Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Leg Lift Attachment http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p404_Powertec-Leg-Lift-Accessory.html
Kunnen daar echt alleen maar 50 mm schijven op, of kun je een adapter o.i.d. verwijderen dat er ook 30 mm schijven op kunnen?
Ik heb hem ook en heb even voor je gekeken, volgens mij zit de stang waar de gewichten opgaan vast gelast, er kan dus alleen 50mm op.
Zo te zien (ben geen techneut) is het geen 50mm adapter die je er makkelijk afhaalt.
Voor 100% zekerheid toch maar even afwachten wat FS zelf zegt.
Oke, bedankt in ieder geval. Misschien is het ook wel logisch dat het een stang van 50mm is want er moet max. 90 kg op kunnen. Ik wil het weten want ik heb (nog) geen gewichten met 51 mm boring.
Ik heb nu zo'n ding van Marcy en daar gaat 30mm op en zit nu met het probleem dat met slechts 50kg erop de gewichtstang langzaamaan aan het verbuigen is zodat ik binnenkort een stoot gewichten op mijn rug kan verwachten als ik mijn hams aan het trainen ben... (krak!)

Op dit moment is het helaas nog niet duidelijk wanneer de Powertec Leg Lift Accessory weer leverbaar zal zijn.Zie net dat de Powertec Utility Bench incl. Leg Lift Attachment momenteel niet leverbaar is hebben jullie enig idee wanneer die weer leverbaar is?
Enkel 50 mmDie Leg Lift Attachment http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p404_Powertec-Leg-Lift-Accessory.html
Kunnen daar echt alleen maar 50 mm schijven op, of kun je een adapter o.i.d. verwijderen dat er ook 30 mm schijven op kunnen?
hey fitness seller,
Wanneer zijn deze dumbbells weer leverbaar?
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p79_Gietijzeren-Dumbbell-Set-2-x-15kg.html
hoor het graag.
De Barbarian Power Cage wordt pas weer over circa twee weken verwacht. Misschien kun je je order beter annuleren, stuur daarvoor even een mailtje met je bankgegevens!Is er al enig zicht op de verwerking van order 105872? Als deze niet geleverd kan worden binnen afzienbare tijd, zeg 2 weken, zou ik dat graag horen.
Alles loopt momenteel juist via het Duitse magazijn omdat het nieuwe magazijn in Sittard nog niet gebruiksklaar isMijne staat er al vanaf 25 januari... Is er geen mogelijkheid dat jullie spullen via de duitse leveraar kunnen krijgen, die hebben namelijk wel alles op voorraad. Redelijk belachelijk trouwens dat er mensen al zo lang wachten, en jullie er schijnbaar steeds langer over doen om alles te leveren maar niets naar de klant toe doen om ze tegemoed te komen.
De meeste bestellingen worden gewoon binnen twee tot drie weken verzonden maar daar hoor je hier natuurlijk niets van
Alleen wanneer artikelen niet direct beschikbaar zijn duurt het langer.Die orders zullen waarschijnlijk allemaal deze week verzonden worden, na circa 3 weken verwerkingstijd zoals ook overal staat aangegeven.
De Barbarian Power Cage wordt pas weer over circa twee weken verwacht. Misschien kun je je order beter annuleren, stuur daarvoor even een mailtje met je bankgegevens!
Alles loopt momenteel juist via het Duitse magazijn omdat het nieuwe magazijn in Sittard nog niet gebruiksklaar isDe meeste bestellingen worden gewoon binnen twee tot drie weken verzonden maar daar hoor je hier natuurlijk niets van
Alleen wanneer artikelen niet direct beschikbaar zijn duurt het langer.
Waar zeg ik dan dat dat snel is?
Uiteraard zien wij ook zo spoedig mogelijk de levertijden van drie werkdagen terug maar dit is momenteel gewoon niet mogelijk.Die orders zullen waarschijnlijk allemaal deze week verzonden worden, na circa 3 weken verwerkingstijd zoals ook overal staat aangegeven.
De Barbarian Power Cage wordt pas weer over circa twee weken verwacht. Misschien kun je je order beter annuleren, stuur daarvoor even een mailtje met je bankgegevens!
Alles loopt momenteel juist via het Duitse magazijn omdat het nieuwe magazijn in Sittard nog niet gebruiksklaar isDe meeste bestellingen worden gewoon binnen twee tot drie weken verzonden maar daar hoor je hier natuurlijk niets van
Alleen wanneer artikelen niet direct beschikbaar zijn duurt het langer.
Omdat de verwerkingstijd momenteel circa drie weken is en het artikel over circa twee weken wordt verwachtWaarom staat er op de website dan dat ie op voorraad is?
http://www.fitness-seller.nl/produc...Cage-incl--Multi-Bench---145kg-Halterset.html
Actuele status: op voorraad[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Annuleren lijkt me ook geen optie want dan komt dat spul nooit, dan beter wachten. Maar ik vind de werkwijze wat slordig, misschien komt het door de verhuizing want voorheen vond ik de service van fitness-seller wel goed. Anyway, 5 weken wachten vind ik toch wel erg lang..

Een hele set CHD dumbbells zie ik, die zal waarschijnlijk deze week nog verzonden worden!