MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hebben jullie ook een Belgisch rekeningnummer of moet ik een internationale overschrijving doen?
Greetz

Heb zojuist een bestelling gedaan (Internationaal) met als mededeling 106053 + naam.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Ik heb op 22-01 een bestellling gedaan met bestelnummer 105838 maar hij staat nog steeds op word verwerkt, hebben jullie al enig zicht op wanneer hij verstuurd gaat worden?

Ik wil binnenkort (als allles meezit) de Powertec Utility Bench incl. Leg Lift Attachment bestellen en zie dat daar geen verzendkosten bij zitten, maar is het dan ook mogelijk dat ik een korting krijg als ik hem zelf kom ophalen bij jullie (als dat mogelijk is uiteraard)
grt.
Je bestelling wordt sinds 26 januari verwerkt en zal waarschijnlijk komende week worden verzonden.

Bij alle artikelen/bestellingen zitten verzendkosten, ook bij de Powertec Utility Bench. Als je tijdens de bestelprocedure voor de optie afhalen kiest worden er uiteraard geen verzendkosten berekend.

Hebben jullie ook een Belgisch rekeningnummer of moet ik een internationale overschrijving doen?
Greetz

Heb zojuist een bestelling gedaan (Internationaal) met als mededeling 106053 + naam.
Internationale overschrijving inderdaad. Je bedoelt denk ik dat je de betaling hebt gedaan met die mededeling? Dat is voldoende, je ontvangt automatisch per e-mail een bevestiging als de betaling is ontvangen. Hou er rekening mee dat internationale overschrijvingen enkele werkdagen in beslag kunnen nemen.

Ik heb op 25 januari een bestelling geplaatst, Bestelnummer: 105869
hebben jullie al enig idee wanneer het verzonden gaat worden?

Is het misschien mogelijk om bestelde goederen die juist geleverd zijn in te ruilen tegen andere goederen?

Ik heb zojuist mijn bestelde bokszak binnengekregen maar deze is me te klein. Kan er iets geregeld worden dat ik een nieuwe bokszak kan bestellen en dat de oude dan terug kan worden meegenomen?

Vraagje over bestelling 105758. Het wordt morgen naar een ander adres gestuurd dan naar het verzendadres. Daarvoor is vandaag gebeld naar de persoon die daar woont. Het is een adres dat ook op mijn account staat, maar waar het dus niet moet zijn. Ik heb nog eens mijn bestelling gecontroleerd en ik heb de gegevens wel degelijk juist ingegeven. Kan dit nog veranderd worden, want het is wel wat ongemakkelijk zo.

Hoe staat het met bestelnummer 105872?

ook nog een klein vraagje

kleine bestellingen zoals t-bar adaptor en olympische dumbbells en andere kleine accessoires

worden die ook pas na enkele weken wachten geleverd ?

• #2.268
Ik heb op 25 januari een bestelling geplaatst, Bestelnummer: 105869
hebben jullie al enig idee wanneer het verzonden gaat worden?
Zoals gezegd verwerkingstijd circa drie weken, ga ervan uit dat deze bestelling in de loop van deze week nog wordt verzonden!

Is het misschien mogelijk om bestelde goederen die juist geleverd zijn in te ruilen tegen andere goederen?

Ik heb zojuist mijn bestelde bokszak binnengekregen maar deze is me te klein. Kan er iets geregeld worden dat ik een nieuwe bokszak kan bestellen en dat de oude dan terug kan worden meegenomen?
Die bokszak zul je dan zelf retour moeten sturen, dit kan binnen zeven dagen.

Vraagje over bestelling 105758. Het wordt morgen naar een ander adres gestuurd dan naar het verzendadres. Daarvoor is vandaag gebeld naar de persoon die daar woont. Het is een adres dat ook op mijn account staat, maar waar het dus niet moet zijn. Ik heb nog eens mijn bestelling gecontroleerd en ik heb de gegevens wel degelijk juist ingegeven. Kan dit nog veranderd worden, want het is wel wat ongemakkelijk zo.
Nogmaals, mail voor zulke dingen aub naar de klantenservice!

