- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 50 mm dumbbell bars zijn helaas nog altijd niet binnen, levertermijn op dit moment nog niet ontvangen van de leverancierKreng!
Hoe zit het eigenlijk met bestelnummer: 106355
![]()

De 450 mm dumbbell bars zijn gewoon uitverkocht, dat heeft niets te maken met de verhuizingZijn jullie 30mm x 450 mm dumbbells ook pas weer over een paar maanden leverbaar ivm. jullie nieuwe magazijn/leverancier?
Gaan jullie nog andere dumbbells aan jullie assortiment toevoegen?
Groet.
Op dit moment is er geen levertermijn bekend, je kunt eventueel wel de 400 mm dumbbell bars bestellen.Kom op, er is je hierover nu al twee keer een e-mail gestuurd!kan je me wat meer info geven over bestelling: 106575
hoever staat het ermee? en wanner zou ik hem kunnen verwachten, want dan kan ik dat inplannen.
Laat het toch gewoon op je werk ofzo aankomen. Ik zeg gewoon tegen de receptioniste dat er pakje komt en die tekent dan af
Of als je nog schoolgaat, vraag aan je ouders of je het bij hun op het werk mag laten aankopen, daar zit toch meestal iemand aan een receptie ofzow.

en die gaan ook echt met 150 kilo en 2 meter stangen zeulen![]()
nuja voor grotere bestellingen spreek je toch sowieso af met de transporteur. Internationale overschrijving neemt altijd enkele werkdagen in beslag.Krijg je normaal gezien een bericht als de betaling is aagekomen? Want ik heb vorige maandag overgeschreven en nog geen bericht gehad, lijkt me onwaarschijnlijk dat die nog niet is aangekomen. Bestelnummer: 106619
edit: net mail gekregen van betaling
Nee dat is de Barbarian Wall Pulley, die kun je aan de muur bevestigen. De pulley van het Power Cage System kun je op de productafbeeldingen daarvan zien.@Fitness seller
Bij die powercage van Barbarian hebben jullie ook een combo met een latpulley eraan.
Is dat deze uit de Barbarian line?
Artikel BB-9077
Is zoiets ook nog los te bestellen, of moet je persé dan de hele set kopen?Nee dat is de Barbarian Wall Pulley, die kun je aan de muur bevestigen. De pulley van het Power Cage System kun je op de productafbeeldingen daarvan zien
Die kun je eventueel los kopen maar omdat niet ieder model van de pulley op ieder model van de cage past worden deze normaal gesproken enkel als sets verkocht.Is zoiets ook nog los te bestellen, of moet je persé dan de hele set kopen?
Oke tnx, nou misschien ga ik ook wel zo'n losse station aanschaffen. Ik zal er even over nadenkenDie kun je eventueel los kopen maar omdat niet ieder model van de pulley op ieder model van de cage past worden deze normaal gesproken enkel als sets verkocht.
Als je nu een cage koopt en bijvoorbeeld over een jaar de pulley wilt kopen kan het zijn dat de ontwerp zo is aangepast dat de huidige pulley dan niet meer op het verouderde model cage past!

Die verkopen wij helaas niet.
Je status is gewijzigd naar: Verzonden
Nu nog wachten op het telefoontje van de transporteur![]()
Je status is gewijzigd naar: Verzonden
Nu nog wachten op het telefoontje van de transporteur![]()

Mijn dumbbellset status staat ook op verzonden wonderen bestaan!!!![]()