met verwerkingstijd van twee tot drie weken.

Als jullie nieuwe zaak opent, hebben jullie dan ook een leuke kortingsactie of andere spetterende acties zodat ik dan mijn slag kan slaan?
Nee maar misschien wel als de nieuwe website gelanceerd wordt :) (al zal dat nog wel eventjes wat langer duren dan de opening van de nieuwe winkel)

Hoe staat het ervoor met bestelnummer 105565?
Wordt nog altijd verwerkt, kan er op dit moment niet meer over zeggen helaas

... Die heb ik vandaag nog eens gemaild omdat mijn mail van meer dan een week geleden niet beantwoord werd.

Een deellevering zou wel een mooie tegemoetkoming zijn voor de lange wachttijd. Kan ik toch al trainen.
03/11/2009 Bestelnr.: 105159
De Power Cage is weer leverbaar, deze bestelling zal denk ik deze week nog worden verzonden!

Laatst bewerkt:
Schitterend nieuws, bedankt!

Hmm 2-3 weken, nougoed ik heb nog niet besteld maar zal het dan aankomende week wel doen. Als het niet in m'n vrije week valt zal ik nog wel een extra dag vrij nemen.

Spullen zijn vandaag aangekomen, ziet er goed uit!

Wat is de status van bestelnummer 105749 a.u.b?
Dank u bij voorbaat.

Komt de Barbarian dip belt nog terug? De status is al een maand of twee 'niet leverbaar'. En 't is alweer vier maand geleden dat ik die heb besteld.

wat is ongeveer de levertijd van producten die op voorraad zijn ?

Is de Barbarian Power Cage ondertussen al weer binnen ? De status staat al 3 weken op 'leverbaar in circa 2 weken'. Wil niet zeuren hoor, maar ik wil graag weer trainen en heb geen enkele mogelijkheid om ergens anders te gaan ...

Vandaag heb ik bestelling 105581 binnengekregen. Er ontbrak wel de Professionele Triceps-Trainer 50 mm x 88 cm. Er waren ook geen schroefsluitingen bij de 450mm dumbbellstangen, weet niet of dit normaal is.

Is de triceps trainer momenteel niet in stok? Wanneer zou hij opgestuurd kunnen worden?

Vandaag heb ik bestelling 105581 binnengekregen. Er ontbrak wel de Professionele Triceps-Trainer 50 mm x 88 cm. Er waren ook geen schroefsluitingen bij de 450mm dumbbellstangen, weet niet of dit normaal is.

Is de triceps trainer momenteel niet in stok? Wanneer zou hij opgestuurd kunnen worden?

:eek:, hopelijk vergeten ze die van mij niet.

Ik zie net dat jullie in feb 2010 alle accessoires voor de powertec bench gaan verkopen!!! :heart:

Toppertje, zo kan ik mijn verzameling kompleet maken, februari 2010... ill be there :thumbs:

Ik zie het nou ook pas...
Ben erg benieuwd naar die Legpress acc.

Er bestaat ook een storage rack voor de accesoires. Misschien gaat ie ook nog we komen bij FS. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven