MC H3aDsH0T
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 232
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 20%
Goede vraagwat is ongeveer de levertijd van producten die op voorraad zijn ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede vraagwat is ongeveer de levertijd van producten die op voorraad zijn ?

Die is inderdaad nog altijd niet leverbaar inderdaad. Als ik het me goed herinner is er destijds heel duidelijk naar jou gecommuniceerd dat de riem voor onbepaalde tijd niet leverbaar was, echter stond jij erop om de PowerSports dip belt te retourneren en toch te wachten op de Barbarian dip belt - alhoewel de specs hetzelfde zijn!Komt de Barbarian dip belt nog terug? De status is al een maand of twee 'niet leverbaar'. En 't is alweer vier maand geleden dat ik die heb besteld.
Als je artikelen bestelt die de status 'niet leverbaar' hebben dan zullen die inderdaad niet meteen meegeleverd worden+1 alles is gisteren geleverd bij mij, behalve de dipbelt.

Verwerkings- en levertijdwat is ongeveer de levertijd van producten die op voorraad zijn ?
Die is weer binnen zoals ik hierboven gepost heb, voor hoelang weet ik echter nietIs de Barbarian Power Cage ondertussen al weer binnen ? De status staat al 3 weken op 'leverbaar in circa 2 weken'. Wil niet zeuren hoor, maar ik wil graag weer trainen en heb geen enkele mogelijkheid om ergens anders te gaan ...
Openstaande bestellingen worden nu verwerkt! 
Nogmaals, voor zulke zaken even een e-mail sturen naar de klantenservice! Waarschijnlijk zijn de pakketjes gescheiden geraakt bij de pakketdienst en zal de triceps-trainer met de sluitingen spoedig alsnog worden aangeboden. De klantenservice kan je dit precies vertellen, even mailen dus!Vandaag heb ik bestelling 105581 binnengekregen. Er ontbrak wel de Professionele Triceps-Trainer 50 mm x 88 cm. Er waren ook geen schroefsluitingen bij de 450mm dumbbellstangen, weet niet of dit normaal is.
Is de triceps trainer momenteel niet in stok? Wanneer zou hij opgestuurd kunnen worden?
Oh ok, wist nl. niet over werke Power Cage het ging. Ik heb bestelnummer 105668 dus komt wel in orde denk ik. Bedankt voor de update !Die is weer binnen zoals ik hierboven gepost heb, voor hoelang weet ik echter nietOpenstaande bestellingen worden nu verwerkt!
![]()
Aha, met Power Cage bedoel ik eigenlijk altijd het Barbarian rack, bij Powertec is het namelijk het Power RackOh ok, wist nl. niet over werke Power Cage het ging. Ik heb bestelnummer 105668 dus komt wel in orde denk ik. Bedankt voor de update !

Die is inderdaad nog altijd niet leverbaar inderdaad. Als ik het me goed herinner is er destijds heel duidelijk naar jou gecommuniceerd dat de riem voor onbepaalde tijd niet leverbaar was, echter stond jij erop om de PowerSports dip belt te retourneren en toch te wachten op de Barbarian dip belt - alhoewel de specs hetzelfde zijn!

Aha, met Power Cage bedoel ik eigenlijk altijd het Barbarian rack, bij Powertec is het namelijk het Power Rack
Die bestelling is overigens vrij recent en wordt sowieso nog geen twee weken verwerkt, je zult dus inderdaad nog eventjes moeten afwachten!
. Ja afwachten geblazen, zie er al naar uit !E-mail naar de klantenservice met bestelnummer enzo erbijJa dat klopt maar die had ik niet besteld. Een goeie dipriem heeft een pasvorm zoals die van Barbarian.
Ik heb nog een vraag over mijn Barbarian Flat-Workbench. Die is niet voorzien van 'gerubberde, bodembeschermende voeten', kunnen die nog opgestuurd worden![]()

Die mail is afgelopen donderdag beantwoord voor zover ik kan zien, ik heb de reactie nogmaals toegestuurd. Check ook even je ongewenste e-mail folder, hotmail heeft nog wel eens de neiging om e-mails onterecht als spam te markeren!Vorige week woensdag heb ik een mail gestuurd maar deze is nog altijd niet beantwoord dus ik probeer het hier eens.
Het gaat namelijk over bestelling 105691: kan dit geleverd worden voor 12 februari ? want ik vertrek voor een week op skivakantie.
En het powertec power rack wordt die in het zwart geleverd ?
Thx

Pfoe, die bestelling is pas eergisteren geplaatst, de status is momenteel nog open. Je betaling zal waarschijnlijk vandaag wel zijn binnengekomen dus dan zal de status van je bestelling spoedig worden gewijzigd naar wordt verwerkt. Hiervan krijg je echter automatisch per e-mail bericht.
. Pfoe, die bestelling is pas eergisteren geplaatst, de status is momenteel nog open. Je betaling zal waarschijnlijk vandaag wel zijn binnengekomen dus dan zal de status van je bestelling spoedig worden gewijzigd naar wordt verwerkt. Hiervan krijg je echter automatisch per e-mail bericht.
Zoals aangegeven tijdens de bestelprocedure dien je momenteel uit te gaan van twee weken verwerkingstijd.

Nee, dat is de nieuwe Barbarian Warrior Multi Bench.Verwerkenstijd is vanaf dat het betaald werd zeker ? Dan kan ik verwachten dat mijn bestelling (105668) er volgende week zal zijn?
Edit : Laat maar zitten, heb net mail gekregen dat mijn bestelling op verzonden staat.
'Bestelling verzonden met de nieuwe Barbarian Warrior Multi Bench. ' Wat moet ik me hier bij voorstellen ? Is dat gewoon die Multi Bench dat bij de cage zit ?
De Basic Line Multibank is nog niet voorradig, dat zal waarschijnlijk nog zo'n twee weken duren.Wanneer kan ik mijn spul verwachten? Ik wacht namelijk al ff.
Bestelnummer: 105435