AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Hmmm, zijn jullie klaar met de verhuizing? Zou ik graag willen weten zodat ik weet wanneer ik ongeveer mijn powerrack moet bestellen zodat ik het zo snel mogelijk heb zodra ik in mijn eigen huis trek:rocker:
De grootste drukte is achter de rug maar we zullen pas over circa twee maanden volledig vanuit het nieuwe magazijn gaan verzenden, als ook het nieuwe systeem en de nieuwe transporteurs compleet zijn geïmplementeerd.

kan ik de ijzeren dumbbells vergelijken qua kwaliteit met deze van life max of panatta ?

mvg
Ik ben niet bekend met de dumbbells van Lifemaxx of Panatta, qua uitvoering zien ze in ieder geval hetzelfde uit. Wellicht wil je de dumbbells een keer komen bekijken in Sittard.

He he.

Enig idee als de GLS met zon track & trace systeem werkt?
GLS is echt zwaar ruk, veel gezeik in het verleden mee gehad over kapotte zendingen of zendingen die niet aankomen.

In DLD is GLS top! ,maar hier in NL echt om te janken!

Heb me zending nog niet gezien , en kan nie wachten hehe :p ;)
Hoe lang geleden is je bestelling verzonden (welk bestelnummer überhaupt)? Gebruikelijk wordt de zending de eerste keer binnen één tot drie werkdagen aangeboden, hou er rekening mee dat er volgens mij afgelopen maandag en vrijdag niet is geleverd! Stuur anders even een mail naar de klantenservice maar ik ga ervan uit dat de zending vandaag of morgen zal worden aangeboden.

Ik lees hier meermaals dat je voor vragen moet mailen, maar ik krijg geen reply...
Ik wacht ondertussen al ongeveer een 6tal weken op mijn bestelling en ben enigsinds wat teleurgesteld in de feedback die ik krijg.
Het enige dat ik gekregen heb was een auto-mail enkele dagen na mijn bestelling dat de betaling binnen was.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2.563
Ik ga van de veronderstelling dat jullie emailadres info@... is, zoals ik op de site had terug gevonden.
Ik lees hier meermaals dat je voor vragen moet mailen, maar ik krijg geen reply...
Ik wacht ondertussen al ongeveer een 6tal weken op mijn bestelling en ben enigsinds wat teleurgesteld in de feedback die ik krijg.
Het enige dat ik gekregen heb was een auto-mail enkele dagen na mijn bestelling dat de betaling binnen was.
Wat is je bestelnummer? Het e-mailadres is correct, alle mails worden normaal gesproken beantwoord, indien mogelijk binnen 24 uur maar dat lukt de laatste weken helaas niet altijd wegens drukte :o We hebben de laatste tijd wel wat problemen met de automatische berichten die onterecht worden opgevangen door spamfilters, met name bij Hotmail/Live. Dit zou bij de normale e-mails echter niet mogen gebeuren!

Als je overigens al zes weken wacht ga ik ervan uit dat het bestelde artikel niet leverbaar is, gaat het wellicht om een power rack of cage?

Laatst bewerkt:
Bestelling is vandaag volledig toegekomen :cool:

Uitstekende service :thumbs:

Het gaat inderdaad om een cage + extra's, bij de bestelling was het wel leverbaar, tot zelfs dagen nadien (via de site) en ik ben ondertussen te weten gekomen dat iemand die na mij bij jullie besteld had (een 5tal dagen later, dan mijn bestelling, mijn betaling was binnen op zijn bestellingsdatum), ondertussen zijn cage al gemoteerd heeft staan.

Ik heb inderdaad gemaild via hotmail, maar check zowel gewone inbox als mijn spambox steeds. En in geen van beide heb ik reply gekregen op mijn mails. Mails dateren van 19feb en 1april.

