AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hele dag voor jan joker op GLS zitten wachten, kan je echt afspraken mee maken met die topfirma;)
Zometeen maar eens om het huis lopen, zal niet voor het eerst zijn dat ze een pakje ergens verstoppen om er vanaf te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Dat heb ik ook gedaan op het moment dat ik de nieuwe bestelling plaatste, nog op dezelfde dag dat je me dat opdroeg. Dat heb ik ook al gevraagd. De belastbaarheid zou gewoon op de site vermeld worden wanneer de squatbar leverbaar was.
Er is daarover anders nooit een e-mail ontvangen hoor :( Wel een opmerking bij de bestelling maar die wordt niet direct gezien aangezien bestellingen onder vooruitbetaling normaal gesproken pas verwerkt worden zodra de betaling is ontvangen, daarom vroeg ik ook eventjes om een aparte e-mail te sturen zodat de bestelling niet onopgemerkt zou blijven in afwachting van de betaling.

Er is overigens nog geen reactie ontvangen op de laatste e-mail betreffende wat te doen met deze bestelling.

Vorige week iets besteld wat op voorraad was volgens nu site. Echter nog steeds wordt verwerkt. Duurt dit niet wat te lang? no-offence Bestellingnummer: 106486
Je bestelling wordt sinds afgelopen maandag verwerkt, vandaag (en aanstaande maandag uiteraard) zijn wij gesloten. Zoals aangegeven op de website dien je uit te gaan van een verwerkingstijd van circa drie tot vijf werkdagen, met momenteel nog kans op kleine vertragingen vanwege drukte (ook rondom de twee gesloten dagen ivm Pasen). Als je niet langer wenst te wachten kun je een e-mail sturen met je bankgegevens waarna je bestelling geannuleerd zal worden en de betaling teruggestort.

Mailbox al open gedaan vandaag?
:rolleyes:
Vandaag gesloten vanwege Goede Vrijdag ;) Je e-mail zal wel beantwoord worden hoor, je hebt deze gisteravond laat pas verzonden!

Hele dag voor jan joker op GLS zitten wachten, kan je echt afspraken mee maken met die topfirma;)
Zometeen maar eens om het huis lopen, zal niet voor het eerst zijn dat ze een pakje ergens verstoppen om er vanaf te zijn.
Dat is vervelend. Dan hoop ik dat ik je blij kan maken met het feit dat we naast het nieuwe magazijn en de winkel ook werken aan een nieuwe website en achterliggend systeem en tegelijkertijd ook zullen overstappen naar een nieuwe leverancier! Dit zal alles wel nog zo'n twee tot drie maanden duren :)

Laatst bewerkt:
Dat is vervelend. Dan hoop ik dat ik je blij kan maken met het feit dat we naast het nieuwe magazijn en de winkel ook werken aan een nieuwe website en achterliggend systeem en tegelijkertijd ook zullen overstappen naar een nieuwe leverancier! Dit zal alles wel nog zo'n twee tot drie maanden duren :)

Ach, aan de rommel die GLS maakt kan jij niets doen, zal ook wel weer goedkomen dus maak me daar geen zorgen om.

Hm, nieuwe website!
Inclusief iDEAL, en Tracktrace code om de geleverde spullen te volgen?
Jullie winkelmandje is wel beter dan van de gemiddelde website, die van jullie onthoudt ook de inhoud voor langere tijd, altijd handig!

Ik wacht al iets meer dan 2 weken op men bestelling bij fitness seller
Bestelnummer: 106307 .waar is het nu?

Laatst bewerkt:
Al een update op bestelnummer: 105746 ?
Heb gezien dat de CHD dumbbell set terug in stock is.
Enig idee of het deze week nog verstuurd gaat worden?

Weten jullie wat de status is van bestelnummer 106405?

• #2.548
Allereerst wil ik nogmaals aanduiden dat hier vragen naar de status van een bestelling niet veel uithaalt, ik kan niet meer aangeven dan ook op de website staat aangegeven qua productstatus of dan dat je per e-mail hebt ontvangen over statuswijzigingen van de bestelling! Als een bestelling nog niet is verzonden binnen de aangegeven verwerkingstijd dient er simpelweg gewacht te worden (drukte of artikelen niet beschikbaar), of de bestelling kan geannuleerd worden.

Ik wacht al iets meer dan 2 weken op men bestelling bij fitness seller
Bestelnummer: 106307 .waar is het nu?
De Powertec Power Racks zijn al een tijdje niet leverbaar hoor, een verwachte levertijd heb ik momenteel niet.

