USSR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Omdat de verwerkingstijd momenteel circa drie weken is en het artikel over circa twee weken wordt verwacht
Tja, wellicht kun je ergens anders een alternatief rack vinden... dan is annuleren wel een optie.
En hoe zit het met hert soortgelijke rack van Powertec, is die wel ASAP leverbaar? Anyway, een verwerkingstijd van 3 weken vond ik niet erg, maar ik wacht nu al 5 weken, en je verteld me nu dus gewoon dat ik nog eens 3 weken moet wachten... Het is dat jullie de enige in het hele ****ing noordelijk halfrond zijn die die barbarian spullen verkopen en dat ik dus geforceerd ben te wachten, maar anders had ik het al wel ergens anders gehaald.
Dan bedoel ik deze...
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p407_Powertec-Power-Rack-System-incl--Utility-Bench---145kg-Halterset.html
Laatst bewerkt:

) Ik heb namelijk bij bestelling 105994 een roeigreep besteld, die was op moment van bestelling in voorraad, en de laatste weken ook nog wel. Nu is hij niet meer in voorraad, ik hoop dat ik niet nog 2 weken extra moet wachten? Bestelling wordt al ongeveer 3 weken verwerkt nu.