Bestelnummer is 106105. Ik had graag een antwoord gehad op mijn mails, mocht er iets verkeerd lopen met de verzending, heb ik iets om op terug te vallen. Dat er vertraging optreed door de verhuis, kan ik volkomen inkomen. Maar ik ben wat ontevreden over de feedback. Men wordt totaal niet op de hoogte gehouden welk tijdspanne de klant zijn bestelling zou mogen verwachten. Het is tenslotte ook een aardig bedrag dat ik heb overgestort op jullie rekening.

Hopende op een antwoord.
Mvg
Marco Vankrieken

Edit: even mijn mailadres verwijdert omwille ik hier op dbb een bericht kreeg.

Laatst bewerkt:
hoe lang is de gemiddelde levertijd???

Word vanochtend tegen 11 uur wakker, ga met de hond lopen.
Ligt er achter de schuur langs de weg 4 pakjes met een briefje erop,, pakjes waren mij te zwaar om achter het huis te leggen,, whahah, geweldig!

Alleen slechte zaak van de GLS dat ze het gewoon langs de weg pleuren.
Misschien denkt die slimme chauffeur wel ,als ik het net kan tillen zullen andere mensen het ook welniet meenemen.

He he.

Enig idee als de GLS met zon track & trace systeem werkt?
GLS is echt zwaar ruk, veel gezeik in het verleden mee gehad over kapotte zendingen of zendingen die niet aankomen.

In DLD is GLS top! ,maar hier in NL echt om te janken!

Heb me zending nog niet gezien , en kan nie wachten hehe :p ;)

Je kunt GLS wel gewoon bellen om te vragen hoe het zit.
Vorige week donderdag zijn ze hier geweest terwijl er niemand thuis was, via internet aangegeven dat ik het graag de volgende dag (vrijdag dus) geleverd wilde hebben, hele dag thuisgebleven voor jan joker, niemand geweest.
Gisteren eind van de middag nog maar eens gebeld waar het bleef, lag het nog gewoon bij hun in het depot, zou vrijdag wel hier zijn geweest met een koerier maar ik heb niemand gezien, wazig.
Al met al mag ik het nu vanaf 17:00u maar zelf gaan ophalen bij een zogenaamd pakketshop.

• #2.569
Het gaat inderdaad om een cage + extra's, bij de bestelling was het wel leverbaar, tot zelfs dagen nadien (via de site) en ik ben ondertussen te weten gekomen dat iemand die na mij bij jullie besteld had (een 5tal dagen later, dan mijn bestelling, mijn betaling was binnen op zijn bestellingsdatum), ondertussen zijn cage al gemoteerd heeft staan.

Ik heb inderdaad gemaild via hotmail, maar check zowel gewone inbox als mijn spambox steeds. En in geen van beide heb ik reply gekregen op mijn mails. Mails dateren van 19feb en 1april.

Bestelnummer is 106105. Ik had graag een antwoord gehad op mijn mails, mocht er iets verkeerd lopen met de verzending, heb ik iets om op terug te vallen. Dat er vertraging optreed door de verhuis, kan ik volkomen inkomen. Maar ik ben wat ontevreden over de feedback. Men wordt totaal niet op de hoogte gehouden welk tijdspanne de klant zijn bestelling zou mogen verwachten. Het is tenslotte ook een aardig bedrag dat ik heb overgestort op jullie rekening.

Hopende op een antwoord.
Mvg
Marco Vankrieken
Er is niets misgegaan met de verzending hoor, deze bestelling is nog niet verzonden. Zoals ik al zei was de cage een tijdje niet leverbaar.

Het is niet mogelijk dat deze persoon de bestelling eerder heeft gekregen, die bestelling betrof dan waarschijnlijk een andere samenstelling (type halterschijven, accessoires etc) die in die combinatie wel gewoon leverbaar was!

Je zult per e-mail nogmaals ingelicht worden over de verwachte levertijd en je opties als je niet langer wenst te wachten!

Er is niets misgegaan met de verzending hoor, deze bestelling is nog niet verzonden. Zoals ik al zei was de cage een tijdje niet leverbaar.

