AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
@Fitness Seller

Mijn Bestelnummer: 106151

Beste Fitness Seller, op 15-03-2010 was mijn bestelling verzonden, met opmerking dat het artikel BB-9050 (Barbarian Multibench) momenteel niet leverbaar was.
Op 03-04-2010 had ik een e-mail verstuurt naar info@fitness-seller.nl i.v.m. informatie over de wachttijd van de Barbarian Multibench, maar heb daar nog geen reactie op terug gekregen. (Vandaar dat ik het maar even op deze manier doe)

Aangezien we nu een maand verder zijn, en ik nog altijd wacht op de Barbarian Multibench, zou ik graag wil weten hoelang de wachttijd nog is op deze bench?

Wachtend op uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Sander.
De Barbarian Multi Bench komt volgende week weer binnen, alle openstaande bestellingen en naleveringen zullen dan in de komende twee weken plaatsvinden.

hey fitness-seller,

waarom verkopen jullie geen ijzeren hexagonale dumbbells ?

mvg
Hm, daar kan ik eens naar kijken maar de vraag naar hex dumbbells is niet zo groot. Maar buiten dat een ijzeren uitvoering goedkoper zou zijn zie ik eigenlijk meer voordelen aan de rubberen uitvoering!

Laatst bewerkt:
hallo

ik wil deze 50mm schijven bestellen van 5 kg, dit doe ik bewust om het niet te groot te maken omdat anders de oefeningen moeilijk/niet goed uit gevoerd kunnen worden als ze te groot zijn

de vraag: hoeveel passen er totaal aan schijven op jullie 50 mm korte halter stangen

gr

• #2.624
hallo

ik wil deze 50mm schijven bestellen van 5 kg, dit doe ik bewust om het niet te groot te maken omdat anders de oefeningen moeilijk/niet goed uit gevoerd kunnen worden als ze te groot zijn

de vraag: hoeveel passen er totaal aan schijven op jullie 50 mm korte halter stangen

gr
De schijfopname van de 50 mm dumbbell bars is 180 mm (per kant), de afmetingen van de 50 mm halterschijven zie je hier.

o nice , thnx

Hoi, ik kreeg afgelopen donderdag een mailtje dat mijn bestelling (106493) verzonden is. Wanneer heb ik dit dan ong binnen?

*edit Lamaar, blijkbaar stonden ze vanmiddag al voor de deur want er lag een briefje van GLS. Dacht ze van te voren zouden bellen...

Laatst bewerkt:
hoe gaat het nou in het nieuwe magazijn? en met de leverancier.

ik dacht laat ik even interesse tonen. :D

edit: even onder voorbehoud in afwachting van een reactie op mailcorrespondentie

Laatst bewerkt:
*edit Lamaar, blijkbaar stonden ze vanmiddag al voor de deur want er lag een briefje van GLS. Dacht ze van te voren zouden bellen...

Hetzelfde als bij mij. Had afgesproken dat ze een half uur van te voren zouden bellen, dan had ik nog even tijd om naar huis te kunnen rijden. Maar nee, kreeg alleen een belletje dat ze voor de deur stonden. Geluk voor hun dat het nog vroeg was (09.00 uur) en nog in m'n bed lag...

Laatst bewerkt:
  • #2.631
hoe gaat het nou in het nieuwe magazijn? en met de leverancier.

ik dacht laat ik even interesse tonen. :D
Wij verzenden sinds vorige week de kleinere bestellingen met de nieuwe leverancier (nog niet alle bestellingen).

Het nieuwe magazijn is in gebruik genomen, de winkel zelf en het kantoor en dergelijke zal ook snel klaar moeten zijn!

FS,

Wel tijd om jullie publiek imago via het forum op te krikken maar weeral geen tijd te antwoorden op mail?
Als jij binnen één werkdag geen reactie krijgt op je e-mail kan dat ook betekenen dat bepaalde dingen die je vraagt worden uitgezocht!

Ik ben je reacties ook een beetje beu nu, er is meerdere keren uitgelegd hoe de situatie is. Je krijgt per e-mail te horen hoe dit verder gaat.

Hallo fitness seller,

Ik heb gister te horen gekregen dat mn bestelling (106719) verwerkt wordt en als aanmerking: Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd wegens grote drukte kan oplopen!

Moet ik nu aan weken denken of valt dat nog wel mee?
bedanktt

• #2.634
Hallo fitness seller,

Ik heb gister te horen gekregen dat mn bestelling (106719) verwerkt wordt en als aanmerking: Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd wegens grote drukte kan oplopen!

Moet ik nu aan weken denken of valt dat nog wel mee?
bedanktt
Deze bestelling zal gewoon vanuit het nieuwe magazijn verzonden worden, je kunt dus rekening houden met de normale verwerkingstijd. Ik ga ervan uit dat de bestelling deze week of begin volgende week nog verzonden wordt!

Hallo Fitness Seller, enige berichten terug vroeg ik naar de Barbarian Flat Workbench. Die is niet meer leverbaar.. Helaas dacht ik toen want het is een robuuste bank!

Op internet kwam ik deze link tegen:http://www.megafitness-shop.info/Kraftgeraete/Barbarian-Line/Flat-Workbench--1027.html

Helaas bezorgen ze niet naar NL want dan wordt ik doorgestuurd naar jullie site.... Is het mogelijk dat jullie bij je Duitse collega's informeren of er 1 exemplaar naar Nederland kan komen?

Thanks voor de moeite/tijd/info!

Vorige dinsdag de 13e heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling op Verzonden was gezet.
....nog steeds niets ontvangen???
Als het zolang duurt kan de bestelling net zo goed op "Wordt verwerkt" blijven staan lijkt me?

• #2.637
Hallo Fitness Seller, enige berichten terug vroeg ik naar de Barbarian Flat Workbench. Die is niet meer leverbaar.. Helaas dacht ik toen want het is een robuuste bank!

Op internet kwam ik deze link tegen:http://www.megafitness-shop.info/Kraftgeraete/Barbarian-Line/Flat-Workbench--1027.html

Helaas bezorgen ze niet naar NL want dan wordt ik doorgestuurd naar jullie site.... Is het mogelijk dat jullie bij je Duitse collega's informeren of er 1 exemplaar naar Nederland kan komen?

Thanks voor de moeite/tijd/info!
Wij bieden deze bank helaas niet meer aan, ook niet vanuit Duitsland.

Vorige dinsdag de 13e heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling op Verzonden was gezet.
....nog steeds niets ontvangen???
Als het zolang duurt kan de bestelling net zo goed op "Wordt verwerkt" blijven staan lijkt me?
Waarschijnlijk heeft de transporteur het druk :( Wat is je bestelnummer?

De levertijd van transportzendingen staat overigens gewoon vermeld op de website.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heeft de transporteur het druk :( Wat is je bestelnummer?

De levertijd van transportzendingen staat overigens gewoon vermeld op de website.

Bestelnummer is: 105746
Als ik op de fitness seller website ga kijken bij mijn account staat er gewoon dat de transporteur nog contact met me gaat opnemen?
Of waar moet ik kijken voor de levertijd dan?

Bestelnummer is: 105746
Als ik op de fitness seller website ga kijken bij mijn account staat er gewoon dat de transporteur nog contact met me gaat opnemen?
Of waar moet ik kijken voor de levertijd dan?

Nevermind, mijn bestelling word niet bij mijn thuis afgeleverd en blijkbaar heeft de transporteur vandaag gebeld naar mijn afleveradres.
Morgen zou het geleverd moeten worden :thumbs:

Terug
Naar boven