AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De opdracht voor afhaling is op 3 februari gegeven, is er nog niets afgehaald dan? Is er altijd iemand aanwezig op het afleveradres? Je zult toch echt gewoon nog even moeten afwachten ben ik bang...

Bijna altijd ja. Als er niemand thuis is zou ik toch sowieso een briefje moeten ontvangen in de postbus.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Bijna altijd ja. Als er niemand thuis is zou ik toch sowieso een briefje moeten ontvangen in de postbus.
Bij afhaling niet geloof ik, dan wordt er normaal gesproken een afspraak gemaakt mocht de afhaling niet meteen lukken. Ik zal er nog eens achteraan gaan..

Niet doen a.u.b ;)[/QUOTE]
Ik probeer gewoon wat tips te geven hehe.
Ik ben trouwens heel tevreden over het powertec powerrack system ! zeker en vast een aanrader. Waarschijnlijk zal ik in de toekomst nog meer bij jullie bestellen :thumbup:

Bij afhaling niet geloof ik, dan wordt er normaal gesproken een afspraak gemaakt mocht de afhaling niet meteen lukken. Ik zal er nog eens achteraan gaan..

Heb nog niemand gezien / belletje gehad ;)

Edit : ik voel me genaaid... Artikel SF-0712 staat niet meer in jullie assortiment maar die moest nog geleverd worden ... Leuk :)

Laatst bewerkt:
  • #2.225
Heb nog niemand gezien / belletje gehad ;)

Edit : ik voel me genaaid... Artikel SF-0712 staat niet meer in jullie assortiment maar die moest nog geleverd worden ... Leuk :)
Hoezo voel je je genaaid... ? Er is toch al toegezegd dat het artikel zal worden nageleverd zodra het weer beschikbaar is, of niet? En anders ontvang je een vergelijkbare belt zoals bijvoorbeeld de Barbarian Dipping Belt die wel zeker weten zal terugkeren in ons assortiment.

Als een artikel de status niet leverbaar heeft kun je natuurlijk verwachten dat het niet geleverd zal worden hè ;) Mocht de status tijdens het verwerken van je bestelling zijn gewijzigd dan is dat onfortuinlijk, echter zoeken we dan natuurlijk gewoon een goede oplossing en anders kun je altijd nog het aankoopbedrag van de belt retour krijgen!

Laatst bewerkt:
Hoezo voel je je genaaid... ? Er is toch al toegezegd dat het artikel zal worden nageleverd zodra het weer beschikbaar is, of niet? En anders ontvang je een vergelijkbare belt zoals bijvoorbeeld de Barbarian Dipping Belt die wel zeker weten zal terugkeren in ons assortiment.

Als een artikel de status niet leverbaar heeft kun je natuurlijk verwachten dat het niet geleverd zal worden hè ;) Mocht de status tijdens het verwerken van je bestelling zijn gewijzigd dan is dat onfortuinlijk, echter zoeken we dan natuurlijk gewoon een goede oplossing en anders kun je altijd nog het aankoopbedrag van de belt retour krijgen!

Het is gewoon uit het assortiment, ik wist ook wel dat het niet leverbaar was ...

• #2.227
Het is gewoon uit het assortiment, ik wist ook wel dat het niet leverbaar was ...
Status niet leverbaar betekent dat het artikel niet voorradig is (niet leverbaar) en dat het niet bekend is wanneer het artikel weer beschikbaar zal zijn, als dat namelijk wel bekend is staat die verwachte levertijd gewoon aangegeven bij de productstatus.

Status niet leverbaar betekent dat het artikel niet voorradig is (niet leverbaar) en dat het niet bekend is wanneer het artikel weer beschikbaar zal zijn, als dat namelijk wel bekend is staat die verwachte levertijd gewoon aangegeven bij de productstatus.

Zoals ik al zei : het is uit het assortiment, ribbedebie, foetsjie.

Edit : Misschien is het zo duidelijker.

• #2.229
Zoals ik al zei : het is uit het assortiment, ribbedebie, foetsjie.

Edit : Misschien is het zo duidelijker.
Dat had je in je eerste post al gezegd ja en daar heb ik ook op gereageerd. Misschien kun je mijn reacties nog eens doorlezen? Wat is er niet duidelijk? :)

En anders ontvang je een vergelijkbare belt zoals bijvoorbeeld de Barbarian Dipping Belt die wel zeker weten zal terugkeren in ons assortiment.
Als je zo'n artikel (met status niet leverbaar) dus tóch besteld loop je dus het risico op een lange levertijd of dat het artikel inderdaad niet meer beschikbaar zal worden. Voor de PowerSports Dipping Belt is dit momenteel nog niet duidelijk, uit de webshop betekent niet direct uit het assortiment..

Laatst bewerkt:
  • #2.231
Laat ook maar :). Ik zal wel gewoon wachten op pakketjesdienst.
Kortom; je kunt gewoon blijven wachten op de belt of de vervangende Barbarian Dipping Belt, of de belt annuleren en het aankoopbedrag retour vragen - voor dat laatste zul je even de klantenservice moeten mailen

Ik heb interesse in de barbarian cage ,maar kan je met de lat-pulley ook makkelijk je triceps pakken?

Ik ben perto.

Zeer geachte klant,

De status van uw bestelling met bestelnummer 105814 is gewijzigd.

Nieuwe status: Verzonden

No way!

• #2.237
Zo ik heb ook is het 1 en ander besteld bij jullie, hopelijk gaat het allemaal goed:cool:,, ik laat het trouwens bij mijn opa en oma bezorgen omdat ik zelf weinig thuis ben. Maar het totale pakket zal wel rond de 70kg wegen wordt dat dan wel voor hun binnen gezet? Want ze zijn al best op leeftijd:P

Laatst bewerkt:
;)Wacht al dik drie weken op m,n bestelling is dat nog op jullie schema of vergeten jullie mij:) mijn bestelnummer is 105770 groeten van groent7

Terug
Naar boven