MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Klopt het dat de prijs van diverse sets veranderd is? Deze set was volgens mij een paar dagen geleden goedkoper?
???

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Wat is er wel voorradig..?? Sorry maar ik begin echt een beetje te twijfelen nu, ongeveer alles is out of stock.. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?
Zoals? De Basic Line artikelen zullen gefaseerd gaan verdwijnen dus die kopen we niet meer grootschalig in.

Klopt het dat de prijs van diverse sets veranderd is? Deze set was volgens mij een paar dagen geleden goedkoper?
???
Dat kan heel goed, prijzen veranderen constant!

Wat is er wel voorradig..?? Sorry maar ik begin echt een beetje te twijfelen nu, ongeveer alles is out of stock.. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?

Ze zijn net verhuisd man... Gun ze wat tijd ;)

Edit : crap 2x post :(

komt de flat bench om te bankdrukken van basic line nog terug?

grts

Zoals? De Basic Line artikelen zullen gefaseerd gaan verdwijnen dus die kopen we niet meer grootschalig in.

Nouja de Barbarian Power Cage is schaars leverbaar begrijp ik, Basic line bankje wat als enige enigsinds betaalbaar is is er dus niet meer.. Dat is al ongeveer de helft van mn order.. Ik zit er gewoon mee dat de levertijd zo lang oploopt, ik heb zometeen een week vrij en het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het ook in die week geleverd kan worden zodat ik niet nogeens vrij hoef te nemen.

Nouja de Barbarian Power Cage is schaars leverbaar begrijp ik, Basic line bankje wat als enige enigsinds betaalbaar is is er dus niet meer.. Dat is al ongeveer de helft van mn order.. Ik zit er gewoon mee dat de levertijd zo lang oploopt, ik heb zometeen een week vrij en het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het ook in die week geleverd kan worden zodat ik niet nogeens vrij hoef te nemen.

Zelf gaan afhalen bij het magazijn?

Dat is het probleem niet, maar uit de levertijd maak ik op dat het allemaal niet op voorraad is ook, dus afhalen zal net zo goed pas lukken als het op voorraad is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.150
Oh ok, ziet er heftig uit ! Had hem nog niet gezien op de site, daarmee dacht ik gewoon dat het die multi bench was.

Ik heb vrijdag een e-mail ontvangen dat mijn verzending verzonden word, wanneer kan ik een belletje verwachten ?
Dat hangt af van de transporteur, in de loop van de week normaal gesproken. Even afwachten..

komt de flat bench om te bankdrukken van basic line nog terug?

grts
De gewone Flat Bench waarschijnlijk niet, de verstelbare Flat Bench is wel leverbaar en nu bovendien afgeprijsd!

Dat is het probleem niet, maar uit de levertijd maak ik op dat het allemaal niet op voorraad is ook, dus afhalen zal net zo goed pas lukken als het op voorraad is.
Dat een artikel een levertijd van twee weken heeft betekent niet altijd dat dit artikel dan niet voorradig is in het magazijn ;)

Als je nou eens een duidelijke e-mail of privébericht schrijft met welke artikelen je precies wil hebben dan kan ik je ook vertellen wat je opties zijn en hoe het zit met beschikbaarheid/levertijd. Met betrekking tot je vrije week is afhalen dan waarschijnlijk wel een interessante optie!

Ik ben eens benieuwd.. ging vorige week of deze week iets horen dus. Spannend...

En besteld :D

Veersluitingen 50 mm

Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg Halterset
Kleur rack:Zwart
Type halterschijven:Gietijzer-Barbarian 50 mm BB-9030-9050

Barbarian T-Bar Row Option

Dat word knallen!

En besteld :D

Veersluitingen 50 mm

Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg Halterset
Kleur rack:Zwart
Type halterschijven:Gietijzer-Barbarian 50 mm BB-9030-9050

Barbarian T-Bar Row Option

Dat word knallen!

Binnenkort kunnen we onze ervaringen met de T-bar delen.
Waren aan de deur geweest, maar was helaas niet thuis.
Lijkt me prima om af te wisselen met Bent over rows :rolleyes:
Met de Powercage van Barbarian heb je volgens mij wel een goeie koop gedaan.
Veel plezier alvast!

Hier wat fotootjes van mijn barbarian spullen. Ik heb er even op moeten wachten, maar dat was het meer dan waard! Heb nu een weekje getraind met de spullen, en ben er erg over te spreken.

Heb de dip bars opklapbaar gemaakt om ruimte te besparen, misschien een idee om er een soort gelijk systeem bij te gaan leveren, we praten nog wel over eventuele patenten en percentages van de winst ;):D.

DSC01076.jpg

DSC01072.jpg

Ik ben benieuwd wat de afmeting (diameter) van de (30mm) 20kg en 25kg schijven zijn. Zit er ook een verschil in diameter tussen de verschillende 20kg (30mm) schijven onderling (gietijzer,gripper/rubber/chroom)? Ik wil ze namelijk voor deadliften gebruiken, en het lijkt me handig als de halterstang niet te dicht bij de grond licht (zoals bij de 15kg schijven).

Tevens heb ik interesse in de Basic Line Squat Rack. Is het bij jullie bekend wat de afmeting van de spotters zijn (hoe diep zijn ze)? Kloppen de maten op jullie website (120x120x180 en 60kg)? Ik zag ook een rack bij helisports met hetzelfde artikelnr: bs-252. Echter vermelden zij het formaat: 135x112x162cm en 46kg. Ook ben ik benieuwd naar de binnen maat van dit rack (wat de maximum breedte is bij bankdrukken met spotters).

Het is geinstalleerd, er zijn enkele kleine probleempjes, maar ik heb al een mailtje gestuurd ;).

hmm jij hebt het al jij?
Ik nog steeds in afwachting van een mailtje dat eind vorige week of begin deze week ging komen.

Terug
Naar boven