MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Omdat de verwerkingstijd momenteel circa drie weken is en het artikel over circa twee weken wordt verwacht :)

Tja, wellicht kun je ergens anders een alternatief rack vinden... dan is annuleren wel een optie.

En hoe zit het met hert soortgelijke rack van Powertec, is die wel ASAP leverbaar? Anyway, een verwerkingstijd van 3 weken vond ik niet erg, maar ik wacht nu al 5 weken, en je verteld me nu dus gewoon dat ik nog eens 3 weken moet wachten... Het is dat jullie de enige in het hele ****ing noordelijk halfrond zijn die die barbarian spullen verkopen en dat ik dus geforceerd ben te wachten, maar anders had ik het al wel ergens anders gehaald.

Dan bedoel ik deze...
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p407_Powertec-Power-Rack-System-incl--Utility-Bench---145kg-Halterset.html

Laatst bewerkt:
Als je op het moment van de bestelling iets bestelt dat in voorraad is, dan heb je toch ook zekerheid dat je dat onderdeel krijgt zonder te moeten wachten op een nieuwe lading van dat product indien het bv. 2 weken later niet meer op voorraad is? ondanks de verwerkingstijd van 3 weken? (oke dat klonk even ingewikkeld maar khoop dat je me begrijpt :p) Ik heb namelijk bij bestelling 105994 een roeigreep besteld, die was op moment van bestelling in voorraad, en de laatste weken ook nog wel. Nu is hij niet meer in voorraad, ik hoop dat ik niet nog 2 weken extra moet wachten? Bestelling wordt al ongeveer 3 weken verwerkt nu.

mvg

Hi,

Wat ik me afvroeg, komen er in de toekomst ook combinaties met het warrior verstelbaar bankje? zoals bv. een free rack met het warrior bankje, etc. misschien aan een voordeligere prijs zoals het nu is met het ander bankje?
- Zijn er nog gravity boots te bestellen? Zie ze niet op de site staan?
-Komen er in de toekomst misschien apparte spotters/safety's van barbarian ofzo, die je bij je free rack kan zetten, zodat degene die geen plaats in een kamer hebben om een powerrack of squatrack te zetten, deze kunnen zetten en dus opbergen?

Greetz

David

Oh ja, en voor de ongeduldigen hier : Geduld is een mooie deugd (gezegde in de vlaanders), ik ben er zeker van eens je je grief binnen hebt, dat je
wel akkoord zal gaan, dat het lange wachten toch de moeite loont!

Laatst bewerkt:
"De status van uw bestelling met bestelnummer 106044 is gewijzigd.

Nieuwe status: Verzonden"

:eek: :yarly::bow2:

De verhuis duurt nu al meer dan 3 maanden. Wanneer kunnen we de reeds betaalde spullen opnieuw op ietswat normale levertijden verwachten?

hoelang duurt t normaal gesproken voor je spullen aan komen nadat de status op verzonden is gezet? wacht er inmiddels ook al 5 weken op.

Trouwens, jullie zijn niet telefonisch bereikbaar, dat mag je ook wel even van de website halen...

De verhuis duurt nu al meer dan 3 maanden. Wanneer kunnen we de reeds betaalde spullen opnieuw op ietswat normale levertijden verwachten?

3 maanden? :orly:

Post van 24mrt2008...

Tevens staan er, wanneer de drukte rondom deze verhuizing voorbij is, de komende maanden ook nog andere grote veranderingen gepland; nieuwe betaalsystemen, een GROTE uitbreiding van ons assortiment en veel verbeteringen achter de schermen!

edit tot nader te ontvangen materiaal

Laatst bewerkt:
Gaat goed zie ik wel:thumbdown::scratch:

Heb eindelijk mn bestelling binnen maar er mist de helft???
terwijl het wel op voorraad was...:mad:

Heb daarnet 3 van de 4 achterstallige objecten ontvangen :).

Waarom? Hoe lang wacht je al op je spullen?

bijna 4 weken, voor een ez bar en 50mm adapters.. 2 kleine dingetjes die zo met de post mee kunnen en dus geen transport oid hoeven??? en het was beide op voorraad stond er (staat er nu ook nog steeds)

Heb al voor ruim €2100+ bij ze besteld maar de snelheid van ze is gewoon ronduit baggertraag. hoop dat hier snel wat aan gedaan word. en dat ze gewoon open zijn tegen de klanten... als iets op voorraad hoeft dat niet lang te duren voordat het weg kan... zeker kleine bestellingen die met de tpg/dhl/ext kunnen.

mensen weeeeeeken laten wachten willen ze gewoon niet... ja ok druk en verhuizing... huur dan gewoon personeel in! zodat de verkoop/klanten er geen last van hebben....verkoop en klanten zijn het belangrijkste lijkt me.
Buitendat duurt die verhuizing ook een half mensenleven lijkt het.

