XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
aangezien dit van maandag is verwacht ik dus vandaag of morgen een mailtje?
Zoals gezegd zal je bestelling spoedig worden verzonden, we hebben deze week helaas nog niets kunnen versturen aangezien we een aantal werknemers missen en het magazijn omgegooid wordt.

In ieder geval ook mijn excuses voor de lange levertijd en de problemen rondom deze bestelling, bedankt voor je geduld :)

Laatst bewerkt:
geduld is een schone deugd naar het schijnt, toch is het wel mooi geweest maarja..er zit niets anders op dan wachten hé :)

• #2.184
geduld is een schone deugd naar het schijnt, toch is het wel mooi geweest maarja..er zit niets anders op dan wachten hé :)
Als je ergens anders alternatief materiaal zou vinden dat eerder geleverd kan worden mag je altijd annuleren, je betaling wordt dan volledig teruggestort.

Dan wacht ik nog altijd liever wat langer op het gerief dat ik wil, dan dat ik mij met 2derangs materiaal moet gaan bezig houden.

edit: moest het gewoon nog ff duren zou het fijn zijn van jullie om de gewichten en bankje gewoon al te sturen, dan kan ik toch al trainen...

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat de afmeting (diameter) van de (30mm) 20kg en 25kg schijven zijn. Zit er ook een verschil in diameter tussen de verschillende 20kg (30mm) schijven onderling (gietijzer,gripper/rubber/chroom)? Ik wil ze namelijk voor deadliften gebruiken, en het lijkt me handig als de halterstang niet te dicht bij de grond licht (zoals bij de 15kg schijven).

Tevens heb ik interesse in de Basic Line Squat Rack. Is het bij jullie bekend wat de afmeting van de spotters zijn (hoe diep zijn ze)? Kloppen de maten op jullie website (120x120x180 en 60kg)? Ik zag ook een rack bij helisports met hetzelfde artikelnr: bs-252. Echter vermelden zij het formaat: 135x112x162cm en 46kg. Ook ben ik benieuwd naar de binnen maat van dit rack (wat de maximum breedte is bij bankdrukken met spotters).

Beste Fitness Seller. Een tijdje terug heb ik bovenstaande vragen gemaild en in dit topic geplaatst. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Zou je alsnog even kunnen reageren?

• #2.187
Ik ben benieuwd wat de afmeting (diameter) van de (30mm) 20kg en 25kg schijven zijn. Zit er ook een verschil in diameter tussen de verschillende 20kg (30mm) schijven onderling (gietijzer,gripper/rubber/chroom)? Ik wil ze namelijk voor deadliften gebruiken, en het lijkt me handig als de halterstang niet te dicht bij de grond licht (zoals bij de 15kg schijven).

Tevens heb ik interesse in de Basic Line Squat Rack. Is het bij jullie bekend wat de afmeting van de spotters zijn (hoe diep zijn ze)? Kloppen de maten op jullie website (120x120x180 en 60kg)? Ik zag ook een rack bij helisports met hetzelfde artikelnr: bs-252. Echter vermelden zij het formaat: 135x112x162cm en 46kg. Ook ben ik benieuwd naar de binnen maat van dit rack (wat de maximum breedte is bij bankdrukken met spotters).
Afmetingen 30 mm halterschijven

Ik ga ervan uit dat de afmetingen gewoon kloppen, de breedte is 120 cm. Er staat momenteel geen model opgebouwd in onze beide showrooms dus ik kan het niet controleren.

Hoi Fitness Seller,

Zijn bij de Barbarian Lat Tower de stang en roeigreep inbegrepen?

grtz

Is het trouwens mogelijk onderdeeltjes van de Barbarian Cage te bestellen?
Afgelopen woensdag is mijn Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset geleverd en bij het in elkaar zetten is het bij de laptpull niet helemaal goed gegaan. De plastic vierkante dingetjes die aan de boven en onderkant zitten waren bij mij behoorlijk naar binnen gebogen en liepen erg aan. Ik heb ze toen proberen goed te buigen maar uiteindelijk heb ik ze allebei kapot gemaakt :(. Het gaat om deze dingen:

Yo, hier had ik zaterdag over gemaild maar tot dus ver nog niks over teruggehad.

Grtz.

• #2.192
Yo, hier had ik zaterdag over gemaild maar tot dus ver nog niks over teruggehad.

Grtz.
Die twee onderdelen zijn al toegestuurd, als ze vandaag niet meer geleverd worden kun je ze volgende week verwachten :) (als je hotmail gebruikt kan het zijn dat de mail in je ongewenste e-mail folder terecht is gekomen)

Nice!

Ongelooflijk, mijn status is gewijzigd naar verzonden.
God bestaat!

Dankjewel, ik hoop het ook. Anders is alles foutgegaan dat fout kon gaan. Of is dit een test om op jullie site te kunnen zetten: "en als alles tegenslaat, is de maximum levertijd 3maanden!"
:p

• #2.199
Dankjewel, ik hoop het ook. Anders is alles foutgegaan dat fout kon gaan. Of is dit een test om op jullie site te kunnen zetten: "en als alles tegenslaat, is de maximum levertijd 3maanden!"
:p
Als het bestelde toestel uitverkocht is kan dat gebeuren ja :) Je ontvangt wel een verbeterd model nu!

komen er ook nog eens cardio-apparaten in het assortiment?

Terug
Naar boven