AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Leverancier heeft net gebeld , en ze komen morgen mijn pakketje leveren ! :D :cool:

hmm jij hebt het al jij?
Ik nog steeds in afwachting van een mailtje dat eind vorige week of begin deze week ging komen.
Geen mail ontvangen...

/edit
net wel eentje ontvangen dat ik maandag meer info krijg, wordt vervolgd...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.163
net wel eentje ontvangen dat ik maandag meer info krijg, wordt vervolgd...
Toen ik anderhalve week geleden meldde dat je bestelling waarschijnlijk snel verzonden zou worden had ik niet door dat jij een zilveren Power Cage besteld had, die zijn namelijk helaas nog altijd niet leverbaar.

Andere bestellingen met Power Cages zijn de afgelopen weken gewoon allemaal verzonden.

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij heeft bij jullie wat besteld, ik heb hem maar gezegd dat hij nog wel even een abonnement bij de sportschool kan nemen. Voordat hij zijn spullen heeft van jullie zijn we weer 2 maanden verder.

Of hebben jullie dat tegenwoordig beter op orde?

Is het trouwens mogelijk onderdeeltjes van de Barbarian Cage te bestellen?
Afgelopen woensdag is mijn Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset geleverd en bij het in elkaar zetten is het bij de laptpull niet helemaal goed gegaan. De plastic vierkante dingetjes die aan de boven en onderkant zitten waren bij mij behoorlijk naar binnen gebogen en liepen erg aan. Ik heb ze toen proberen goed te buigen maar uiteindelijk heb ik ze allebei kapot gemaakt :(. Het gaat om deze dingen:

Latpull.jpg

• #2.166
Een vriend van mij heeft bij jullie wat besteld, ik heb hem maar gezegd dat hij nog wel even een abonnement bij de sportschool kan nemen. Voordat hij zijn spullen heeft van jullie zijn we weer 2 maanden verder.

Of hebben jullie dat tegenwoordig beter op orde?
Inderdaad man, stuur hem maar naar de sportschool! :o

Is het trouwens mogelijk onderdeeltjes van de Barbarian Cage te bestellen?
Afgelopen woensdag is mijn Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset geleverd en bij het in elkaar zetten is het bij de laptpull niet helemaal goed gegaan. De plastic vierkante dingetjes die aan de boven en onderkant zitten waren bij mij behoorlijk naar binnen gebogen en liepen erg aan. Ik heb ze toen proberen goed te buigen maar uiteindelijk heb ik ze allebei kapot gemaakt :(. Het gaat om deze dingen:
Mail even naar de klantenservice dan zullen die twee onderdeeltjes nieuw worden toegestuurd :)

• #2.168
Epic antwoord op mijn vraag.
Tja je had hem toch al advies gegeven? :) Bestellingen hebben nu een levertijd van circa twee tot drie weken, dit staat ook duidelijk aangegeven tijdens de bestelprocedure dus je vriend is hiervan normaal gesproken al op de hoogte.

klopt het dat de sled pull nu veranderd is in een soort combi van sled/prowler ? en zag dat de ssb ook nu leverbaar is ! ik blij !

Mijn mailtje toevallig gelezen dat de kleur van dat rack echt geen rol speelt en een deelverzending meer dan welkom is? (ik post het hier omdat het forum eerder beantwoord wordt dan de mails)

• #2.172
Mijn mailtje toevallig gelezen dat de kleur van dat rack echt geen rol speelt en een deelverzending meer dan welkom is? (ik post het hier omdat het forum eerder beantwoord wordt dan de mails)
Ik heb het gelezen. Je zult toch echt even de reactie op de mail moeten afwachten wat betreft een eventuele deellevering van deze bestelling maar ik geloof dat je bestelling zeer spoedig wordt verzonden.

Ik vroeg me af hoe het er met bestelling 105862 voor staat? Alles is op voorraad en betaald. Ik weet dat jullie aan het verhuizen zijn maar misschien of er tussen mond en lippen door een soort van verwachte levertijd gegeven kan worden:p

• #2.174
Ik vroeg me af hoe het er met bestelling 105862 voor staat? Alles is op voorraad en betaald. Ik weet dat jullie aan het verhuizen zijn maar misschien of er tussen mond en lippen door een soort van verwachte levertijd gegeven kan worden:p
Moeilijk te zeggen... Tijdens de bestelprocedure stond duidelijk aangegeven dat de verwerkingstijd kan oplopen tot circa twee tot drie weken, daar zul je het even mee moeten doen!

Moeilijk te zeggen... Tijdens de bestelprocedure stond duidelijk aangegeven dat de verwerkingstijd kan oplopen tot circa twee tot drie weken, daar zul je het even mee moeten doen!
Ja, dat weet ik. Maar hoopte dat er misschien al iets meer duidelijkheid was dus vandaar mijn vraag. Maar het heeft er inderdaad bijgestaan dus no worries;)

Pakket(je) zojuist ontvangen, voel me net een kind in een snoepwinkel!

Thnx :thumbs:

Terug
Naar boven