XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Wanneer word uiteindelijk de winkel geopend in Sittard? Heb deze vraag ook al aan het begin van het jaar gesteld maar blijkbaar zijn jullie nog steeds bezig. :P
Whaha ja inderdaad! Officieel nog altijd niet geopend maar zoals aangegeven kunnen bestellingen al worden afgehaald en kun je de reeds opgestelde toestellen al komen bekijken/uitproberen (allebei op afspraak)! :)

Hoe staat het met bestelling nr 106734? Begint wel lang te duren ondertussen.

• #2.663
Hoe staat het met bestelling nr 106734? Begint wel lang te duren ondertussen.
Die bestelling wordt een weekje verwerkt nu, de verwerkingstijden staan op de website aangegeven. Afgelopen week is er na woensdag niets meer verzonden in verband met de (voorbereidingen) voor de FIBO.

Je bestelling zal sowieso pas in de loop van de volgende week verzonden worden, deze week wordt er namelijk niets meer verzonden (enkel verpakt, in verband met overstap naar nieuwe pakketdienst).

Die bestelling wordt een weekje verwerkt nu, de verwerkingstijden staan op de website aangegeven. Afgelopen week is er na woensdag niets meer verzonden in verband met de (voorbereidingen) voor de FIBO.

Je bestelling zal sowieso pas in de loop van de volgende week verzonden worden, deze week wordt er namelijk niets meer verzonden (enkel verpakt, in verband met overstap naar nieuwe pakketdienst).
Houdt dat verhuis gedoe nou nooit op:(

Anyway, vandaag 3x 100x150cm rubber matjes besteld voor mijn nieuwe huurhuis. Ik hoop dat ze geluid goed dempen van Hacksquats, Deadlifts en 'soon to buy' Barbarian Half Rack. Ik smijt niet met gewichten oid, dus zou wel goed moeten komen? Eventueel een kleine rubber coating (of een sok) om de haltersteunen heen:rolleyes:

Ik denk dat ik de gewone Multi Bench maar neem. Dat precies in het midden plaatsen van een bankje is leuk maar de wachttijd voor de Warrior Bench niet waard, ik heb toch geen polio:p

hey fitness seller kheb een vraagje ik ben best geinteresseert in de Barbarian Wall Pulley,
nu zie ik dat er 130kg aan kan. als je er mee rowd trek je dan 130kg of slechts 65?

mvg!

Ik kreeg een telefoontje paar dagen terug dat ik mijn bestelling mocht ophalen nu zaterdag, morgen dus. Probleem is nu wel dat ik het juiste adres in Sittard niet kan vinden en het vandaag koninginnedag is en niemand zal kunnen bereiken.

Kan iemand mij de adresgegevens geven zodat ik weet waar ik juist moet zijn?

• #2.667
Anyway, vandaag 3x 100x150cm rubber matjes besteld voor mijn nieuwe huurhuis. Ik hoop dat ze geluid goed dempen van Hacksquats, Deadlifts en 'soon to buy' Barbarian Half Rack. Ik smijt niet met gewichten oid, dus zou wel goed moeten komen? Eventueel een kleine rubber coating (of een sok) om de haltersteunen heen:rolleyes:
Daar zijn de matten inderdaad voor bedoeld ;)

hey fitness seller kheb een vraagje ik ben best geinteresseert in de Barbarian Wall Pulley,
nu zie ik dat er 130kg aan kan. als je er mee rowd trek je dan 130kg of slechts 65?
De krachtoverdracht is gewoon 1:1 :)

Beste Fitness-seller ....

Al enige vorm van vooruitgang wat betreft bestelling 106358 ??

Besteld geweest op 16 maart en alles was op voorraad, we naderen stillaan 2 maanden wachttijd wat ik jammer vind na mijn eerste grote bestelling toen jullie zeiden dat het vanaf toen (na levering 1ste bestelling) vlotter zou gaan ??

Nu ik begrijp als het druk is bij jullie, alle begrip daarvoor maar een wat betere respons op e-mails zou tof zijn ( tot nu toe geen e-mail ontvangen, dus via deze weg waarschijnlijk vlotter )

vol ongeduld wachtende klant ...

hey fitness seller hoelang duurd de verhuis nog? :)
ik wil namelijk een bestelling plaatsen maar wil wel wachten tot die heisa in orde is :)

• #2.670
hey fitness seller hoelang duurd de verhuis nog? :)
ik wil namelijk een bestelling plaatsen maar wil wel wachten tot die heisa in orde is :)
Vanaf deze week stappen we over naar een nieuwe leverancier, de verhuizing is nu ook grotendeels achter de rug. De drukte zal echter nog wel even aanhouden ben ik bang.

