- Waardering
- 2.701
De grootste drukte is achter de rug maar we zullen pas over circa twee maanden volledig vanuit het nieuwe magazijn gaan verzenden, als ook het nieuwe systeem en de nieuwe transporteurs compleet zijn geïmplementeerd.Hmmm, zijn jullie klaar met de verhuizing? Zou ik graag willen weten zodat ik weet wanneer ik ongeveer mijn powerrack moet bestellen zodat ik het zo snel mogelijk heb zodra ik in mijn eigen huis trek![]()
Ik ben niet bekend met de dumbbells van Lifemaxx of Panatta, qua uitvoering zien ze in ieder geval hetzelfde uit. Wellicht wil je de dumbbells een keer komen bekijken in Sittard.kan ik de ijzeren dumbbells vergelijken qua kwaliteit met deze van life max of panatta ?
mvg
Hoe lang geleden is je bestelling verzonden (welk bestelnummer überhaupt)? Gebruikelijk wordt de zending de eerste keer binnen één tot drie werkdagen aangeboden, hou er rekening mee dat er volgens mij afgelopen maandag en vrijdag niet is geleverd! Stuur anders even een mail naar de klantenservice maar ik ga ervan uit dat de zending vandaag of morgen zal worden aangeboden.He he.
Enig idee als de GLS met zon track & trace systeem werkt?
GLS is echt zwaar ruk, veel gezeik in het verleden mee gehad over kapotte zendingen of zendingen die niet aankomen.
In DLD is GLS top! ,maar hier in NL echt om te janken!
Heb me zending nog niet gezien , en kan nie wachten hehe![]()
![]()

We hebben de laatste tijd wel wat problemen met de automatische berichten die onterecht worden opgevangen door spamfilters, met name bij Hotmail/Live. Dit zou bij de normale e-mails echter niet mogen gebeuren!