Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals? De Basic Line artikelen zullen gefaseerd gaan verdwijnen dus die kopen we niet meer grootschalig in.Wat is er wel voorradig..?? Sorry maar ik begin echt een beetje te twijfelen nu, ongeveer alles is out of stock.. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?
Dat kan heel goed, prijzen veranderen constant!Klopt het dat de prijs van diverse sets veranderd is? Deze set was volgens mij een paar dagen geleden goedkoper?
![]()
Oh ok, ziet er heftig uit ! Had hem nog niet gezien op de site, daarmee dacht ik gewoon dat het die multi bench was.Nee, dat is de nieuwe Barbarian Warrior Multi Bench.
Wat is er wel voorradig..?? Sorry maar ik begin echt een beetje te twijfelen nu, ongeveer alles is out of stock.. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?

Nee, dat is de nieuwe Barbarian Warrior Multi Bench.
De Basic Line Multibank is nog niet voorradig, dat zal waarschijnlijk nog zo'n twee weken duren.
Zoals? De Basic Line artikelen zullen gefaseerd gaan verdwijnen dus die kopen we niet meer grootschalig in.
Nouja de Barbarian Power Cage is schaars leverbaar begrijp ik, Basic line bankje wat als enige enigsinds betaalbaar is is er dus niet meer.. Dat is al ongeveer de helft van mn order.. Ik zit er gewoon mee dat de levertijd zo lang oploopt, ik heb zometeen een week vrij en het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het ook in die week geleverd kan worden zodat ik niet nogeens vrij hoef te nemen.
Dat hangt af van de transporteur, in de loop van de week normaal gesproken. Even afwachten..Oh ok, ziet er heftig uit ! Had hem nog niet gezien op de site, daarmee dacht ik gewoon dat het die multi bench was.
Ik heb vrijdag een e-mail ontvangen dat mijn verzending verzonden word, wanneer kan ik een belletje verwachten ?
De gewone Flat Bench waarschijnlijk niet, de verstelbare Flat Bench is wel leverbaar en nu bovendien afgeprijsd!komt de flat bench om te bankdrukken van basic line nog terug?
grts
Dat een artikel een levertijd van twee weken heeft betekent niet altijd dat dit artikel dan niet voorradig is in het magazijnDat is het probleem niet, maar uit de levertijd maak ik op dat het allemaal niet op voorraad is ook, dus afhalen zal net zo goed pas lukken als het op voorraad is.

Heb daarnet belletje gekregen, ze leveren het morgen, toppieDat hangt af van de transporteur, in de loop van de week normaal gesproken. Even afwachten..
!Leuk spul hoor!En besteld
Veersluitingen 50 mm
Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg Halterset
Kleur rack:Zwart
Type halterschijven:Gietijzer-Barbarian 50 mm BB-9030-9050
Barbarian T-Bar Row Option
Dat word knallen!
En besteld
Veersluitingen 50 mm
Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg Halterset
Kleur rack:Zwart
Type halterschijven:Gietijzer-Barbarian 50 mm BB-9030-9050
Barbarian T-Bar Row Option
Dat word knallen!
Binnenkort kunnen we onze ervaringen met de T-bar delen.
Waren aan de deur geweest, maar was helaas niet thuis.
Lijkt me prima om af te wisselen met Bent over rows
Met de Powercage van Barbarian heb je volgens mij wel een goeie koop gedaan.
Veel plezier alvast!

.hmm jij hebt het al jij?
Ik nog steeds in afwachting van een mailtje dat eind vorige week of begin deze week ging komen.