Bij mn vorige bestelling had ik ook problemen...:mad: ronduit gevaarlijk... ja nu gaan ze het erbij zetten dat je het moet aandraaien:rolleyes:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/fitness-seller-nl-120446/index92.html#post4309517

Maar goed dat is mijn mening... neem een voorbeeld aan Body en Fitshop zou ik zeggen... Service en snelheid is ronduit top!:thumbs::bow2::bow:

Laatst bewerkt:
bijna 4 weken, voor een ez bar en 50mm adapters.. 2 kleine dingetjes die zo met de post mee kunnen en dus geen transport oid hoeven??? en het was beide op voorraad stond er (staat er nu ook nog steeds)

Heb al voor ruim €2100+ bij ze besteld maar de snelheid van ze is gewoon ronduit baggertraag. hoop dat hier snel wat aan gedaan word. en dat ze gewoon open zijn tegen de klanten... als iets op voorraad hoeft dat niet lang te duren voordat het weg kan... zeker kleine bestellingen die met de tpg/dhl/ext kunnen.

mensen weeeeeeken laten wachten willen ze gewoon niet... ja ok druk en verhuizing... huur dan gewoon personeel in! zodat de verkoop/klanten er geen last van hebben....verkoop en klanten zijn het belangrijkste lijkt me.
Buitendat duurt die verhuizing ook een half mensenleven lijkt het.
Eens. Het punt is dat ze gewoon niet zeggen waarom de spullen zo laat aankomen. 2 tot 3 weken verwerkingstijd, oké, maar als een verhuis meer dan 3 maanden duurt is het toch normaal dat mensen vragen gaan stellen. Inmiddels worden de verwerkingstijden voor producten die op voorraad zijn maar langer en langer. Eens er dan iets aankomt moet je dikwijls nog wachten op de andere helft van de bestelling. Lijkt me niet dat er echt verteld wordt waar nu juist de problemen liggen.

Iets anders wat me stoort is dat als de verwerkingstijd van 3 weken verstreken is je nog bijna afgesnauwd of genegeerd wordt omdat je het op deze site zet. Zoiets moet dan zogezegd met "de klantenservice" geregeld worden. Mss eens een goed idee voor "de klantenservice" om klanten zelf te verwittigen dat ze de ruime verwerkingstermijn van 3 weken niet kunnen nakomen, ipv gepiqueerd te reageren omdat anderen er via deze weg lucht van krijgen.

Wat service betreft is dit toch wel een dikke onvoldoende wat mij betreft. Het is een beetje dat ze de enigen zijn met zo'n uitgebreid assortiment, anders was ik allang overgeschakeld op een andere webshop.

Laatst bewerkt:
Wat is nu je punt? Mijn bestellingen van 3 maanden tijd hadden ook al vertraging owv de verhuizing. Ik zie ook niks in die post staan wat mijn post tegenspreekt.

Mijn punt is dat ze zogezegd al 2 jaar aan het verhuizen zijn ... onzin natuurlijk. Tenzij ze het magazijn daar eigenhandig
aan het bouwen zijn. Ze houden de mensen gewoon aan het lijntje.

Laatst bewerkt:
Mijn punt is dat ze zogezegd al 2 jaar aan het verhuizen zijn ... onzin natuurlijk. Tenzij ze het magazijn daar eigenhandig

Ik had hem verkeerd gelezen. Irritatie omdat ik mijn bestelling niet op tijd binnenkrijg :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.340
Gaat goed zie ik wel:thumbdown::scratch:

Heb eindelijk mn bestelling binnen maar er mist de helft???
terwijl het wel op voorraad was...:mad:
Is de bestelling per pakketdienst verzonden? Dan kan het zijn dat deze bij de pakketdienst gescheiden is geraakt. Dit staat ook op de website aangegeven en je zou ook eerst contact kunnen opnemen met ons alvorens je de verkeerde conclusies trekt.

2 jaar is natuurlijk ook inderdaad onzin, dat maak jij ervan. Dat wij in maart 2008 naar het nieuwe magazijn in Duitsland zijn verhuisd staat los van de verbouwing (inderdaad ja) en verhuizing naar de nieuwe winkel in Sittard die vorig jaar november van start is gegaan.

Trouwens, jullie zijn niet telefonisch bereikbaar, dat mag je ook wel even van de website halen...
Dan bel je na 15 of 30 minuten nog eens, vandaag is in ieder geval de hele dag iemand aanwezig geweest op kantoor.

Merendeel wat "Op voorraad" staat, is niet op voorraad...
Zoals?

Iets anders wat me stoort is dat als de verwerkingstijd van 3 weken verstreken is je nog bijna afgesnauwd of genegeerd wordt omdat je het op deze site zet. Zoiets moet dan zogezegd met "de klantenservice" geregeld worden. Mss eens een goed idee voor "de klantenservice" om klanten zelf te verwittigen dat ze de ruime verwerkingstermijn van 3 weken niet kunnen nakomen, ipv gepiqueerd te reageren omdat anderen er via deze weg lucht van krijgen.

Wat service betreft is dit toch wel een dikke onvoldoende wat mij betreft. Het is een beetje dat ze de enigen zijn met zo'n uitgebreid assortiment, anders was ik allang overgeschakeld op een andere webshop.
Ik zal hier niet verder op ingaan en heel simpel reageren; er is nu eenmaal ontzettend veel vraag naar onze producten (vanuit heel Europa, niet enkel de Nederlandse shop) en in combinatie met de drukte op dit moment duurt het nu eenmaal lang voordat je deze producten thuis ontvangt.

Als klanten daar geen trek in hebben ben ik daar heel simpel in, dan annuleer je de bestelling en haal je de spullen ergens anders vandaan.

Daarnaast worden de meeste bestellingen ruim binnen de verwerkingstijd van drie weken verzonden, dat er hier een aantal mensen in dit topic langer wachten is natuurlijk geen indicatie van de gemiddelde verwerkingstijd (bovendien betreft dat vrijwel altijd producten die niet voorradig zijn).

Terug
Naar boven