AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
@ fitness seller

Als ik op jullie site inlog met mijn account en ik wil ergens anders op klikken (bijv. "Krachtstations") dan wordt ik terug gezet naar het inlogscherm ???
En als ik ingelogt in mijn winkelwagen kom en dan op "Winkel wagen bewerken" klik of ergens anders, dan wordt ik ook terug gezet naar het inlogscherm ???

Zou toch graag een Barbarian cage willen bestellen, maar hoe het nu loopt gaat dat niet lukken :(

Ik weet niet, doe ik iets verkeerd of ligt het probleem bij de website ?
(Of komt het probleem vaker voor?)

Hoor het wel,

Vriendelijke groet,
Sander.
Nog niet eerder gehoord, ik ben bang dat het aan je browser ligt. Probeer de cookies eens te verwijderen of een andere browser te gebruiken.

Mooi, ga ik direct ook bestellen. Is er een groot verschil tussen beide modellen? En qua stevigheid? Kan dit grote gewichten aan?
De leren voetband is steviger en heeft een zacht beklede binnenkant, over de exacte belastbaarheid durf ik niets te zeggen. Deze voetbanden zijn niet direct bedoeld voor serieuze zware krachttraining ;)

Wedstrijduitvoering slaat op de kwaliteit en belastbaarheid.

Afmetingen (BxDxH): ca. 124 x 140 x 90/120 cm

Is er inmiddels al wat bekend over het bankje van bestelling 105862?

Niet dat ik ongeduldig ben, mij gaat het meer om het feit dat er dus ergens een bankje rond zwerft dat blijkbaar niet met die TrackID gelinked staat aan het andere product van de bestelling dat wel binnen is (van de zelfde bestelling).

Dus ja, ik zou graag toch wel willen weten of dat bankje met een ander TrackID is verzonden, of het uberhaupt is verzonden (mag aannemen van wel?) of dat het straks ergens voor 2 maanden in een stalling van GLS staat (ja, ik heb al veel leuke ervaringen met GLS, vandaar die optie).

• #2.285
Is er inmiddels al wat bekend over het bankje van bestelling 105862?

Niet dat ik ongeduldig ben, mij gaat het meer om het feit dat er dus ergens een bankje rond zwerft dat blijkbaar niet met die TrackID gelinked staat aan het andere product van de bestelling dat wel binnen is (van de zelfde bestelling).

Dus ja, ik zou graag toch wel willen weten of dat bankje met een ander TrackID is verzonden, of het uberhaupt is verzonden (mag aannemen van wel?) of dat het straks ergens voor 2 maanden in een stalling van GLS staat (ja, ik heb al veel leuke ervaringen met GLS, vandaar die optie).
De pakketstatus is opgevraagd, zodra de terugkoppeling van GLS er is ontvang je bericht van de klantenservice (waarschijnlijk vandaag nog). Ik geloof dat ik dat zaterdag echter ook al had aangegeven ;)

Laatst bewerkt:
Beste fitnessseller is er al wat bekend wanneer order 105770 verzonden gaat worden? Groeten groent7

Nou, het verhaal met het bankje is opgelost haha:p

Anyway, ik hoop binnen 2 maanden mijn eigen huisje te hebben en aangezien ik dan geen zeurende ouders heb wil ik waarschijnlijk het Barbarian Line Half Rack aanschaffen.

Daarbij staat dus dat er speciaal voor de Barbarian Multi Bench een bevestigingspunt op zit. Geldt dit ook voor de Warrior Multi bench of alleen voor de 'klassieke' uitvoering?

• #2.290
Nou, het verhaal met het bankje is opgelost haha:p

Anyway, ik hoop binnen 2 maanden mijn eigen huisje te hebben en aangezien ik dan geen zeurende ouders heb wil ik waarschijnlijk het Barbarian Line Half Rack aanschaffen.

Daarbij staat dus dat er speciaal voor de Barbarian Multi Bench een bevestigingspunt op zit. Geldt dit ook voor de Warrior Multi bench of alleen voor de 'klassieke' uitvoering?
Dat is voor de nieuwe modellen, vooralsnog dus enkel de Barbarian Warrior Multi Bench.

Dat is voor de nieuwe modellen, vooralsnog dus enkel de Barbarian Warrior Multi Bench.
Oh, nog beter:cool:

PS Maar misschien een idee om dat aan te passen? Hoewel op de afbeelding inderdaad een Warrior MB staat afgebeeld, maar door de tekst kreeg ik de indruk dat het om de 'klassieke' MB ging;)

hey!

Ik heb een powercage + bankje, matjes etc. besteld.
Ik denk dat het geheel wel onder de 200kg blijft.
Komt een koerier zonder afspraak het dan brengen?:)

hey!

Ik heb een powercage + bankje, matjes etc. besteld.
Ik denk dat het geheel wel onder de 200kg blijft.
Komt een koerier zonder afspraak het dan brengen?:)

Wijze van verzending
Kleine en lichte artikelen worden per pakketdienst verstuurd. Grote apparatuur en bestellingen met onderdelen boven 40 kg worden door een expeditiebedrijf na telefonisch overleg geleverd.

Jep ik zie het nu ook staan, bedankt:thumbs:

Ben trouwens de gewichten van de DB's vergeten dus het komt makkelijk over de 200kg:P

Nou goed niks gevraagd:D

Gistere is de status van mijn bestelling ook gewijzigt naar verzonden, ben benieuwt wanneer het aankomt:D

Beste fitnessseller is er al wat bekend wanneer order 105854 verzonden gaat worden aub ? Via e-mail 2 weken geleden een bericht teruggekregen dat dit binnen de 2 weken zou zijn :-) ?? besteld op 24 januari 2010.

Laatst bewerkt:
Fitness-seller,

Is de lat station apart te bestellen voor de Barbarian Power Cage?

Bijvoorbeeld, dat ik een Power Cage heb zonder lat station, maar dat ik later toch die erbij wil hebben.

• #2.300
Beste fitnessseller is er al wat bekend wanneer order 105854 verzonden gaat worden aub ? Via e-mail 2 weken geleden een bericht teruggekregen dat dit binnen de 2 weken zou zijn :-) ?? besteld op 24 januari 2010.
Zal normaal gesproken in de loop van de volgende week verzonden moeten worden!

Fitness-seller,

Is de lat station apart te bestellen voor de Barbarian Power Cage?

Bijvoorbeeld, dat ik een Power Cage heb zonder lat station, maar dat ik later toch die erbij wil hebben.
Dat is normaal gesproken helaas niet mogelijk, omdat modellen kunnen veranderen kunnen wij helaas niet garanderen dat een onderdeel zoals het lat station altijd zal passen op een ouder rack!

Terug
Naar boven