Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Je weet toch dat ik dat nooit precies kan aangevenDeze bestelling is echter gisteren verzonden, daarvan zou je normaal gesproken ook een mailtje moeten hebben ontvangen.
Klopt!
Ik kreeg na mijn vraag hier een mail dat het onderweg is, al met al nog redelijk vlotjes gegaan voor fitness-seller begrippen, slechts 8 dagen tussen de ontvangstbevestiging en de status verzonden

Deze bestelling is echter gisteren verzonden, daarvan zou je normaal gesproken ook een mailtje moeten hebben ontvangen.

Zoals elmo aangeeft kan het inderdaad voorkomen dat pakketten gescheiden raken tijdens het sorteerproces van de pakketdienst.
Als je niet zoveel hier via het topic had lopen communiceren maar direct met de klantenservice was dit misschien ook een heel ander verhaal geweest, ik heb nu al meerdere keren uitgelegd dat beiden los van elkaar staan en dat je het op deze manier alleen maar ingewikkelder maakt. Zodra het op het wijzigen of dergelijke van bestellingen aankomt kun je het beste direct mailen en dat heb je niet gedaan ook al had ik dat aangegeven.