Ik zie dat je voor deze bestelling inderdaad een ander afleveradres dan factuuradres hebt opgegeven, normaal gesproken wordt er echter altijd naar het opgegeven afleveradres verzonden! Is dat nu niet gebeurd dan? Stuur even een duidelijke mail naar de klantenservice.

Kon je de leverancier niet zelf het nieuwe afleveradres doorgeven toen deze telefonisch contact heeft opgenomen? Het telefoonnummer dat is doorgegeven aan de leverancier is het telefoonnummer zoals jij dat hebt opgegeven (ik neem aan het jouwe).

Hoe staat het met bestelnummer 105872?
Status wordt verwerkt..

ook nog een klein vraagje

kleine bestellingen zoals t-bar adaptor en olympische dumbbells en andere kleine accessoires

worden die ook pas na enkele weken wachten geleverd ?
Alle bestellingen hebben momenteel een verwerkingstijd die kan oplopen tot circa drie weken

Ik zie dat je voor deze bestelling inderdaad een ander afleveradres dan factuuradres hebt opgegeven, normaal gesproken wordt er echter altijd naar het opgegeven afleveradres verzonden! Is dat nu niet gebeurd dan? Stuur even een duidelijke mail naar de klantenservice.

Kon je de leverancier niet zelf het nieuwe afleveradres doorgeven toen deze telefonisch contact heeft opgenomen? Het telefoonnummer dat is doorgegeven aan de leverancier is het telefoonnummer zoals jij dat hebt opgegeven (ik neem aan het jouwe).
Geen idee, ik heb gewoon te horen gekregen dat de leverancier gebeld heeft naar het nummer van het factuuradres en dat ze het daar ook zouden komen afzetten. De persoon die daar opgenomen heeft wist van niets en heeft er maar mee ingestemd. Ondertussen kan ik de leverancier natuurlijk niet meer bereiken.

Laatst bewerkt:
Die warrior benchpress zijn dat officiele afmetingen die erop komen, aangezien er bij staat dat het wedstrijd halterbank is ? iig nice is volgens mij de enige fatsoenlijke halterbank verkrijgbaar in NL voor zover ik weet.

GLS heeft de verkeerd geleverde goederen vandaag komen ophalen :).

Enig idee wanneer deze verzonden gaat worden?

105941 (Wordt verwerkt)

• #2.273
Enig idee wanneer deze verzonden gaat worden?

105941 (Wordt verwerkt)
Die bestelling wordt nu twee weken verwerkt, waarschijnlijk zal deze in de loop van de volgende week verzonden worden. Dit kan ik op voorhand echter niet precies aangeven! Je ontvangt vanzelf per e-mail een bevestiging als de bestelling is verzonden.

Laatst bewerkt:
Ik had al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen dus probeer het hier maar.

Het gaat om bestelling 105862, die is verzonden maar ik heb alleen het Basic Line Free Rack ontvangen, maar er zou ook nog een Barbarian Line Flat Bench geleverd moeten worden. Nu had ik al gelezen dat het kan voorkomen dat pakketjes van een levering gescheiden raken bij de koeriersdienst maar ik kan nergens op die hele sticker terug vinden of er nog een pakketje bij zou horen of wat dan ook. Als ik bij gls-group.eu die TrackID invul ziet het er ook niet echt naar uit dat er nog een pakketje zou moeten zijn???

Hebben jullie misschien twee aparte zendingen gemaakt oid waardoor die trackID maar een parceel aangeeft? En ja, mijn moeder had het pakketje in ontvangst genomen en die had geen flauw idee wat er nou weer voor de deur stond dus controle bij aflevering... niet echt.

• #2.275
Ik had al een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen dus probeer het hier maar.

Het gaat om bestelling 105862, die is verzonden maar ik heb alleen het Basic Line Free Rack ontvangen, maar er zou ook nog een Barbarian Line Flat Bench geleverd moeten worden. Nu had ik al gelezen dat het kan voorkomen dat pakketjes van een levering gescheiden raken bij de koeriersdienst maar ik kan nergens op die hele sticker terug vinden of er nog een pakketje bij zou horen of wat dan ook. Als ik bij gls-group.eu die TrackID invul ziet het er ook niet echt naar uit dat er nog een pakketje zou moeten zijn???

