Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bij mij komen ze normaal vandaag leveren.. als het lukt met al de sneeuw op de wegen.
Zou natuurlijk de kers op de taart (of de druppel in de emmer, naar gelang van het relativeringsvermogen :))zijn moest dit nu ook uitgesteld worden :p

jaja, hij is in mijn bezit! Nog bezig dat cable-gedeelte ineen te knutselen en morgen dan eens beginnen trainen :)

Nog een vraag over bestelling nr 105758, in verwerking sinds 21januari. Wordt deze bijna verstuurd? Ik had er enkele dagen geleden een mail over gestuurd op jullie site, maar voorlopig nog geen antwoord.

@Fitness-seller: ik zoek dumbbells van rond de 40-50 kg. Zou een kleine 50mm dumbbell stang gevuld met 5kg schijven een beetje stabiel zijn? Alvast bedankt.

Ik heb nog steeds geen ophaaldienst gezien voor de verkeerde geleverde goederen ... Ik begin mijn geduld te verliezen hoor !

Is het voor Fitness-Seller geen idee om even geen nieuwe orders aan te nemen en eerst de huidige te verwerken..?

Nee, dat maakt ook niet uit, maar misschien kunnen klanten in de toekomst dan wel sneller worden geholpen...

heb ook maar weer eens wat besteld..

wat is de wachttijd momenteel ongeveer?
kleine dingen die gewoon met de tpg oid die duren even lang?

Misschien had ik het al eens gevraagd maar wanneer komt iDEAL bij jullie?
Scheelt jullie ook handelingen, we zitten reeds in 2010!

Nog een vraag over bestelling nr 105758, in verwerking sinds 21januari. Wordt deze bijna verstuurd? Ik had er enkele dagen geleden een mail over gestuurd op jullie site, maar voorlopig nog geen antwoord.

Ik ben ook al aan het wachten van 18januari.
Had ook gemaild maar geen antwoord gekregen.
Heb vorige week gewoon gebeld en zeide zen ze dat het nog een paar weken kon duren wegens veel orders en verhuis oid.
Dus nog maar wat wachten dan:sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.258
jaja, hij is in mijn bezit! Nog bezig dat cable-gedeelte ineen te knutselen en morgen dan eens beginnen trainen :)
Goedzo :)

Gisteren verzonden

@Fitness-seller: ik zoek dumbbells van rond de 40-50 kg. Zou een kleine 50mm dumbbell stang gevuld met 5kg schijven een beetje stabiel zijn? Alvast bedankt.
Dat zou geen probleem moeten zijn voor de 50 mm dumbbell bar!

Ik heb nog steeds geen ophaaldienst gezien voor de verkeerde geleverde goederen ... Ik begin mijn geduld te verliezen hoor !
Zoals gezegd is er op 3 februari al opdracht gegeven voor de afhaling, eerder deze week is hier nogmaals opdracht voor gegeven. Ik weet ook niet waarom deze nog niet heeft plaatsgevonden normaal gesproken gaat dit redelijk snel! Je zult toch echt gewoon even moeten afwachten, ik ga ervan uit dat de afhaling in de loop van de volgende week plaats zal vinden

Misschien had ik het al eens gevraagd maar wanneer komt iDEAL bij jullie?
Scheelt jullie ook handelingen, we zitten reeds in 2010!
Er is een nieuwe shop in ontwikkeling :)

Ik ben ook al aan het wachten van 18januari.
Had ook gemaild maar geen antwoord gekregen.
Heb vorige week gewoon gebeld en zeide zen ze dat het nog een paar weken kon duren wegens veel orders en verhuis oid.
Dus nog maar wat wachten dan:sad:
Afhankelijk van de bestelde producten is de verwerkingstijd nu inderdaad zo'n twee tot drie weken. Als je bestelling nog niet is verzonden is er wellicht een artikel niet voorradig of zal de verzending snel plaatsvinden!

Zoals gezegd is er op 3 februari al opdracht gegeven voor de afhaling, eerder deze week is hier nogmaals opdracht voor gegeven. Ik weet ook niet waarom deze nog niet heeft plaatsgevonden normaal gesproken gaat dit redelijk snel! Je zult toch echt gewoon even moeten afwachten, ik ga ervan uit dat de afhaling in de loop van de volgende week plaats zal vinden!
Dank je, maar je moet me toch ergens begrijpen :).

Ik heb op 22-01 een bestellling gedaan met bestelnummer 105838 maar hij staat nog steeds op word verwerkt, hebben jullie al enig zicht op wanneer hij verstuurd gaat worden?

Ik wil binnenkort (als allles meezit) de Powertec Utility Bench incl. Leg Lift Attachment bestellen en zie dat daar geen verzendkosten bij zitten, maar is het dan ook mogelijk dat ik een korting krijg als ik hem zelf kom ophalen bij jullie (als dat mogelijk is uiteraard)
grt.

Terug
Naar boven