Hallo FitnessSeller,

Is er al bekend wanneer bestelling 106472 verzonden gaat worden? Deze staat nu zo'n 5 weken op 'wordt verwerkt'. Alvast bedankt voor de info.

• #2.672
Hallo FitnessSeller,

Is er al bekend wanneer bestelling 106472 verzonden gaat worden? Deze staat nu zo'n 5 weken op 'wordt verwerkt'. Alvast bedankt voor de info.
De Barbarian Power Cage wordt over circa één tot twee weken weer verwacht (ook te zien op de website)

Als er staat "momenteel niet leverbaar" bij de Barbarian Warrior Multi Bench en Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering moet ik dan denken aan een verwachte levertijd van 1 maand of langer?

Ik wil namelijk mijn homegym gaan bestellen bij jullie maar als ik alsnog 2 maanden moet wachten dan schiet het niet op natuurlijk! :)

• #2.674
Als er staat "momenteel niet leverbaar" bij de Barbarian Warrior Multi Bench en Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering moet ik dan denken aan een verwachte levertijd van 1 maand of langer?

Ik wil namelijk mijn homegym gaan bestellen bij jullie maar als ik alsnog 2 maanden moet wachten dan schiet het niet op natuurlijk! :)
Het probleem is dat er nog geen levertermijn bekend is, vanwege vertragingen bij de fabrikant. Het is mogelijk dat deze artikelen over twee weken binnenkomen maar wellicht ook pas na vier weken!

Ok thanks, maar dat ze komen staat vast?

De Barbarian Power Cage wordt over circa één tot twee weken weer verwacht (ook te zien op de website)

Dit werd mij ook gezegd toen ik 3 weken geleden belde met dezelfde vraag. Maar inmiddels zijn we weer 3 weken verder. 'Verwacht' worden zegt niks mbt de verzending. En de status op de website zegt niets: er stond namelijk bij het bestellen van de power cage als status dat hij 'op voorraad' was. Blijkbaar ben ik dan een paar keer achteruit gezet in de wachtrij ofzo? Jammer, maar dan moet ik dus nog weer even wachten.

• #2.677
Ok thanks, maar dat ze komen staat vast?
Ja die artikelen komen zeker weer binnen :)

Dit werd mij ook gezegd toen ik 3 weken geleden belde met dezelfde vraag. Maar inmiddels zijn we weer 3 weken verder. 'Verwacht' worden zegt niks mbt de verzending. En de status op de website zegt niets: er stond namelijk bij het bestellen van de power cage als status dat hij 'op voorraad' was. Blijkbaar ben ik dan een paar keer achteruit gezet in de wachtrij ofzo? Jammer, maar dan moet ik dus nog weer even wachten.
Sorry maar waar baseer je die uitspraak nu weer op? Je bent zeker niet achteruit gezet in de wachtrij, er is gewoon een ontzettend lange wachtrij voor de Barbarian Power Cage! Meer kan ik er helaas niet van maken, als je niet langer wenst te wachten of liever een ander toestel bestelt kun je deze bestelling altijd nog annuleren!

Ok heb net besteld; enkel is het rekeningadres nog mijn oude adres zie ik. Rekening kan gewoon naar het aflever adres! :) Ordernr: 106880

Ja die artikelen komen zeker weer binnen :)

Sorry maar waar baseer je die uitspraak nu weer op? Je bent zeker niet achteruit gezet in de wachtrij, er is gewoon een ontzettend lange wachtrij voor de Barbarian Power Cage! Meer kan ik er helaas niet van maken, als je niet langer wenst te wachten of liever een ander toestel bestelt kun je deze bestelling altijd nog annuleren!

Had mij gewoon verteld dat er voor de Barbarian een lange rij was toen ik hierover belde ipv te zeggen dat er met twee weken weer nieuwe geleverd zouden worden. Dan is de verwachting anders, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wacht gewoon op de bestelling, omdat de Barbarian een top apparaat is. :) Bedankt voor je info.

Terug
Naar boven