Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nog nieuws omtrent bestelling nr 105549?

Nog nieuws omtrent bestelling nr. 105814? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
komen er ook nog eens cardio-apparaten in het assortiment?
Wellicht dat we in de loop van het jaar weer cardio toestellen zullen gaan verkopen, dat is echter nog niet zeker.

Nog nieuws omtrent bestelling nr 105549?
De dipping belt is nog altjid niet leverbaar, je kunt de status van artikelen ook zelf nakijken in de webshop.

Op dit moment is het niet duidelijk wanneer de dipping belt weer leverbaar zal zijn, als je de bestelling wil annuleren kun je de klantenservice hierover mailen.

Nog nieuws omtrent bestelling nr. 105814? :P
Die bestelling wordt nog verwerkt, nog niet zo lang trouwens :) Tijdens de bestelprocedure stond duidelijk aangegeven dat de verwerkingstijd momenteel circa twee tot drie weken is. Je ontvangt automatisch per e-mail bericht als de bestelling is verzonden.

Ben van plan om de Powertec Utility Bench incl. Leg Lift Attachment te bestellen bij jullie, is die bij jullie op vooraad?

• #2.205
Ben van plan om de Powertec Utility Bench incl. Leg Lift Attachment te bestellen bij jullie, is die bij jullie op vooraad?
Ja die is voorradig :)

Zoals ik in mijn post hierboven ook heb aangegeven staat de status van artikelen trouwens gewoon vermeld op de website.

Ja die is voorradig :)

Zoals ik in mijn post hierboven ook heb aangegeven staat de status van artikelen trouwens gewoon vermeld op de website.
Is dat de enigste bench die jullie hebben met een Leg Lift Attachment? Want die barbarian heeft dat volgens mij niet.

Ik heb deze woensdag een email gestuurd over bestelling 105691 , maar voorlopig nog geen antwoordt gehad. Dus vraag ik het hier eens.

Woensdag is er iemand langsgeweest van GLS om de verkeerd geleverde gewichten op te halen , maar nu vraag ik mij af wanneer ze mijn andere gewichten komen leveren ? Ik ben namelijk vanaf 13 februari t.e.m 22 februari op skivakantie.

is het ook mogelijk een maattabel van 50mm schijven te geven?

hoeveel 5kg's gaan er op een oly dumbbell per kant?

142eltv.jpg

• #2.211
Ik heb deze woensdag een email gestuurd over bestelling 105691 , maar voorlopig nog geen antwoordt gehad. Dus vraag ik het hier eens.

Woensdag is er iemand langsgeweest van GLS om de verkeerd geleverde gewichten op te halen , maar nu vraag ik mij af wanneer ze mijn andere gewichten komen leveren ? Ik ben namelijk vanaf 13 februari t.e.m 22 februari op skivakantie.
Die worden toegestuurd zodra de afhaling retour is gekomen, daar krijg je nog per e-mail bericht van. Als je niet aanwezig zou zijn als de halterschijven worden geleverd zal GLS waarschijnlijk bij de buren afleveren (aangezien het toch maar een klein pakketje betreft)

De afmetingen van de 50 mm halterschijven kun je hier zien, de schijfopname van de olympische dumbbells is zo'n 18 cm (per kant)

Gert Jan en FS bedankt!

de schijfopname van de olympische dumbbells is zo'n 18 cm (per kant)
met de 5kg rubber grippers kan er dus 40kg aangehangen worden. Hopelijk is die powerhook hoog genoeg dat er ook 10kg schijven aankunnen dan en dat die toch nog aan de bar gehangen kan worden. Anders moet ik 2 smalle hangertjes maken die ik al aan de bar kan hangen waar die powerhooks dan inkunnen :p

Vandaag werden de rest van de gewichten geleverd , veel sneller dan verwacht!
Thx voor de goeie service :thumbup:

Heb vorige week woensdag laten weten dat de verkeerd geleverde gewichte goed zijn ingepakt, heb echter nog niets vernomen van je klanten service of pakketjes dienst ... Het gaat omtrend bestelnr 105668.

Heb vorige week woensdag laten weten dat de verkeerd geleverde gewichte goed zijn ingepakt, heb echter nog niets vernomen van je klanten service of pakketjes dienst ... Het gaat omtrend bestelnr 105668.

Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd dat er enkele gewichten verkeerd werden geleverd en 2 dagen later zijn ze die al komen ophalen , en vandaag werden mijn andere gewichten geleverd. Jammer voor jou dat het zo lang duurt .

Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd dat er enkele gewichten verkeerd werden geleverd en 2 dagen later zijn ze die al komen ophalen , en vandaag werden mijn andere gewichten geleverd. Jammer voor jou dat het zo lang duurt .

Ik vind het heel erg k*t ja ! Nu kan ik nog steeds niet 100% trainen .. Het gaat hier wel om 50kg hoor ..

• #2.220
De opdracht voor afhaling is op 3 februari gegeven, is er nog niets afgehaald dan? Is er altijd iemand aanwezig op het afleveradres? Je zult toch echt gewoon nog even moeten afwachten ben ik bang...

Anders nog een mailtje sturen straks , misschien dat het dan wat vlugger gaat
Niet doen a.u.b ;)

Terug
Naar boven