Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is daarover anders nooit een e-mail ontvangen hoorDat heb ik ook gedaan op het moment dat ik de nieuwe bestelling plaatste, nog op dezelfde dag dat je me dat opdroeg. Dat heb ik ook al gevraagd. De belastbaarheid zou gewoon op de site vermeld worden wanneer de squatbar leverbaar was.
Wel een opmerking bij de bestelling maar die wordt niet direct gezien aangezien bestellingen onder vooruitbetaling normaal gesproken pas verwerkt worden zodra de betaling is ontvangen, daarom vroeg ik ook eventjes om een aparte e-mail te sturen zodat de bestelling niet onopgemerkt zou blijven in afwachting van de betaling.Je bestelling wordt sinds afgelopen maandag verwerkt, vandaag (en aanstaande maandag uiteraard) zijn wij gesloten. Zoals aangegeven op de website dien je uit te gaan van een verwerkingstijd van circa drie tot vijf werkdagen, met momenteel nog kans op kleine vertragingen vanwege drukte (ook rondom de twee gesloten dagen ivm Pasen). Als je niet langer wenst te wachten kun je een e-mail sturen met je bankgegevens waarna je bestelling geannuleerd zal worden en de betaling teruggestort.Vorige week iets besteld wat op voorraad was volgens nu site. Echter nog steeds wordt verwerkt. Duurt dit niet wat te lang? no-offence Bestellingnummer: 106486

Je e-mail zal wel beantwoord worden hoor, je hebt deze gisteravond laat pas verzonden!Dat is vervelend. Dan hoop ik dat ik je blij kan maken met het feit dat we naast het nieuwe magazijn en de winkel ook werken aan een nieuwe website en achterliggend systeem en tegelijkertijd ook zullen overstappen naar een nieuwe leverancier! Dit zal alles wel nog zo'n twee tot drie maanden durenHele dag voor jan joker op GLS zitten wachten, kan je echt afspraken mee maken met die topfirma
Zometeen maar eens om het huis lopen, zal niet voor het eerst zijn dat ze een pakje ergens verstoppen om er vanaf te zijn.

Dat is vervelend. Dan hoop ik dat ik je blij kan maken met het feit dat we naast het nieuwe magazijn en de winkel ook werken aan een nieuwe website en achterliggend systeem en tegelijkertijd ook zullen overstappen naar een nieuwe leverancier! Dit zal alles wel nog zo'n twee tot drie maanden duren![]()
De Powertec Power Racks zijn al een tijdje niet leverbaar hoor, een verwachte levertijd heb ik momenteel niet.Ik wacht al iets meer dan 2 weken op men bestelling bij fitness seller
Bestelnummer: 106307 .waar is het nu?
Dat is even afwachten aangezien de CHD sets allemaal gemonteerd moeten worden, deze achterstaande bestellingen worden nu in ieder geval wel verwerkt!Al een update op bestelnummer: 105746 ?
Heb gezien dat de CHD dumbbell set terug in stock is.
Enig idee of het deze week nog verstuurd gaat worden?
Die bestelling zal waarschijnlijk deze week verstuurd worden, hiervan krijg je per e-mail bericht.Weten jullie wat de status is van bestelnummer 106405?
Je bestelling wordt nu een week verwerkt, echter zijn wij afgelopen vrijdag en maandag uiteraard gesloten geweest. Zal waarschijnlijk spoedig worden verzonden.
De Powertec Power Racks zijn al een tijdje niet leverbaar hoor, een verwachte levertijd heb ik momenteel niet.
hoezo? ik heb ze nogtans besteld toen ze nog " op vooraad " waren.
Die is helaas niet meer verkrijgbaarHebben jullie nog de Barbarian Flat-Workbench? Prachtige bench, maar niet meer op de site? Ik had hem in mijn winkelwagen om binnenkort te bestellen maar ze zijn er niet meer?

Dat zou best kunnen, het heeft echter langer dan een week geduurd voordat je betaling is ontvangen. Het rack is nu zo'n drie weken niet meer leverbaar.hoezo? ik heb ze nogtans besteld toen ze nog " op vooraad " waren.
We bieden enkel de barbells aan die in de webshop staanKunnen jullie niet komen aan een bar specifiek voor gewichtheffen?![]()

Je hebt gewoon dezelfde dag nog antwoord gekregen op je e-mail en je hebt daar de dag erna ook nogmaals op gereageerd... Volgens mij is duidelijk aangegeven dat de status van het pakket door de pakketdienst wordt gecontroleerd. Eventjes geduld a.u.b, zoals je misschien wel kunt raden zijn zij ook gesloten geweest in verband met de feestdagen!Zoals mij hier werd aangeraden stuurde ik donderdag een mailtje ivm een deel van mijn bestelling dat nog achterblijft...
Hier kreeg ik nog steeds geen reactie op.

De door jou bestelde maat is gewoon beschikbaar hoor.Ook ik kom hier even lekker zeuren![]()
Zou je me kunnen melden hoe het staat met mijn aanvraag ?? Deze staat als status op verwerkt, echter las ik hier een paar pagina's terug dat de belt die ik besteld had niet meer leverbaar is ??
Kun je mij hier duidelijkheid over gegeven ?
Bestel nummer: 106558
Belt: Powersports powerlift riem

De door jou bestelde maat is gewoon beschikbaar hoor.
Het is natuurlijk niet echt handig om oude berichten te gaan doorspitten wanneer het gaat om de actuele status van een artikel!![]()