AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Krijgen jullie ooit bowflex dumbbells of iets vergelijkbaars in het assortiment?.

Ik heb een vraagje ivm bestelnummer 106615
Vorige week dinsdag heb ik deze besteld en woensdag (7/04/10) heb ik die betaald met een overschrijving. Krijg je daar een e-mail van als deze overschrijving gebeurt is? Want volgens mijn acc op jullie site is hij nog niet betaald.

mvg Gianny :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.604
Krijgen jullie ooit bowflex dumbbells of iets vergelijkbaars in het assortiment?.
Waarschijnlijk niet nee, dat is al enkele keren overwogen maar daar voelen we op dit moment niets voor.

Ik heb een vraagje ivm bestelnummer 106615
Vorige week dinsdag heb ik deze besteld en woensdag (7/04/10) heb ik die betaald met een overschrijving. Krijg je daar een e-mail van als deze overschrijving gebeurt is? Want volgens mijn acc op jullie site is hij nog niet betaald.

mvg Gianny :D
Daarvan krijg je inderdaad per e-mail een bevestiging! De betaling is tot gisteravond in ieder geval nog niet binnengekomen, wellicht dat deze vandaag is binnengekomen dan krijg je hier vanavond nog bericht van.

Normaal gesproken nemen internationale overschrijvingen echter slechts twee of drie werkdagen in beslag, indien je na vanavond nog geen bericht hebt ontvangen over de betaling kun je het beste nog eens controleren of deze naar de juiste rekening is overgemaakt!

• #2.608
Dat was het 4 weken geleden ook al!, en is het nou echt zo moeilijk om af en toe iets meer moeite te doen en wat meer informatie proberen te geven.
Pardon? Als er meer informatie beschikbaar was zou ik die wel geven, wat wil je nog weten dan? De verwachte levertijd is op dit moment nog altijd twee weken, dat staat los van de verwachting vier weken geleden. Ik kan ook niet meer informatie geven dan ik van de fabrikant krijg!

Laatst bewerkt:
Pardon? Als er meer informatie beschikbaar was zou ik die wel geven, wat wil je nog weten dan? De verwachte levertijd is op dit moment nog altijd twee weken, dat staat los van de verwachting vier weken geleden. Ik kan ook niet meer informatie geven dan ik van de fabriek krijg!

Waar baseren jullie die verwachtte levertijd dan op?, op gegevens van de leverancier? Het valt me op dat de daadwerkelijke levertijd vaak vele malen langer is dan de verwachtte levertijd die jullie aangeven.

Verder heb ik het betreffende bankje al sinds januari in bestelling staan. Dus je kan mogelijk wel begrijpen dat het fijn zou zijn dat je op de hoogte wordt gehouden.

Ik had een vraagje over de Basic Line Multi Rack

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p626_Basic-Line-Multi-Rack.html

Nu staat er op de pagina dat je er squats mee kunt doen, maar de maximale hoogte is 144cm. Als deze niet hoger is dan 144cm kan ik er met mijn 179cm geen squats mee doen, of wordt er bedoeld dat deze 144cm uitgeschoven kan worden en dat de daadwerkelijke hoogte dus hoger ligt?

• #2.611
Waar baseren jullie die verwachtte levertijd dan op?, op gegevens van de leverancier?
Natuurlijk.

Ik had een vraagje over de Basic Line Multi Rack

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p626_Basic-Line-Multi-Rack.html

Nu staat er op de pagina dat je er squats mee kunt doen, maar de maximale hoogte is 144cm. Als deze niet hoger is dan 144cm kan ik er met mijn 179cm geen squats mee doen, of wordt er bedoeld dat deze 144cm uitgeschoven kan worden en dat de daadwerkelijke hoogte dus hoger ligt?
Dat is inderdaad de maximale hoogte.

Mijn bestelling, is die nog voor dit jaar?

Ik wacht al 9 weken op die bestelling, en die bestelling bestaat echt uit belachelijke prullen zoals straps, grip chalks, een greep, grip pads...

Sorry hoor, maar ik vind het er een beetje overgaan nu.

Bestelnummer: 106069

• #2.613
Mijn bestelling, is die nog voor dit jaar?

Ik wacht al 9 weken op die bestelling, en die bestelling bestaat echt uit belachelijke prullen zoals straps, grip chalks, een greep, grip pads...

Sorry hoor, maar ik vind het er een beetje overgaan nu.

Bestelnummer: 106069
Precies, en naast die vier dingen ook de Barbarian Dipping Belt welke al sinds eind vorig jaar niet meer leverbaar is! Ik ga ervan uit dat het wel duidelijk is dat een bestelling vertraging kan oplopen als je een niet voorradig artikel besluit mee te bestellen :rolleyes:

Helaas is er van de belt op dit moment nog altijd geen levertijd bekend, wellicht kun je dat artikel dus beter annuleren zodat de bestelling uitgeleverd kan worden! Stuur in dat geval even een e-mail naar de klantenservice met je bankgegevens (IBAN nummer, naam rekeninghouder)

Zo'n machine komt waarschijnlijk nog wel (Barbarian Line) maar daarvan is momenteel nog niets van een datum of zo bekend.

:( ok... is eigenlijk de enige machine die jullie niet (meer) hebben namenlijk..
d
ie powertec extension vond ik persoonlijk wat minder.. ook omdat het natuurlijk meer een aanvulling was voor het bankje.. en geen echte machine die voor 1 ding gemaakt is.

Toen ik 4 weken geleden ofzo op de site ging zien stond er bij die dipping belt dat hij binnen de week terug leverbaar is. Zo heeft het een tijdje gestaan en nu is hij blijkbaar inééns niet meer leverbaar.

Een kleine verwittiging is niet teveel gevraagd toch? Als ik dus niks vraag ben ik na een jaar nog aan het wachten op die levering. :rolleyes:

Enfin, dan zullen we het maar annuleren zeker zoals ge zegt.

Zou het héél veel schelen als je de verschillende items apart (laat) opstu(u)rt(en)? (goh, da's duidelijk als ik dat zo neerzet met die haakjes...)
:D

@Fitness Seller

Mijn Bestelnummer: 106151

Beste Fitness Seller, op 15-03-2010 was mijn bestelling verzonden, met opmerking dat het artikel BB-9050 (Barbarian Multibench) momenteel niet leverbaar was.
Op 03-04-2010 had ik een e-mail verstuurt naar info@fitness-seller.nl i.v.m. informatie over de wachttijd van de Barbarian Multibench, maar heb daar nog geen reactie op terug gekregen. (Vandaar dat ik het maar even op deze manier doe)

Aangezien we nu een maand verder zijn, en ik nog altijd wacht op de Barbarian Multibench, zou ik graag wil weten hoelang de wachttijd nog is op deze bench?

Wachtend op uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Sander.

hey fitness-seller,

waarom verkopen jullie geen ijzeren hexagonale dumbbells ?

mvg

Terug
Naar boven