Al een update op bestelnummer: 105746 ?
Heb gezien dat de CHD dumbbell set terug in stock is.
Enig idee of het deze week nog verstuurd gaat worden?
Dat is even afwachten aangezien de CHD sets allemaal gemonteerd moeten worden, deze achterstaande bestellingen worden nu in ieder geval wel verwerkt!

Weten jullie wat de status is van bestelnummer 106405?
Die bestelling zal waarschijnlijk deze week verstuurd worden, hiervan krijg je per e-mail bericht.

al meer bekend over 106447 ??
Je bestelling wordt nu een week verwerkt, echter zijn wij afgelopen vrijdag en maandag uiteraard gesloten geweest. Zal waarschijnlijk spoedig worden verzonden.

Laatst bewerkt:
Hebben jullie nog de Barbarian Flat-Workbench? Prachtige bench, maar niet meer op de site? Ik had hem in mijn winkelwagen om binnenkort te bestellen maar ze zijn er niet meer?

• #2.551
Hebben jullie nog de Barbarian Flat-Workbench? Prachtige bench, maar niet meer op de site? Ik had hem in mijn winkelwagen om binnenkort te bestellen maar ze zijn er niet meer?
Die is helaas niet meer verkrijgbaar :(

hoezo? ik heb ze nogtans besteld toen ze nog " op vooraad " waren.
Dat zou best kunnen, het heeft echter langer dan een week geduurd voordat je betaling is ontvangen. Het rack is nu zo'n drie weken niet meer leverbaar.

Kunnen jullie niet komen aan een bar specifiek voor gewichtheffen? :)

Zoals mij hier werd aangeraden stuurde ik donderdag een mailtje ivm een deel van mijn bestelling dat nog achterblijft...
Hier kreeg ik nog steeds geen reactie op.

• #2.554
Kunnen jullie niet komen aan een bar specifiek voor gewichtheffen? :)
We bieden enkel de barbells aan die in de webshop staan :)

Zoals mij hier werd aangeraden stuurde ik donderdag een mailtje ivm een deel van mijn bestelling dat nog achterblijft...
Hier kreeg ik nog steeds geen reactie op.
Je hebt gewoon dezelfde dag nog antwoord gekregen op je e-mail en je hebt daar de dag erna ook nogmaals op gereageerd... Volgens mij is duidelijk aangegeven dat de status van het pakket door de pakketdienst wordt gecontroleerd. Eventjes geduld a.u.b, zoals je misschien wel kunt raden zijn zij ook gesloten geweest in verband met de feestdagen! ;)

Laatst bewerkt:
Ook ik kom hier even lekker zeuren :P

Zou je me kunnen melden hoe het staat met mijn aanvraag ?? Deze staat als status op verwerkt, echter las ik hier een paar pagina's terug dat de belt die ik besteld had niet meer leverbaar is ??

Kun je mij hier duidelijkheid over gegeven ?

Bestel nummer: 106558
Belt: Powersports powerlift riem

• #2.556
Ook ik kom hier even lekker zeuren :P

Zou je me kunnen melden hoe het staat met mijn aanvraag ?? Deze staat als status op verwerkt, echter las ik hier een paar pagina's terug dat de belt die ik besteld had niet meer leverbaar is ??

Kun je mij hier duidelijkheid over gegeven ?

Bestel nummer: 106558
Belt: Powersports powerlift riem
De door jou bestelde maat is gewoon beschikbaar hoor.

Het is natuurlijk niet echt handig om oude berichten te gaan doorspitten wanneer het gaat om de actuele status van een artikel! :p

De door jou bestelde maat is gewoon beschikbaar hoor.

Het is natuurlijk niet echt handig om oude berichten te gaan doorspitten wanneer het gaat om de actuele status van een artikel! :p

Hehe, ja maar Maart is nog niet zo lang geleden :p

Werd al ff zenuwachtig, wil graag is trainen met een belt :cool:

Hmmm, zijn jullie klaar met de verhuizing? Zou ik graag willen weten zodat ik weet wanneer ik ongeveer mijn powerrack moet bestellen zodat ik het zo snel mogelijk heb zodra ik in mijn eigen huis trek:rocker:

kan ik de ijzeren dumbbells vergelijken qua kwaliteit met deze van life max of panatta ?

mvg

He he.

Enig idee als de GLS met zon track & trace systeem werkt?
GLS is echt zwaar ruk, veel gezeik in het verleden mee gehad over kapotte zendingen of zendingen die niet aankomen.

In DLD is GLS top! ,maar hier in NL echt om te janken!

Heb me zending nog niet gezien , en kan nie wachten hehe :p ;)

Terug
Naar boven