MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nevermind, mijn bestelling word niet bij mijn thuis afgeleverd en blijkbaar heeft de transporteur vandaag gebeld naar mijn afleveradres.
Morgen zou het geleverd moeten worden :thumbs:

Ik ben benieuwd. Dan gaat er geknald worden met die nieuwe dumbbells!

Jaja alles is goed en wel aangekomen vandaag :woot:
Strak ineen steken die handel :thumbs:

Deze bestelling zal gewoon vanuit het nieuwe magazijn verzonden worden, je kunt dus rekening houden met de normale verwerkingstijd. Ik ga ervan uit dat de bestelling deze week of begin volgende week nog verzonden wordt!

hoe gaat het dan bij de "oude" bestellingen?

Fitness seller,

Ik ga nog eens proberen via het topic; had zondagavond een mail gestuurd, we zijn 4werkdagen verder en ik heb nog niets terug ontvangen.
Bestelnummer is 106105, deze werd vorige week verzonden, leverancier heeft ook contact opgenomen en levering is in ontvangst genomen.
Tot zover liep dit vlekkeloos.

Er werd echter op voorhand vermeld via mail dat de multi bench + de 50mm dumbbells mij later werden toegezonden, wegens momenteel niet leverbaar.

Maar mijn latoptie voor 50mm was er ook niet bij, dit was de standaard 30mm en het pakketje schijven 100kg was ook niet bij de bestelling.

Zou u eens kunnen nakijken of hier iets verkeerd gelopen is?

Mvg
Marco

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.646
hoe gaat het dan bij de "oude" bestellingen?

Wat bedoel je precies? Bestellingen worden nu vanuit het nieuwe magazijn verzonden (enkel transportzendingen nog niet, grote bestellingen en toestellen).

Fitness seller,

Ik ga nog eens proberen via het topic; had zondagavond een mail gestuurd, we zijn 4werkdagen verder en ik heb nog niets terug ontvangen.
Sorry, we hebben een drukke week gehad met de voorbereidingen voor onze stand op de FIBO en uiteraard de FIBO zelf :)

Je mail is al verwerkt en er is reeds contact opgenomen met de transporteur betreffende de halterschijven, ik zie inderdaad wel dat er nog geen reply is verzonden naar jou.

Laatst bewerkt:
Fitness seller,

Ik heb een paar dagen geleden een cheque bij de bank afgeleverd, en ik ben benieuwd of je kan kijken of het geld al is aangekomen.

106702

Wanneer denken jullie de Powertec Bench Rack System op voorraad te krijgen?

En mocht dat een tijdje duren, wanneer de Barbarian Line Warrior Bench?

Zo lang wachten ...

Beste Fitness Seller,

Ik wil geen zeur zijn maar ik ben toch ontgoocheld tegenover de lange wachttijden die ik met jullie meemaak ..

Bij mijn eerste bestelling heb ik zo'n 6 weken wachttijd gehad .. en de levering was niet eens volledig .. ik wacht vandaag nogaltijd op de Barbarian Row seat - deze bestelling is nu ondertussen bijna 3 maanden oud ...

Hierachter heb ik een tweede bestelling gemaakt op 2/4/2010. Jullie hebben mijn betaling ontvangen op 9/4/2010. Het gaat over de bestelling met nummer 106566. Hiervan heb ik vandaag nog steeds geen nieuws. Het gaat gewoon over 3 grepen voor de lattower!

Mag ik hopen op het afronden van deze bestelling en tevens het versturen van mijn Barbarian Row Seat ?? wanneer ??

thanks!!!

Als het een beetje meezit deze week ook de Babarian multibench binnen?:)

• #2.651
Fitness seller,

Ik heb een paar dagen geleden een cheque bij de bank afgeleverd, en ik ben benieuwd of je kan kijken of het geld al is aangekomen.

106702
Die bestelling wordt sinds vanochtend verwerkt :)

Wanneer denken jullie de Powertec Bench Rack System op voorraad te krijgen?

En mocht dat een tijdje duren, wanneer de Barbarian Line Warrior Bench?
Voor beide artikelen helaas nog geen verwachte levertijd bekend.

ik wacht vandaag nogaltijd op de Barbarian Row seat

...

Hierachter heb ik een tweede bestelling gemaakt op 2/4/2010. Jullie hebben mijn betaling ontvangen op 9/4/2010. Het gaat over de bestelling met nummer 106566. Hiervan heb ik vandaag nog steeds geen nieuws. Het gaat gewoon over 3 grepen voor de lattower
De Barbarian Row Seat wordt nageleverd zodra deze weer leverbaar is, dat is volgens mij ook gewoon per e-mail doorgegeven.

Wat betreft order 106566 zijn ook niet alle artikelen leverbaar (G-2035). De status van artikelen is terug te vinden op de website.

Als het een beetje meezit deze week ook de Babarian multibench binnen?:)
Yes :)

kun je de olympic multi bench ook decline zetten?

edit: al gevonden stond er gewoon bij

Die bestelling wordt sinds vanochtend verwerkt :)

Voor beide artikelen helaas nog geen verwachte levertijd bekend.

De Barbarian Row Seat wordt nageleverd zodra deze weer leverbaar is, dat is volgens mij ook gewoon per e-mail doorgegeven.

Wat betreft order 106566 zijn ook niet alle artikelen leverbaar (G-2035). De status van artikelen is terug te vinden op de website.

Yes :)

OK bedankt voor uw antwoord! hopelijk duurt het niet meer te lang ...

• #2.655
Hmmm, en is de Barbarian Line Multi Bench ´compatibel´ met hen half rack? Anders neem ik die wel gewoon.
Van de geleidestang voor het in het midden positioneren van de Warrior Multi Bench kan geen gebruik worden gemaakt met de gewone Multi Bench.

Sorry, we hebben een drukke week gehad met de voorbereidingen voor onze stand op de FIBO en uiteraard de FIBO zelf :)

Je mail is al verwerkt en er is reeds contact opgenomen met de transporteur betreffende de halterschijven, ik zie inderdaad wel dat er nog geen reply is verzonden naar jou.

Al verdere info verkregen via de transporteur?

Ik heb begrepen dat de barbarian multi bench bij jullie binnen zijn en op dit moment uitgepakt worden. Per wanneer worden ze naar de klanten verstuurd?.

• #2.659
Ik heb begrepen dat de barbarian multi bench bij jullie binnen zijn en op dit moment uitgepakt worden. Per wanneer worden ze naar de klanten verstuurd?.
Zoals ik je gisteren nog telefonisch heb medegedeeld zijn er verschillende containers binnengekomen die uitgeladen moeten worden, vervolgens zullen alle openstaande bestellingen verwerkt worden. Zodra je bench verstuurd is krijg je daarvan per e-mail bericht. Ik kan je hier niet meer vertellen dan gisteren aan de telefoon hoor :p

Laatst bewerkt:
Wanneer word uiteindelijk de winkel geopend in Sittard? Heb deze vraag ook al aan het begin van het jaar gesteld maar blijkbaar zijn jullie nog steeds bezig. :P

Terug
Naar boven