groent7
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
CHD dumbbells, met name een hele set, hebben een langere levertijd vanwege de assemblage!
Ok thanx had het niet gelezen wacht geduldig af

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CHD dumbbells, met name een hele set, hebben een langere levertijd vanwege de assemblage!

Dat kan gewoonOok met een tricepsgreep of triceps touw bijvoorbeeld
Haha, twee weken verwerkingstijd is toch gewoon netjes zoals ook stond aangegeven tijdens de bestelprocedure (twee tot drie weken)![]()
@Fitness-seller: ik zoek dumbbells van rond de 40-50 kg. Zou een kleine 50mm dumbbell stang gevuld met 5kg schijven een beetje stabiel zijn? Alvast bedankt.
Dat maakt de wachttijd voor jou toch niet korterIs het voor Fitness-Seller geen idee om even geen nieuwe orders aan te nemen en eerst de huidige te verwerken..?
.heb ook maar weer eens wat besteld..
wat is de wachttijd momenteel ongeveer?
kleine dingen die gewoon met de tpg oid die duren even lang?

Misschien had ik het al eens gevraagd maar wanneer komt iDEAL bij jullie?
Scheelt jullie ook handelingen, we zitten reeds in 2010!

Nog een vraag over bestelling nr 105758, in verwerking sinds 21januari. Wordt deze bijna verstuurd? Ik had er enkele dagen geleden een mail over gestuurd op jullie site, maar voorlopig nog geen antwoord.

Goedzojaja, hij is in mijn bezit! Nog bezig dat cable-gedeelte ineen te knutselen en morgen dan eens beginnen trainen![]()

Gisteren verzondenNog een vraag over bestelling nr 105758, in verwerking sinds 21januari. Wordt deze bijna verstuurd? Ik had er enkele dagen geleden een mail over gestuurd op jullie site, maar voorlopig nog geen antwoord.
Dat zou geen probleem moeten zijn voor de 50 mm dumbbell bar!@Fitness-seller: ik zoek dumbbells van rond de 40-50 kg. Zou een kleine 50mm dumbbell stang gevuld met 5kg schijven een beetje stabiel zijn? Alvast bedankt.
Zoals gezegd is er op 3 februari al opdracht gegeven voor de afhaling, eerder deze week is hier nogmaals opdracht voor gegeven. Ik weet ook niet waarom deze nog niet heeft plaatsgevonden normaal gesproken gaat dit redelijk snel! Je zult toch echt gewoon even moeten afwachten, ik ga ervan uit dat de afhaling in de loop van de volgende week plaats zal vindenIk heb nog steeds geen ophaaldienst gezien voor de verkeerde geleverde goederen ... Ik begin mijn geduld te verliezen hoor !
Er is een nieuwe shop in ontwikkelingMisschien had ik het al eens gevraagd maar wanneer komt iDEAL bij jullie?
Scheelt jullie ook handelingen, we zitten reeds in 2010!

Afhankelijk van de bestelde producten is de verwerkingstijd nu inderdaad zo'n twee tot drie weken. Als je bestelling nog niet is verzonden is er wellicht een artikel niet voorradig of zal de verzending snel plaatsvinden!Ik ben ook al aan het wachten van 18januari.
Had ook gemaild maar geen antwoord gekregen.
Heb vorige week gewoon gebeld en zeide zen ze dat het nog een paar weken kon duren wegens veel orders en verhuis oid.
Dus nog maar wat wachten dan![]()
Dank je, maar je moet me toch ergens begrijpenZoals gezegd is er op 3 februari al opdracht gegeven voor de afhaling, eerder deze week is hier nogmaals opdracht voor gegeven. Ik weet ook niet waarom deze nog niet heeft plaatsgevonden normaal gesproken gaat dit redelijk snel! Je zult toch echt gewoon even moeten afwachten, ik ga ervan uit dat de afhaling in de loop van de volgende week plaats zal vinden!
.