Het is niet mogelijk dat deze persoon de bestelling eerder heeft gekregen, die bestelling betrof dan waarschijnlijk een andere samenstelling (type halterschijven, accessoires etc) die in die combinatie wel gewoon leverbaar was!

Je zult per e-mail nogmaals ingelicht worden over de verwachte levertijd en je opties als je niet langer wenst te wachten!

Bedankt voor het antwoord, ik ben dus in de verwachting van een mailtje.

Enig idee of je de betaling van ordernummer 106545 al hebt ontvangen?
Is een jaartje geleden dat eens iets bestelde bij jullie maar meen toch te herinneren dat ik daags al bevestiging kreeg dat de betaling was ontvangen.

Gaat trouwens om enkel de Kettlebell Handle.

• #2.572
Enig idee of je de betaling van ordernummer 106545 al hebt ontvangen?
Is een jaartje geleden dat eens iets bestelde bij jullie maar meen toch te herinneren dat ik daags al bevestiging kreeg dat de betaling was ontvangen.

Gaat trouwens om enkel de Kettlebell Handle.
De betaling is nog niet ontvangen, hiervan ontvangt je per e-mail bericht. Internationale overschrijvingen nemen enkele werkdagen in beslag, ik geloof dat betalingen afgelopen vrijdag en maandag niet door de banken zijn verwerkt in verband met de feestdagen. Ik ga er dan ook van uit dat de betaling morgen zal binnenkomen.

Laatst bewerkt:
Paar dingen gezien op de site die me wel aanstonden.
Nu ik dit topic lees (met niks dan gezeur over levertijden enz.) op de laatste pagina's ga ik er toch een tweede keer over nadenken :-)

jammer

• #2.574
Nu ik dit topic lees (met niks dan gezeur over levertijden enz.) op de laatste pagina's ga ik er toch een tweede keer over nadenken :-)

jammer
Als je nu je oordeel al klaar hebt liggen kun je waarschijnlijk inderdaad beter je spullen ergens anders kopen ;) Succes!

Als je nu je oordeel al klaar hebt liggen kun je waarschijnlijk inderdaad beter je spullen ergens anders kopen ;) Succes!
Kom kom jongens, FS doet ook maar zijn best. Zie dat je op tijd betaald, en een beetje geduld brengt je ver.

Vraag naar FS: is die [Link niet meer beschikbaar] al terug leverbaar?

• #2.576
Kom kom jongens, FS doet ook maar zijn best. Zie dat je op tijd betaald, en een beetje geduld brengt je ver.

Vraag naar FS: is die [Link niet meer beschikbaar] al terug leverbaar?
Yes, enkel de Multi Bench nog niet maar die wordt over twee weken weer verwacht!

jammer
Kreng! :D

:roflol:

Hoe zit het eigenlijk met bestelnummer: 106355 ???

;)

Yes, enkel de Multi Bench nog niet maar die wordt over twee weken weer verwacht!
Ik heb gehoord dat de Multi Bench iets minder is om de volgende redenen:
- teveel speling op de scharnieren (één scharnier die veel uitsteekt)
- een pop/pin systeem zou voordeliger zijn

Wat zijn jullie bedenkingen daarbij?

Verder vindt ik alle producten van FS extreem goed en kwaliteitsvol! Als ik geen tweedehands spullen kan vinden mogen jullie zeker nog een grote bestelling van mij verwachten.

Zijn jullie 30mm x 450 mm dumbbells ook pas weer over een paar maanden leverbaar ivm. jullie nieuwe magazijn/leverancier?

Gaan jullie nog andere dumbbells aan jullie assortiment toevoegen?

Groet.

kan je me wat meer info geven over bestelling: 106575 ???
hoever staat het ermee? en wanner zou ik hem kunnen verwachten, want dan kan ik dat inplannen.

Terug
Naar boven