Hebben jullie misschien twee aparte zendingen gemaakt oid waardoor die trackID maar een parceel aangeeft? En ja, mijn moeder had het pakketje in ontvangst genomen en die had geen flauw idee wat er nou weer voor de deur stond dus controle bij aflevering... niet echt.
Dat mailtje is gisteren ontvangen en in behandeling genomen, eventjes geduld aub :) Je zult na het weekend wel worden ingelicht.

De Barbarian Flat Bench is overigens al een tijdje niet meer leverbaar hoor, dus ik ga ervan uit dat die inderdaad niet is meegestuurd en zal worden nageleverd zodra die weer leverbaar is! Wacht de reactie van de klantenservice even af..

Laatst bewerkt:
Dat mailtje is gisteren ontvangen en in behandeling genomen, eventjes geduld aub :) Je zult na het weekend wel worden ingelicht.

De Barbarian Flat Bench is overigens al een tijdje niet meer leverbaar hoor, dus ik ga ervan uit dat die inderdaad niet is meegestuurd en zal worden nageleverd zodra die weer leverbaar is! Wacht de reactie van de klantenservice even af..
Okee.

Maar mag hopen dat je het fout hebt wat de Flat Bench betreft want die heeft op het moment van bestelling tot nu gewoon als 'op voorraad' gestaan. Als ik nu kijk staat ie als 'momenteel niet leverbaar', maar in mijn bestelling staat die ook nog altijd als 'op voorraad' dus ik neem aan dat die ook gewoon verzonden is, maar zoals je al zei, ik zal het mailtje eventjes afwachten;)

• #2.277
Okee.

Maar mag hopen dat je het fout hebt wat de Flat Bench betreft want die heeft op het moment van bestelling tot nu gewoon als 'op voorraad' gestaan. Als ik nu kijk staat ie als 'momenteel niet leverbaar', maar in mijn bestelling staat die ook nog altijd als 'op voorraad' dus ik neem aan dat die ook gewoon verzonden is, maar zoals je al zei, ik zal het mailtje eventjes afwachten;)
Dan zal die bank in de tussentijd uitverkocht zijn geraakt, is nu in ieder geval al een tijdje niet meer leverbaar.

Fitness-seller,
Ik ben op zoek naar iets om vast te maken rond mijn enkels zodat ik lying leg curls kan doen via de kabels van mijn lattower.
Moet wel iets zijn wat genoeg gewicht kan dragen dus. Ik dacht dat ik het ooit eens op jullie site had gezien, maar vind het nu toch niet meer ???
Hier is een schraal voorbeeldplaatje moest mijn uitleg niet zo duidelijk zijn.

leg-curls-exercise.jpg
Het zwarte gedeelte zoek ik dus, zodat ik het kan bevestigen aan een kabel. Merci!

• #2.279
Fitness-seller,
Ik ben op zoek naar iets om vast te maken rond mijn enkels zodat ik lying leg curls kan doen via de kabels van mijn lattower.
Moet wel iets zijn wat genoeg gewicht kan dragen dus. Ik dacht dat ik het ooit eens op jullie site had gezien, maar vind het nu toch niet meer ???
Hier is een schraal voorbeeldplaatje moest mijn uitleg niet zo duidelijk zijn.

Het zwarte gedeelte zoek ik dus, zodat ik het kan bevestigen aan een kabel. Merci!
Voetband Nylon
Voetband Leer

@ fitness seller

Als ik op jullie site inlog met mijn account en ik wil ergens anders op klikken (bijv. "Krachtstations") dan wordt ik terug gezet naar het inlogscherm ???
En als ik ingelogt in mijn winkelwagen kom en dan op "Winkel wagen bewerken" klik of ergens anders, dan wordt ik ook terug gezet naar het inlogscherm ???

Zou toch graag een Barbarian cage willen bestellen, maar hoe het nu loopt gaat dat niet lukken :(

Ik weet niet, doe ik iets verkeerd of ligt het probleem bij de website ?
(Of komt het probleem vaker voor?)

Hoor het wel,

Vriendelijke groet,
Sander.

Terug
Naar boven